hij was zwart en misschien doe ik het de volgende keer wel. ding was 30 cm lang.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
meenemen. die dingen zijn eetbaar.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
.... ik remmen. dat beest in agressieve houding rechtopstaand met scharen wijd open tegen mijn koplamp krassen.
echt niet normaal. en agressief dat ie was! sissen enzo. ook toen ik hem wegduwde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tja dat beest moet toch wat, hij heeft wel lef in ieder geval!
![]()
Maken die beesten ook al geluid dan, cool!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt niet normaal. en agressief dat ie was! sissen enzo. ook toen ik hem wegduwde.
ja zeker. ik schrok er van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maken die beesten ook al geluid dan, cool!![]()
Je auto ligt wel laag dan, dat 'ie tegen je koplamp aankrast.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt niet normaal. en agressief dat ie was! sissen enzo. ook toen ik hem wegduwde.
In een kokend hete pan wel in ieder geval.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Maken die beesten ook al geluid dan, cool!![]()
of hij gebruikte een stokje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je auto ligt wel laag dan, dat 'ie tegen je koplamp aankrast.
quote:
deze siste boosaardig en draaide ook zijn hoofd en oogjes op steeltjes de hele tijd naar mijn bewegingen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef Casparovvv het volgende:
ik was een aantal weken geleden in Barcelona waar die dingen levend op de markt verkocht worden, ze piepen een beetje.
Ik had altijd gehoord dat dat onzin was en dat die beesten geen stembanden hadden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
In een kokend hete pan wel in ieder geval.
In Nederland kun je ze ook wel bij sommige toko's halen. Levend en wel met elastiekjes om de scharen zodat ze geen schade kunnen aanrichten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef Casparovvv het volgende:
ik was een aantal weken geleden in Barcelona waar die dingen levend op de markt verkocht worden, ze piepen een beetje.
30 cm? nou ja misschien iets onder mijn koplamp dan. ik rijd nu ff een golfje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je auto ligt wel laag dan, dat 'ie tegen je koplamp aankrast.
elastiekjes had bij de joekels daar niet uitgemaakt, die zaten met een soort dun ducktape vastgeplakt in bosjes van drie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:35 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
In Nederland kun je ze ook wel bij sommige toko's halen. Levend en wel met elastiekjes om de scharen zodat ze geen schade kunnen aanrichten.
Dat zeiden ze zeker in het reataurant zodat de eters niet geschokt waren?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik had altijd gehoord dat dat onzin was en dat die beesten geen stembanden hadden.En dat dat sissende geluid in dat kokende water kwam door een temperatuursverschil in het pantser van dat beest.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef Palomar het volgende:
Ja ik had laatst ook zoiets ineens monster van loch ness in mn koplampen. Beest brullen enzo maar ik zei hem van ga weg en toen ging ie ook weg dusss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |