haal die cdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
neenHeb doordat ik de komende tijd naar nogal wat concerten ga niet zoveel geld meer over
Maar hij staat wel hoog op mijn prioriteitenlijstje!
Lowlands, zonnetje, 25 graden, The Kooksquote:Op zondag 25 juni 2006 21:56 schreef hydraulix het volgende:
Optreden was erg gaaf, alleen jammer van het weer![]()
Pciesquote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lowlands, zonnetje, 25 graden, The Kooks![]()
![]()
Charlie podium is er dit jaar niet voglens mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:07 schreef mordradead het volgende:
Ik hoop dat ze op dat podium spelen waar geen tent is, dus diegenen waar maximo park vorig jaar speelde![]()
Stonden ze gisteren in Rotown? waarom wist ik dat nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:29 schreef bigshadow het volgende:
Gisteren in de Rotown waren ze ook erg goed!
Coming up in de Rotown: Islands, I love you but i have chosen darkness en Midlake --> De moeite waard om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stonden ze gisteren in Rotown? waarom wist ik dat niet![]()
Lees pagina twee van dit topic nog eens..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stonden ze gisteren in Rotown? waarom wist ik dat niet![]()
Islands komt ook op De Affaire, tijdens de Nijmeegse zomerfeestenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Coming up in de Rotown: Islands, I love you but i have chosen darkness en Midlake --> De moeite waard om in de gaten te houden![]()
Loobieloobieloo...loobieloobieloooquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Fucking legend! zei een Engelsman naast mij. Dat viel nou ook wel weer mee maar ik vond erg lekker klinken hoor. Zeker dat nieuwe numemr wat ze midden in ergens speelden
. Mooi trouwens, al die Engelsen. En alles mee kunnen zingen he
.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:51 schreef lienelien het volgende:
Cyaa, je bent me aan het achtervolgen!
Duidelijk, gezien jij ineens overal in MyAt opduiktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:56 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Niet expres hoor
![]()
Mss zelfde muzieksmaak?
Cool!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
He Cyaa, dan hebben wij ook dezelfde muzieksmaak!![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
hiihihihihi, WA LEuWkKK SEChh!!1!!!!11quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
hiihihihihi, WA LEuWkKK SEChh!!1!!!!11
quote:
Hahaha!!11!!!EINS!1!!eTt!!!!on11e!!!!!11!!11quote:
Ze/Luke suckt zwaar on-stagequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:43 schreef Cyaa het volgende:
the Kooks zijn tof
Toch vind ik ze tof, geen discussie mogelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ze/Luke suckt zwaar on-stage![]()
Kwal.
Ik vond ze vóór het optreden van vorig weekend heel erg veel cooler.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:47 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Toch vind ik ze tof, geen discussie mogelijk![]()
Waarom is die dan precies een kwal?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vond ze vóór het optreden van vorig weekend heel erg veel cooler.
De nummers blijven goed, en Luke blijft een kwal![]()
Z'n stageperformance, het niets zeggen tegen publiek, geen interactie, en het afzeggen van de signeersessie op het laatste moment waarvoor ik een stuk Yeah Yeah Yeahs heb gemist en een pokke eind door de regen en blub heb moeten rennenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:52 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Waarom is die dan precies een kwal?
Hm dat gebrek aan interactie was ook al op Parkpop idd............hij is een kwalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Z'n stageperformance, het niets zeggen tegen publiek, geen interactie, en het afzeggen van de signeersessie op het laatste moment waarvoor ik een stuk Yeah Yeah Yeahs heb gemist en een pokke eind door de regen en blub heb moeten rennen![]()
Fijn dat we het daar over eens zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:00 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Hm dat gebrek aan interactie was ook al op Parkpop idd............hij is een kwal![]()
Present !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef OO00ooltje het volgende:
En gaat er nog iemand 21 november naar Paradiso waar the Kooks dan optreden? Ik heb iig net mn kaartjes besteld![]()
Thnx voor de tip! Even kijken of ik ook kan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef OO00ooltje het volgende:
En gaat er nog iemand 21 november naar Paradiso waar the Kooks dan optreden? Ik heb iig net mn kaartjes besteld![]()
Gehyped is het misschien wel een beetje, maar ze onderscheiden zich wel muzikaal imho. Ze klinken een stuk frisser dan vele andere bandjes die voortkomen uit die momentele britrockmanie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:19 schreef Kolkus het volgende:
Vond ze op Lowlands erg tegenvallen, hoor weinig bijzonders in de muziek.
Typisch geval van Engelse hype?!
De india op Lowlands is niet eens zo belachelijk veel groter dan Paradiso, heur. Vooral niet inc de balkons, dan is de India zelfs kleinerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:34 schreef Elusive het volgende:
zo'm band moet je ook niet op een festival zien op zo'n groot podium
zo'n klein lief zaaltje als paradiso is hier uitermate voor geschikt
mijn kaartjes zijn binnen!![]()
Ik twijfel....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef MaJo het volgende:
Weet nog niet of ik ga, zit wat concerten betreft al weer aardig wat uit te geven op het momentZou ze graag nog wel een keer zien, en Paradiso is wel een vette zaal. Jij hebt ze helemaal opgegeven Lien of wil je ze wel een tweede kans geven?
Ik wil eigenlijk welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik twijfel....
Ik wil ze best een herkansing geven anders. Zal ik zo kaartjes halen?Kom toch alng de ticketshop op leidse
In 6,5 uur valt best wel meequote:
Even naar aub gebeld, zijn idd nét uitverkochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk welAls er nog kaartjes zijn mag je ze wel halen
![]()
Nou ja, niks aan te doen dan. Gaan we volgende keer welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Even naar aub gebeld, zijn idd nét uitverkocht
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, niks aan te doen dan. Gaan we volgende keer welAlleen hopen dat het dan niet HMH ofzo is
Ik probeer stoer te maskeren dat ik het stiekem wel jammer vindquote:
Ik misschien toch ook wel een klein beetje ondanks te lowlands-teleurstellingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer stoer te maskeren dat ik het stiekem wel jammer vind![]()
Maar wij gaan naar We are Scientistsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik misschien toch ook wel een klein beetje ondanks te lowlands-teleurstelling![]()
WAS swsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wij gaan naar We are ScientistsEn naar Kaiser Chiefs (ja ga mee, wordt leuk!!!)
Nu al uitverkocht?! De voorverkoop was toch pas vandaag begonnen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef Cyaa het volgende:
KUT uitverkocht =*(
En ik wilde nog wel gaan.
Ja klopt. Alleen ik kan nergens meer ticktes vinden, ticketservice zijn ze al uitverkocht enzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht?! De voorverkoop was toch pas vandaag begonnen?![]()
Hmm, ik belde vanmiddag het Amsterdams Uitburo, en daar zei ze dat het uitverkocht was..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef Breuls het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=455268&l=NL&C=
Volgens mij kun je nog bestellen hoor. Tenzij die site gewoon achterloopt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:36 schreef Breuls het volgende:
Probeer gewoon vanaf die link te bestellen. Ergens moet er een controle op beschikbaarheid zitten, anders zouden ze het risico lopen teveel te verkopen.
Dat cookies gedoe stond er vanmiddag nog niet. Toen stond er gewoon dat er geen kaarten beschikbaar meer waren. Iemand enig idee hoe ik dit ga oplossen?quote:Uw browser moet uitgerust zijn met cookies.
U kan echter wel uw ticketstelefonisch reserveren, ma t/m za van 9.00 tot 21.00 uur.
Meisje+blond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef Breuls het volgende:
Cookies aanzetten?
Toen ik vanmiddag wilde bestellen kreeg ik dus een melding dat er geen kaartjes meer waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef Breuls het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=455268&l=NL&C=
Volgens mij kun je nog bestellen hoor. Tenzij die site gewoon achterloopt natuurlijk.
Heb ik, staat op het laagste wat mogelijk is 'alles cookies accepteren' én vanmiddag had ik er nog geen last van dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:43 schreef Breuls het volgende:
Effe zoeken in je instellingen, 'accepteer cookies' of iets vergelijkbaars in het Engels aanvinken.
Dus bestellen gaat niet echt, zeg maarquote:Voor uw keuze zijn geen tickets verkrijgbaar.
Probeert u a.u.b. het volgende:
Wijzig het aantal aangevraagde plaatsen.
Als u een bepaalde sectie hebt gekozen, kies dan nu voor "Best beschikbaar".
Als u desondanks geen tickets vindt, probeer het dan later nog eens. Naarmate de datum van het evenement dichterbij komt kunnen er nog plaatsen beschikbaar komen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef soul114 het volgende:
Support act: Spinto Band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |