juistquote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef stevenp het volgende:
kweek, hij bedoeld dat hij 'natuurlijk' veel foto's gemaakt heeft terwijl hij er zelf ook was!
rofl @quote:Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef Licko het volgende:
http://www.last.fm/user/n0r182/journal/2006/11/22/273193/
daar staan er enkele
das t probleem, dit zijn fotos van mijn gsm, geen digitale camera bij de handquote:Op maandag 27 november 2006 20:01 schreef stevenp het volgende:
[..]
rofl @
[afbeelding]
Check al die camera's
Maar ehm, mooie spot, en best mooie foto's, heb je misschien wat hogere resoluties?Dan gaan die lekker bij mijn eigen te-dicht-op-de-lichten-staan pics
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:55 schreef Love Mae King het volgende:
Nou, inderdaad. Maar..erh... wat is er zo schokkend aan de e-mails?
vorig jaar gratis op parkpopquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Goover het volgende:
The Kooks, een van de namen die op mijn 'wil ik nog zien' lijstje staat... Leuke muziek energieke nummer maar ook goede nummers met een lager tempo(iemand info wanneer ze weer ergens zijn?)
Helemaal mee eens, wil ze ook graag nog een keer zienquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef Goover het volgende:
The Kooks, een van de namen die op mijn 'wil ik nog zien' lijstje staat... Leuke muziek energieke nummer maar ook goede nummers met een lager tempo(iemand info wanneer ze weer ergens zijn?)
En vooraan bleek het helemaal niet zo druk te zijn he? Op een gegeven moment heb ik me een paar meter naar voren kunnen wurmen en was er meteen veel meer ruimte. Achteraan stond je echt letterlijk aan elkaar vastgeplakt...quote:Op maandag 18 december 2006 12:07 schreef Breuls het volgende:
Ik stond redelijk vooraan bij Lowlands, dus ik had geluk.
Desalniettemin wil ik ze graag nog een keer zien.
grrr *jalours* Ik heb ze nog nooit gezien, ken ze nog niet zo heel lang eigenlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 12:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wil ze ook graag nog een keer zien![]()
quote:waardoor al het water dat van de tent afkwam op mij terecht kwam
Sta je beetje droog in die tent, komt er een kletsnat persoon naast je staan...quote:schouder aan schouder tussen elkaar geklemd
Iedereen in de tent was nat hoor aangezien het nogal hard regende ook voor het concertquote:Op maandag 18 december 2006 13:06 schreef Goover het volgende:
[..]
grrr *jalours* Ik heb ze nog nooit gezien, ken ze nog niet zo heel lang eigenlijk.
Maar vind je het gek dat je iets verderop meer ruimte had?
[..]
[..]
Sta je beetje droog in die tent, komt er een kletsnat persoon naast je staan...![]()
Nou het was best krap, maar je kon best een beetje meespringen enzo.quote:Op maandag 18 december 2006 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
En vooraan bleek het helemaal niet zo druk te zijn he? Op een gegeven moment heb ik me een paar meter naar voren kunnen wurmen en was er meteen veel meer ruimte. Achteraan stond je echt letterlijk aan elkaar vastgeplakt...
Dat is mooiquote:Op maandag 18 december 2006 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen in de tent was nat hoor aangezien het nogal hard regende ook voor het concertMaar ik heb me dus ondanks al die dingen best vermaakt
![]()
Zoals het hoort dus?quote:Op maandag 18 december 2006 13:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou het was best krap, maar je kon best een beetje meespringen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |