Ik ben het met refused eens: Het zou het fijnst zijn als de standen zo snel mogelijk up to date zijn. Ik heb als afspraak met mezelf dat de standen UITERLIJK (maar liefst eerder) de zaterdag na de wedstrijden aangepast zijn. Hoe we dat doen, met hulp van anderen of wat dan ook, dat boeit niet. Dat is ons probleem
![]()
Aangezien het toch vrijwilligerswerk blijft, lijkt me het streven om die zaterdag te halen heel plausibel. De ervaring leerde in het verleden wel dat Joralf en ik (voor mijn verhuizing) de standen meestal al op donderdag aangepast hadden. Helaas lukte dat de laatste keer niet altijd. Geen man overboord, volgend seizoen beter!
Over de Fok!-Cup van het huidige seizoen: De inschrijvingen starten per direct. Je kan je inschrijven tot woensdag 17 mei 23.59 uur
![]()
Hou er maar rekening mee dat de eerste wedstrijden dan gespeeld worden op de woensdag na speelronde 5. Dat is dus 31 mei 2006.
Hoe de opzet gaat worden, valt nu nog niets over te zeggen. Dat bekijken we zodra het aantal deelnemers bekend is en ook het aantal bekerhelden bekend zijn.
Lijst met deelnemers:-J-D- met Hoolieganzen (18104)
Grumpey met Grumpelix (367606)
Frits Fluitketel met FC Feyenoord (144639)
Maniack28 met Kristiansund (145144)
Graag ook uw Team-ID vermelden[ Bericht 0% gewijzigd door -J-D- op 13-05-2006 11:56:16 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.