Ja natuurlijk!! Ik zal ze voor je bestellen en je kan ze dan waarschijnlijk wel vanavond of morgenavond af komen halen (of als je je poortje open hebt wordt het bestelling aan huis).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:43 schreef Cutie het volgende:
Ik ben op zoek naar een Kiddie Bed & Kiddie Clock!
Ik heb jou zojuist toegevoegd. Waarschijnlijk heb je mij nog niet toegevoegd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef WernerVonPinky het volgende:
Ik heb mijn friendlist eens uitgebreid met Sjors en Lelibel. Is er iemand die ik nog vergeten ben in de afgelopen twee weken?
Ik heb helaas niet zo'n heel veel tijd om regelmatig online te komen
En vandaag is ook nog eens Nook dicht
Ik heb je ook toegevoegd. Ik kom zo eens voorbij!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ik heb jou zojuist toegevoegd. Waarschijnlijk heb je mij nog niet toegevoegd.
Omdat Will geen Nederlands kanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom praten jullie engels in het spel?
Het rare is dat ik wel kan zien dat je online bent, maar als ik naar je toe wil gaan, komt opeens die foutmeldingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:39 schreef Pronk het volgende:
Ik krijg deze melding ook wel eens, dan probeer ik het een aantal keer en dan opeens werkt het. Het hoeft dus niet per sé je firewall te zijn.
Het ligt dus gewoon aan het AC netwerk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:44 schreef WernerVonPinky het volgende:
[..]
Het rare is dat ik wel kan zien dat je online bent, maar als ik naar je toe wil gaan, komt opeens die foutmelding![]()
Ik heb het vaker gehad, maar na een reset van mijn router was het altijd opgelost, maar nu niet![]()
EDIT: Mario Kart DS gaat wel gewoon online![]()
Tegelvreter!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:56 schreef Pronk het volgende:
Ik heb touwens nog twee AC vraagjes. Veel van jullie kunnen emoties tonen, zoals fluiten. Hoe doen jullie dat?
Ik was laatst ook bij iemand die had logo'tjes op de grond liggen, een soort matjes. (ik heb er per ongeluk 1 opgegeten)Die wil ik ook maken, hoe doe ik dat?
Nu als ik het NU nog vergeet weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef Cutie het volgende:Reminder!
CHESSA! K.K. KOMT VANAVOND!Reminder!
Ik heb nieuw haar...en 't suckt...![]()
Ooooooh je bent een godsgeschenk!!! *zet haar ds direct aan*quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:49 schreef Cutie het volgende:Reminder!
CHESSA! K.K. KOMT VANAVOND!Reminder!
Ik heb nieuw haar...en 't suckt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |