Ze sprak me niet eens aan met uquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat bent u gemeen zeg
hehequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef MatiCe het volgende:
Owee als je vraagt of je haar poes mag aaien
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:06 schreef tong_poh het volgende:
Ik hoop dat je hond vandaag op je vloerhoofd kakt.
kapot slaan en aan je hond voeren die kleine valse teefquote:
Ja en?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal toelaat blijven ze komen.. ik heb wel wat beters te doen..![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef MatiCe het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:06 schreef tong_poh het volgende:
Ik hoop dat je hond vandaag op je vloer kakt.
Ja geen wonder dat dat meisje dat vraag!! Die beesten hebben een hoog knuffelgehalte.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef Thrilled het volgende:
Mijn hond kakt niet op de vloer
Ik heb een syberische husky baai duh weej
Contactgestoorde hondenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan als mensen dat komen vragen. Wat is het doel om mijn hond te aaien. Koop zelf een hond. Plus mijn honden moeten niks van kinderen hebben. Ik ga geen risico lopen dat ze happen. Ze vinden het gewoon niet leuk.
surequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Mag ik je konijn aaien?
Wat is er dan erg aan als je dat vraagt? Die mensen weten immers ook niet dat jouw honden niks met kinderen hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan als mensen dat komen vragen. Wat is het doel om mijn hond te aaien. Koop zelf een hond. Plus mijn honden moeten niks van kinderen hebben. Ik ga geen risico lopen dat ze happen. Ze vinden het gewoon niet leuk.
echt niet... Ze zijn over het algemeen 'n pietsie feller, omdat het een wat wilder ras is... maar ze zijn niet vals.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef Camplo het volgende:
Husky's zijn vals!
Ik hoop dat jij zult branden in helquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Thrilled het volgende:
![]()
Laat ik net mijn hond uit.. komt er een kindje van een jaar of 8 op me af geskeelerd.. vraagt het: "Mag ik je hond aaien?"
Ik dacht.. fijnIk wil snel dat beest uitlaten en weer terug naar binnen om te Fok!ken.. straks blijf ik nog te lang in de buitenwereld dus ik zei: Moet jij weten, als je vingers afgebeten worden moet je niet bij mij komen janken ok? .. Toen keek dat kind beteuterd en ging ze verder spelen met haar vriendinnetje.. ik snel mn hondje uitgelaten en weer naar binnen...
Waarom vraagt zo'n kind dat? Ga thuis bij je moeder vragen of je een hond mag maar ga niet mijn hond betasten met je worsten vingers.. kut koters
De hond van m'n tante heeft ook zo'n probleempje... 't is een klein hondje, en nogal 'n schijtbak, waardoor 'ie van angst wel 'ns gekke dingen doet... kleine kinderen zijn onvoorspelbaar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
standaard vraag: "bijt hij"
standaard antwoord: "alleen kleine kinderen"
Het trieste is dat het de waarheid is
Bbij de hond van mn moeder dan...
Als ik op zaterdag de post rondbreng en ik kom een hond tegen, hou ik even m'n hand met de rug naar voren voor z'n neus... als 'ie dan komt kennismaken, krijgt 'ie een aai... maar 'k heb wel geleerd dat 't een goed plan is om even te laten horen dat je eraan komt... Dus gewoon de hond even groeten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Furious het volgende:
Ik vraag het niet eens meer. Ik heb wel genoeg kennis om te weten of een hond geaaid wil worden en zo ja, hoe je zoiets aanpakt (niet hand boven kop houden e.d.).
En daar heb ik nu dus echt de pleuris aan, mensen die wel genoeg weten en dan gewoon maar aan je hond zitten zomaar, blijf eraf, vraag het eerst op z'n minst, is mijn beest...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Furious het volgende:
Ik vraag het niet eens meer. Ik heb wel genoeg kennis om te weten of een hond geaaid wil worden en zo ja, hoe je zoiets aanpakt (niet hand boven kop houden e.d.).
De hond kan ook in training zijn, en dan mag een hond dat simpelweg niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:21 schreef Vampess het volgende:
Er kwam eens een kwispelende herdershond naar mij toe. Toen ik hem wou aaien trok de eigenaar hard aan de riem terwijl die ondertussen naar de hond ging snauwen. Eigenaar was een gast met kaal hoofd en ongetwijfeld nep lerenjack, en waarschijnlijk een indrukwekkende hond wou, en geen schattig hond die kwispelend aandacht vraagt. Sommige mensen
Ja dat moet wel als de hond in training is. Zeker als het een politiehond in spe is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef Vampess het volgende:
Snauwen naar de hond en hem een meter naar achter trekken aan de riem hoeft ook niet
Die man was gewoon dominant tegen z'n hond en dat is goed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef Vampess het volgende:
Snauwen naar de hond en hem een meter naar achter trekken aan de riem hoeft ook niet
En der dan ook niet mee naar de AH gaan.
En de man zag er erg onaardig uitZei verder niks tegen mij, 'kben ook maar hard doorgelopen
Dan kan de eigenaar dat ook gewoon even zeggen, ben bezig met opleiding, hij mag niet geaaid worden nu even...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De hond kan ook in training zijn, en dan mag een hond dat simpelweg niet.
Oordeel dus niet te snel over de eigenaar.
Ja daar heb je tijd voor als je hond later op een kind afstapt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan kan de eigenaar dat ook gewoon even zeggen, ben bezig met opleiding, hij mag niet geaaid worden nu even...
Heel gek ja. Doorgaans zijn rottweilers mega lieve honden. Een vriendin van mij heeft er twee. Een van twee en een van acht. Superbeesten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Rekkie het volgende:
Wat gek, er is nu echt nooit iemand die vrijwillig mijn Rottweiler wil aaien......
Tja die van ons is bang voor een Jack Russel..... zegt misschien iets over zijn karakterquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heel gek ja. Doorgaans zijn rottweilers mega lieve honden. Een vriendin van mij heeft er twee. Een van twee en een van acht. Superbeesten.![]()
![]()
Dan corrigeer je en leg je het alsnog uit, werkt al jaren en jaren voor me, train al honden sinds mijn 11de namelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daar heb je tijd voor als je hond later op een kind afstapt.
Het gaat om de discipline en dan heb je niks aan "sorry hoor jongeman, maar mijn hondje mag niet geaaid worden"
En nu is dat de enige manier? Of de juiste manier?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan corrigeer je en leg je het alsnog uit, werkt al jaren en jaren voor me, train al honden sinds mijn 11de namelijk
Droom verder..... was je toch al zo goed inquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:19 schreef martinlutherking het volgende:
Alle honden in een greppel en napalm er overheen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Thrilled het volgende:
![]()
Laat ik net mijn hond uit.. komt er een kindje van een jaar of 8 op me af geskeelerd.. vraagt het: "Mag ik je hond aaien?"
Ik dacht.. fijnIk wil snel dat beest uitlaten en weer terug naar binnen om te Fok!ken.. straks blijf ik nog te lang in de buitenwereld dus ik zei: Moet jij weten, als je vingers afgebeten worden moet je niet bij mij komen janken ok? .. Toen keek dat kind beteuterd en ging ze verder spelen met haar vriendinnetje.. ik snel mn hondje uitgelaten en weer naar binnen...
Waarom vraagt zo'n kind dat? Ga thuis bij je moeder vragen of je een hond mag maar ga niet mijn hond betasten met je worsten vingers.. kut koters
Dat is de enige manier die niet ronduit asociaal is tegen over het persoon dat van niets weet en niet snapt waarom jij doet wat je doet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En nu is dat de enige manier? Of de juiste manier?
Verschillende mensen, verschillende trainingen, verschillene opvattingen
HEEL goed!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hou ik even m'n hand met de rug naar voren voor z'n neus... als 'ie dan komt kennismaken, krijgt 'ie een aai... maar 'k heb wel geleerd dat 't een goed plan is om even te laten horen dat je eraan komt... Dus gewoon de hond even groeten.
Het beestje is 13 jaar, en ze hebben een levensverwachting van hooguit 10 á 11 jaar, geloof me, beweging heeft ze niet echt een behoefte aan nuquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:46 schreef NumbDreamer het volgende:
HondenRottweilers vind ik trouwens ook schitterend
![]()
Maar ff tegen de TS. Als jij een husky hebt en jij gaat er 15 minuten een blokkie mee om, omdat je gauw weer terug achter de PC naar je leven moet, krijg je dan geen gestoorde hond? Naar mijn weten hebben Husky's nogal veel beweging nodig?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:22 schreef J.Bos het volgende:
Koop een pitbull en deze vraag wordt niet gesteld.
Valt reuze mee in de praktijk, met mijn dikke tosa heb ik regelmatig gehad dat ik kinderen om zijn nek vandaan moest plukken omdat ze hem zo leuk vonden, zo ineens vanuit het niets op de markt ofzo een kind om zijn nek hangend, ouders die wit wegtrokken, een dikke vechthond die zo stond van ohhhhh wat leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:22 schreef J.Bos het volgende:
Koop een pitbull en deze vraag wordt niet gesteld.
Geweldig toch? Als ik niet zo'n rothekel had aan honden had ik er daarom al één genomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef ma_jojo het volgende:
Nu heb je een kind praktisch aan het huilen gemaakt.
'k hoop niet dat je jezelf grappig vindt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef diginoob het volgende:
Volgende keer ruiltje doen: "Eerst mijn plassertje aaien."
edit: mmm, beter lezen heet datquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k hoop niet dat je jezelf grappig vindt.
En nu voel je je stoer omdat je een klein meisje hebt gepestquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Thrilled het volgende:
![]()
Nee , eigenlijk niet, jij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
En nu voel je je stoer omdat je een klein meisje hebt gepest
Dieptragisch, vind je zelf ook niet?
V.
Dat was dus een grapje, hufterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je ook al niet
V.
...en ook nog eens geen gevoel voor humor. Het wordt steeds deprimerenderquote:
Tuttuttut... ik heb niet met jou in de zandbak gezeten, of zo, dus dat zeg je maar tegen je ingebeelde vriendjes.quote:, hufter![]()
QED... je hebt ècht geen gevoel voor humorquote:als in het volgende:
hey heb je zin om te gaan voetballen?
Nee jij?
Niet echt jij?
Etc..
Dit kan grappige situaties opleveren als de andere persoon het snapt, jij klaarblijkelijk dus niet
Dat bepaal ik zelf wel, proletenkind.quote:nu weer optiefen..![]()
We zijn toevallig wel op dezelfde dag, dezelfde maand en in hetzelfde jaar geborenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en ook nog eens geen gevoel voor humor. Het wordt steeds deprimerender![]()
[..]
Tuttuttut... ik heb niet met jou in de zandbak gezeten, of zo, dus dat zeg je maar tegen je ingebeelde vriendjes.
[..]
QED... je hebt ècht geen gevoel voor humor![]()
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, proletenkind.
V.
quote:
kut he, dat ze kinderen zomaar los buiten laten lopen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef HuubTuub het volgende:
Ik houd mijn mond wel weer...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
over humor dus, hè...
ik vond 'em best ok.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:46 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond wel weer...
graag gedaan..
Helemaal mee eens. Ik heb zelf een Engelse Stafford en dan zijn de reacties vaak voorspelbaar...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewel mensen zich vreselijk vergissen in pittbulls. Het zijn, mits normaal (zoals elke andere hond) opgevoed, zijn het werkelijk schatten van beesten.
Net als bij elk ander dier, en kinderen voor wat dat betreft hetzelfde: consequent zijn: straffen wanneer iets fout is, belonen wanneer iets goed is.![]()
![]()
In sommige buurten in onze hoofdstad schijn je een kans te maken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef MatiCe het volgende:
nee daar kan ik me dan iets bij voorstellenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Het beestje is 13 jaar, en ze hebben een levensverwachting van hooguit 10 á 11 jaar, geloof me, beweging heeft ze niet echt een behoefte aan nu
Beter geven die ouders zo'n kind GEEN hond. Hondje is de eerste paar weken lief en leuk, verzorging, HO maar. Ouders natuurlijk te druk met hun kind en dan wordt zo'n beestje natuurlijk weer gedumpt ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Thrilled het volgende:
![]()
Vastgebonden aan een boom in het bosquote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef carmen_hk het volgende:
[..]
Beter geven die ouders zo'n kind GEEN hond. Hondje is de eerste paar weken lief en leuk, verzorging, HO maar. Ouders natuurlijk te druk met hun kind en dan wordt zo'n beestje natuurlijk weer gedumpt ofzo
quote:Ik wil snel dat beest uitlaten en weer terug naar binnen om te Fok!ken..
laatste keer dat ik keek waren er nog bomen zat in het bosquote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef carmen_hk het volgende:
[..]
Beter geven die ouders zo'n kind GEEN hond. Hondje is de eerste paar weken lief en leuk, verzorging, HO maar. Ouders natuurlijk te druk met hun kind en dan wordt zo'n beestje natuurlijk weer gedumpt ofzo
Autisme is nog steeds een onbegrepen ziekte.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:28 schreef daaaaan het volgende:wat ben jij voor nerd?
Zeker zo'n verbitterd contactgestoord mannetje waar alle buurtkinderen bang voor zijn.
Vooral dit :
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |