Sorry, maar ik vind je commentaar onterecht.. het is welgeteld 2x voorgekomen dat ik te laat was met het bijwerken van de stand, wat in princiepe geen flikker uitmaakt want de wedstrijden gaan toch wel door. JD was aan het verhuizen en dat was bekend.. omdat ik zelf niet meedeed stond ik er wat verder vanaf waardoor er vanaf mijn kant ook wat minder enthousiasme was. De organisatie/opzet opzich was prima in orde...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:21 schreef fabianf het volgende:
Aangezien het andere topic gesloten is:
Het hielp niet echt mee dat -J-D- aan het verhuizen was de afgelopen editie, en dat ik dat heel goed kon merken is toch raar met 2 mensen aan het roer. Ik hoop voor de deelnemers dat er komende editie wat sneller ge-update wordt, afgelopen editie was dat soms namelijk voor mijzelf onacceptabel lang ondanks beloofde deadlines. En waar ik me nog het meest aan ergerde is dat je het daar vooral niet over mocht hebben, als je iets organiseert moet je tegen in mijn ogen terechte kritiek kunnen.
edit: En daarom vond ik dus een wisseling van de wacht nog geeneens zo'n slecht idee.
Idd er zijn nog +- 4 weken om alles te regelen dus tijd zat lijkt mij.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:47 schreef maniack28 het volgende:
Eerst overleg met JD.. iedereen kan wel van alles willen, maar JD en ik zijn nog steeds degene aan het roer en we gaan niet achter zijn rug om dingen beslissen.
Divide et impera ,Verdeel en heersquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:55 schreef maniack28 het volgende:
Daar gaat het meeste tijd inzitten.. zucht.. moet ze nog steeds maken
Ik zou het met plezier overdragen, want ik ben ook degene die team v/d maand gaat archiveren op de site. kost dus ook weer extra werk. Maar de Fok!cup vind ik nog altijd het leukste... vooral nu ik weer meedoe
Ik niet. Te laat voor je eigen gestelde deadline, die al behoorlijk ruim was. De wedstrijden gaan idd toch wel door, maar volgens mij is de lol die iedereen beleeft het belangrijkste? En persoonlijk heb ik veel minder lol als ik een week na het spelen van de wedstrijden nog geen updates kan zien.quote:Sorry, maar ik vind je commentaar onterecht.. het is welgeteld 2x voorgekomen dat ik te laat was met het bijwerken van de stand, wat in princiepe geen flikker uitmaakt want de wedstrijden gaan toch wel door.
Juist, dan hoop ik dat je mijn argumenten ook kunt begrijpen en daarmee je voordeel doet bij aankomende editie ipv ze alleen te weerleggen.quote:Ik kan best tegen kritiek
Dat komt op mij over als niet het werk willen doen, maar wel alles willen beslissen, het bespaart geen werk maar levert juist meer overhead waar het misschien tot tijdsbesparing kan komen. Je organiseert het vanwege het vele werk toch al met zn 2en?quote:Ik ben voorstander van teruggaan naar het oude systeem waarbij de zogenaamde GM'sde poulestanden bijhouden en doorgeven aan degene die de site beheerd (op het moment ik dus). Dat spaart een hoop werk en tijd uit en dan is het binnen een uur in princiepe klaar...
Welk gedeelte van "En waar ik me nog het meest aan ergerde is dat je het daar vooral niet over mocht hebben" heb je niet gelezen? Ik heb het toen meermalen gemeld, altijd met jouw kritiek op de kritiek erna.quote:Vind het ook vrj onterecht trouwens dat je nu pas begint te zeuren... beetje achteraf.. je had ook een htmail kunnen sturen maar dat heb je nooit gedaan
quote:
Dan had je ook de 2e persoon binnen de organisatie kunnen mailen om hem erop aan te spreken dat ik mijn werk niet goed deed en verzaakte het allemaal te updaten...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:13 schreef fabianf het volgende:
Welk gedeelte van "En waar ik me nog het meest aan ergerde is dat je het daar vooral niet over mocht hebben" heb je niet gelezen? Ik heb het toen meermalen gemeld, altijd met jouw kritiek op de kritiek erna.
No offense naar JD, maar vanwege zijn verhuizing heb ik bijna alles alleen gedaan. Misschien had ik hulp moeten vragen, misschien had hij een vervanger moeten zoeken.. dingen zijn schijnbaar niet zo gelopen als jullie (jij) van ons verwachtte...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:13 schreef fabianf het volgende:
Dat komt op mij over als niet het werk willen doen, maar wel alles willen beslissen, het bespaart geen werk maar levert juist meer overhead waar het misschien tot tijdsbesparing kan komen. Je organiseert het vanwege het vele werk toch al met zn 2en?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:13 schreef fabianf het volgende:
En om met de woorden van een wijs man te eindigen:
[..]
Vraag dat maar na aan die 2e persoon zodra hij terug is uit New York.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:18 schreef maniack28 het volgende:
Dan had je ook de 2e persoon binnen de organisatie kunnen mailen om hem erop aan te spreken dat ik mijn werk niet goed deed en verzaakte het allemaal te updaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |