Graag gedaan. Hij heeft nu nog vrij veel pijn en ligt de hele dag op bed.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:52 schreef Ladylike het volgende:
thanx Blupje voor het melden van de klachten na een liesbreukoperatie
Sugar kan je er denk ik wel genoeg over vertellen ivm Maria.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef _evenstar_ het volgende:
kan iemand me beetje uitleggen hoe dat in zijn werk gaat allemaal die echowat gaan ze doen, en wat als ze iets vinden
![]()
De heupecho op zich is niet veel aan. Ze worden in hun blote bips ja erg leuk als ze jongen zijn en plassen danquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef _evenstar_ het volgende:
fijn dat het zo is opgelost![]()
Hier gaat die lekkerwij zijn zo blij
![]()
Nog anderhalve week en dan krijgt arwen de heupecho, vind het bets wel spannend en hoop dat er niets geks te zien is.. ben er best bang voor omdat ze artsen iedere keer blijven zeggen dat ze wel heel stijf in de heupjes is... waar je normaal als je baby's beentje suit elkaar duwt moet een baby een horizontale stand kunnen maken... Bij arwen kom je niet verder als \ _v_/ hoop dat het zo een beetje duidelijk is..
kan iemand me beetje uitleggen hoe dat in zijn werk gaat allemaal die echowat gaan ze doen, en wat als ze iets vinden
![]()
Tuurlijk hoop je dat alles oke, maar gezien de stand van haar benen is het niet gek dat je je zorgen maakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:39 schreef _evenstar_ het volgende:
thanx allebeien ja wij maken ons best zorgen.. we hopen gewoon dat dit haar bespaard blijft omdat ze ook die allergie heeft en het maagje zo moeilijk doet..
Nu is er niets ergs aan.. het helpt haar dan alleen maar, maar toch..
thanx voor de tip over de eierstokjes( ik wist niet dat ze die al hadden
![]()
ik dcaht dat komt pas als ze groter zijn
)
Ik heb het hier nog niet meegemaakt maar misschien scheelt het als je haar 's morgens gewoon een fles melk geeft ipv een papfles? Ik geef s morgens ook gewoon melk en de papfles meestal s avonds als laatste, maar soms ook gewoon melk ipv pap. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ze die ook niet altijd helemaal leegdrinkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:16 schreef Fuente het volgende:
Sara wil de laatste 3 daagjes overdag geen melk. Dat wil zeggen 's ochtends gaat de papfles van 200 CC op, en erna wil ze helemaal niets meer. Ze eet wel heel goed, en drinkt ook wat diksap tussendoor, maar geen melk. Rond 19:00 krijgen we er nog 30 CC in, met als gevolg dat ze dus 's nachts om de haverklap wakker is en rond 4 uur 's nachts een fles wil.
Is dit een fase? Iemand tips?
Da's idd nog een optie om te proberen. Vanavond dronk ze overigens de hele fles opquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog niet meegemaakt maar misschien scheelt het als je haar 's morgens gewoon een fles melk geeft ipv een papfles? Ik geef s morgens ook gewoon melk en de papfles meestal s avonds als laatste, maar soms ook gewoon melk ipv pap. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ze die ook niet altijd helemaal leegdrinkt.
Ok. Gelukkig. Ze heeft nu een kwartier geleden de fles op en ligt nu lekker te slapen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef Rottdog het volgende:
Ja maak je niet ongerust Ingrid hoord er allemaal bij.
Fuente 150 cc maal het aantal kilo's van Sara en dat delen door het aantal flessen wat ze op een dag krijgt. Maaltijden en brood staan natuurlijk beiden voor een fles en zoals Igraine al zegt s'ochtends maar geen pap.
Ik zou wel het hele pakket halen. ik heb tijdens mijn kraamverzorgsterstijd toch best nog wat zomerbabietjes meegemaakt die echt nog een kruikje nodig hadden. Of twee...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:00 schreef cattie het volgende:
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen:
Ik ben bezig met de baby-uitzetlijst en vraag me af wat het handigst qua beddegoed en slapen is voor een zomerbaby (ben 26 juni uitgerekend). Het hele standaard pakket met lakentjes en dekentjes enzo? Of is dat te warm? Pyamaatje of slaapzak? Zo'n slaapzakje lijkt me wel erg handig, maar kan dat bij een pasgeboren baby?
Alvast bedankt!
Mijn dochter is van 29 Juni en ik heb dus het hele pakket gehaald en ook nodig gehad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:00 schreef cattie het volgende:
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen:
Ik ben bezig met de baby-uitzetlijst en vraag me af wat het handigst qua beddegoed en slapen is voor een zomerbaby (ben 26 juni uitgerekend). Het hele standaard pakket met lakentjes en dekentjes enzo? Of is dat te warm? Pyamaatje of slaapzak? Zo'n slaapzakje lijkt me wel erg handig, maar kan dat bij een pasgeboren baby?
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:51 schreef bixister het volgende:
en hihi wie had 't ook weer over die rainbowbaby mutsjes? die zijn inderdaad veel te groot voor pasgeborenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |