quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef lienelien het volgende:
Cyaa, je bent me aan het achtervolgen!
Duidelijk, gezien jij ineens overal in MyAt opduiktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Niet expres hoor
![]()
Mss zelfde muzieksmaak?
Cool!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
He Cyaa, dan hebben wij ook dezelfde muzieksmaak!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
hiihihihihi, WA LEuWkKK SEChh!!1!!!!11quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
hiihihihihi, WA LEuWkKK SEChh!!1!!!!11
quote:
Hahaha!!11!!!EINS!1!!eTt!!!!on11e!!!!!11!!11quote:
Ze/Luke suckt zwaar on-stagequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef Cyaa het volgende:
the Kooks zijn tof
Toch vind ik ze tof, geen discussie mogelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze/Luke suckt zwaar on-stage![]()
Kwal.
Ik vond ze vóór het optreden van vorig weekend heel erg veel cooler.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Toch vind ik ze tof, geen discussie mogelijk![]()
Waarom is die dan precies een kwal?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vond ze vóór het optreden van vorig weekend heel erg veel cooler.
De nummers blijven goed, en Luke blijft een kwal![]()
Z'n stageperformance, het niets zeggen tegen publiek, geen interactie, en het afzeggen van de signeersessie op het laatste moment waarvoor ik een stuk Yeah Yeah Yeahs heb gemist en een pokke eind door de regen en blub heb moeten rennenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:52 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Waarom is die dan precies een kwal?
Hm dat gebrek aan interactie was ook al op Parkpop idd............hij is een kwalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Z'n stageperformance, het niets zeggen tegen publiek, geen interactie, en het afzeggen van de signeersessie op het laatste moment waarvoor ik een stuk Yeah Yeah Yeahs heb gemist en een pokke eind door de regen en blub heb moeten rennen![]()
Fijn dat we het daar over eens zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:00 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Hm dat gebrek aan interactie was ook al op Parkpop idd............hij is een kwal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |