quote:
Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:[..]
![]()
Had ze graag willen zien
![]()
Maar wel fijn dat ze goed waren. Vertel eens meer!
Dag begon goed/vroeg eerste even kaartjes voor The Strokes gehaald en daarna nog even de stad in, dat was wel gezellig.. dus ik moest beetje haasten om op tijd mijn werk te komen (moest nog even langs huis om london calling kaartjes + md op te pikken en wilde nog wel even broodje eten
![]()
).
Kom ik op mijn werk aan zie ik dat ik niet in het rooster sta voor die dag, maar ik stond wel in weekplanning. Tijden waren grijs gemaakt, ik dacht: zal wel omdat het niet mijn normale werktijd is (wilde tot max 17u werken, zodat ik nog op tijd in Amsterdam kon zijn).. maar ik had dus vrij
![]()
Dus mooi op tijd richting Amsterdam. Toen richting Paradiso, wat andere bandjes bekeken en toen was het tijd voor The Kooks. Dus ik richting de zaal (zat eerst op balkon), waar ik nog mooi plekje kon vinden (8e rij ofzo?).
The Kooks opende met een korte [?] versie van Seaside en daarna Do You Want To See The World, waarbij de zaal goed los kwam, springen, duwen en trekken -- je kent het waarschijnlijk wel. Helaas miste de live versie van do want to see the world wel het stukje "what what what" van normale versie.
Stond inmiddels goed vooraan rond 2e rij waar het erg gezellig was!!
Op een gegeven moment deed die zanger volgens mij nog zijn schoenen uit en ging hij op zijn bloten voeten verder (wat de eerste band larking love ook deed). Tegen het einde kwam nog een nieuw[?] nummertje Luby Lou, wat vrij rustig was. Vervolgens nog keer helemaal los op You don't love me en als afsluiter Pull Me In.
Op het eind kwam nog gast van mystery jets meespelen.
Na afloop wilde ik nog setlistje scoren maar ik stond precies voor een setje monitorboxxen en die links van mij kon ik niet pakken aangezien iemand naast mij stond die ook wel graag eentje wilde en zei dat ik rustig moest wachten tot de roadies hem gaven, nog geen 5 minuten was iemand al podium op geklommen en die (linker) setlist gepakt... toen heb ik maar plectrum uit mic standaard gehaald en vond ik het wel best (helaas, geen hebben the kooks (nog?) geen eigen plectrums en was het een
gewone).
Toen liep ik langs de geluidsmixxer achter in de zaal en zag dat hij nog setlistje had liggen en die mocht ik wel hebben [ben beetje een goodie whore wat dat betreft]. Bij deze:
![]()
Met beetje geluk komt er nog wat op 3voor12.nl !
[ Bericht 0% gewijzigd door soul114 op 02-04-2006 22:38:30 ]