abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35568456
Het vervolg van Het grote kleine babietjes topic deel 72

Babietjes

1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
05 juli 2005: Henrik en Katrine, zoon en dochter van Fogel
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
11 juli 2005: Nicole, dochter van Snowww
06 augustus 2005: Raïsa Manou, dochter van Rekkie en Roumysa
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
29 september 2005: Sterre, dochter van NT-T.BartMan (papa)
*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
13 december 2005: Megan, dochter van GizartFRL (papa)
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 15-03-2006 11:14:46 ]
pi_35568466
Mocht ik hem alweer openen
pi_35568501
pfff ik heb een driftkikkertje in huis.

Heb Amber net in bad gedaan en het was daarna tijd voor een fles. Ze heeft tijdens het afdrogen en aankleden de hele boel bij elkaar gekrijst.... en nu ligt ze te slapen met de fles in haar mond.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_35568549
Merlijn krijst dan ook altijd, aankleden is niet leuk en tijdens het afdrogen heb je het koud omdat je in je blote bips ligt. Het is pas goed als alles is gebeurd.
pi_35568580
het is hier pas goed als ik haar optil. Ik zorg altijd dat de handdoek lekker warm is en doe alles zo snel mogelijk omdat ze een hekel aan aankleden en insmeren heeft geloof ik....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:44:14 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35571597
Zo een bezoekje aan het consultatie bureau gebracht
ons muisje is 55 , 5 cm lang en weegt 4700 gram
De arts zei eerst dat ze nog niet echt gericht keek, maar toen was ons muisje aan het huilen en daarna bewees ze gelijk het tegen deel!
En toen kwam daar dat nare spuitje mijn god wat een naald
papa hield haar even vast, en deze held keek de andere kant uit
Bwoah wat is dat naar zeg, toen ons meisje begon te huilen, kreeg ik de tranen in mijn ogen en een blok beton in me keel heel eventjes heeft ze geuild en toen lekker gedut tot we thuis waren, daar heeft ze heerlijk een fles gehad en daarna even getemperatuurd.. voor haar doen een hoge temperatuur normaal heeft ze 36,5 en nu 37, 5 dus hebben we haar een half zetpilletje gegeven.
In bedje en in de box wilt ze niet slapen nu maar wel in de maxi als die tussen papa en mama in staat normaal gesproken leggen we haar gewoon op bed.. maar wij vinden haar zo'n coole dat we wel een uitzondering maken.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 14:03:46 #7
81992 Githa
pi_35572264
Evenstar dat moet ook zeker kunnen, want het is minstens zo belangrijk dat ze jullie liefde voelt

Arwen, je bent een stoere meid
pi_35572546
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Zo een bezoekje aan het consultatie bureau gebracht
Moelijk he. Ik mag, oh nee, moet donderdag voor het spuitje van Merlijn. Ga toch mijn moeder ritselen ofzo want alleen zie ik het toch niet zitten.
pi_35572656
Arwen, grote meid!!!

Prikjes zijn nooit leuk! Ben blij dat Amber pas weer over 7 maanden moet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:38:23 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35573344
idd randa heel moeilijk, ik ben sowieso al niet op de spuiten/naalden ze ligt nu wel op bedje prinsessenheerlijk te slapen, mijn god wat ben ik trots op mijn muisje
pi_35573769
Pfff, ben bekaf! Heb maar zo’n 3 uurtjes slaap gehad vannacht.
Net bij het cb geweest. Kim is mooi aangekomen! Ze weegt nu 4660 gr.
Verder hebben we het over het niet willen slapen in eigen bedje overdag gehad en over regelmaat met flesje.
We gaan nu proberen om wat regelmaat aan Kim te geven. We hebben het besproken en dat lijkt ons toch wel het beste. Het zal wel een paar weken moeilijk zijn.
De fles moeten we om de 4 uur geven. 6.00, 10.00, 14.00, 18.00, 22.00. De laatste fles proberen te rekken tot 23.00.
En Kim dus in haar eigen bedje laten slapen. Bij eerste tekenen van vermoeidheid in bedje leggen. En dan om de 5-10 minuten kijken als ze huilt. Dan niet uit bed halen, tenzij er echt wat is. Maar een aai over de bol geven en zeggen dat ze nu moet gaan slapen.
Ik moet zeggen dat ik dat wel moeilijk vind! Maar ze heeft al een half uur geslapen, dus het begin is er!

Het kan wel 2-4 weken duren voordat ze het door heeft. Dus dat wordt nog wat! Maar we denken dat dit toch wel beter is voor Kim.
Ik hoop maar dat ze de nacht red van 23.00 tot 6.00!

Ohja, we merken nu vooral 's avonds, sinds een paar dagen dat Kim niet aan haar rust toekomt.
Dus lijkt het ons nu wel goed om haar in bed te laten slapen, zowel overdag als 's avonds.
Anders lijkt het me ook zo verwarrend. Overdag beneden en 's avonds en 's nachts in bed.
pi_35574269
succes ingrid! klinkt als een goed plan. de regelmaat wb bed heeft hier ook goed gewerkt, al blijft anna een veel grilliger slaper dan piet ooit was.
pi_35575682
Tja, elk kindje is idd anders, hoe cliché het ook klinkt. Het is echt waar! Emma is heeeel anders dan Noa was gelukkig maar he, want anders zouden we allemaal dezelfde kinderen hebben.

Wat volgens mij wel de meeste kinderen gemeen hebben, is dat regelmaat belangrijk is voor ze. Dan weten ze goed waar ze aan toe zijn!
pi_35578098
Ze slaapt nu zelfs in haar eigen bedje na een hoop gekrijs!
Ze is goed in pruillip trekken! Maar kan ook heeeel lief lachen!
pi_35578147
Mooi Ingrid!!!
heb je toegevoegd op msn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35578254
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:14 schreef Vicky het volgende:
Mooi Ingrid!!!
heb je toegevoegd op msn
Met email van profiel? ik heb andere msnemail. Mail anders ff op hotmail, dan geef ik de goede.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:22:17 #17
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35578407
ingrid de aanhouder wint, en zo gaan jullie langzaam aan verbetering zien is moeilijk volgens mij als je anders gewend bent, maar je komt op mij positief over houdt dat zo
pi_35578972
Ik ben supertrots op Kim! Ze heeft net 40 minuten in haar bedje geslapen!
pi_35579009
GO KIM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 20:12:55 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35584526
Digger en EW, ik ben zo ontzettend benieuwd hoe het vandaag is gegaan...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35584757
Evenstar, zielig he dat prikje! Sara hoeft gelukkig een hele tijd niet meer, maar vond het zo zielig!

Kim goed zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:20:51 #22
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35584866
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Lois het volgende:
Hier nog een...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_35584998
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef Saffier het volgende:

[..]

Hier nog een...
hier een derde...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:33:05 #24
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35587451
Fijn Ingrid! Ik sluit me helemaal aan bij het 'regelmaatverhaal'. Denk dat jullie daar erg goed aan doen.
En ja, het zal soms doorbijten zijn, en ja, je gaat er tien keer knettergek van worden, maar JAAAAAA, het gaat z'n vruchten afwerpen, echt waar! Kim moet leren om in haar eentje in haar kamertje in slaap te vallen. En dat is niet niks voor zo'n klein mupke. Daar zijn soms heel wat traantjes voor nodig. Maar als ze eenmaal gewend is, gaat het allemaal zooooo veel makkelijker. Succes!
pi_35587494
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Lois het volgende:
Zeker weer een nieuwe mobiel?

Operatie is goed gegaan, duurde ca. 2 en een half uur van de Narcose voor de operatie tot EW er weer bij mocht op de recovery, ikzelf heb een uur of 4 moeten wachten voor ik haar weer kon zien, voor ze weer de kamer op mocht.

Druk in de rechter hartkamer bleek nog meer te zijn toegenomen de laatste weken, de druk van de rechter hartkamer was nu bijna gelijk aan die van de linker hartkamer, dus een ingreep was echt zeer zeer noodzakelijk.

Ze heeft geen koorts, bloeddruk was OK, ze heeft haar flessen als een raket leeggedronken de rest van de dag, dus dat was allemaal OK.

Morgenochtend volgt nog een uitgebreide hart echo om de druk in de kamers, de doorloopsnelheid van het bloed door de longslagader en de status van de longslagaderkleppen te bekijken, als dat allemaal in orde is (waarbij een beetje lekkende kleppen zou mogen), dan mag ze morgenmiddag al naar huis.

Voorlopig dus een zenuwslopende dag maar wel met goed voorlopig resultaat.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')