Ze sprak me niet eens aan met uquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat bent u gemeen zeg
hehequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef MatiCe het volgende:
Owee als je vraagt of je haar poes mag aaien
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:06 schreef tong_poh het volgende:
Ik hoop dat je hond vandaag op je vloerhoofd kakt.
kapot slaan en aan je hond voeren die kleine valse teefquote:
Ja en?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als je dat eenmaal toelaat blijven ze komen.. ik heb wel wat beters te doen..![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef MatiCe het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:06 schreef tong_poh het volgende:
Ik hoop dat je hond vandaag op je vloer kakt.
Ja geen wonder dat dat meisje dat vraag!! Die beesten hebben een hoog knuffelgehalte.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef Thrilled het volgende:
Mijn hond kakt niet op de vloer
Ik heb een syberische husky baai duh weej
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef MatiCe het volgende:
Contactgestoorde hondenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan als mensen dat komen vragen. Wat is het doel om mijn hond te aaien. Koop zelf een hond. Plus mijn honden moeten niks van kinderen hebben. Ik ga geen risico lopen dat ze happen. Ze vinden het gewoon niet leuk.
surequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef Xenwolfie het volgende:
Mag ik je konijn aaien?
Wat is er dan erg aan als je dat vraagt? Die mensen weten immers ook niet dat jouw honden niks met kinderen hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan als mensen dat komen vragen. Wat is het doel om mijn hond te aaien. Koop zelf een hond. Plus mijn honden moeten niks van kinderen hebben. Ik ga geen risico lopen dat ze happen. Ze vinden het gewoon niet leuk.
echt niet... Ze zijn over het algemeen 'n pietsie feller, omdat het een wat wilder ras is... maar ze zijn niet vals.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef Camplo het volgende:
Husky's zijn vals!
Ik hoop dat jij zult branden in helquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Thrilled het volgende:
![]()
Laat ik net mijn hond uit.. komt er een kindje van een jaar of 8 op me af geskeelerd.. vraagt het: "Mag ik je hond aaien?"
Ik dacht.. fijnIk wil snel dat beest uitlaten en weer terug naar binnen om te Fok!ken.. straks blijf ik nog te lang in de buitenwereld dus ik zei: Moet jij weten, als je vingers afgebeten worden moet je niet bij mij komen janken ok? .. Toen keek dat kind beteuterd en ging ze verder spelen met haar vriendinnetje.. ik snel mn hondje uitgelaten en weer naar binnen...
Waarom vraagt zo'n kind dat? Ga thuis bij je moeder vragen of je een hond mag maar ga niet mijn hond betasten met je worsten vingers.. kut koters
De hond van m'n tante heeft ook zo'n probleempje... 't is een klein hondje, en nogal 'n schijtbak, waardoor 'ie van angst wel 'ns gekke dingen doet... kleine kinderen zijn onvoorspelbaar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
standaard vraag: "bijt hij"
standaard antwoord: "alleen kleine kinderen"
Het trieste is dat het de waarheid is
Bbij de hond van mn moeder dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |