mwoa, ben niet echt in vorm vandaag lijkt welquote:
dan hoop ik ook dat alles er goed uitzietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
Mailtje eindelijk binnen. Testversie van de nieuwe site gezien
.
ziek zwak en misselijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, ben niet echt in vorm vandaag lijkt wel
Ziet er prima uitquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan hoop ik ook dat alles er goed uitziet
was dat die ene site?
waar we het op msn over haddenquote:
Nee, die heeft een nieuwe server gekregen (snélquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar we het op msn over hadden
kaartje van Jan Smit verhaal
okquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, die heeft een nieuwe server gekregen (snél). Dit is een site die door onze sponsor wordt opgezet (wel zelfde onderwerp dus). Een aantal van ons zitten in de 'denktank'...
Laat die mannetjes daar maar aan werken, die doen dat dagelijksquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
idd goed plan.. maar euhm Pheno, daar heb jij nu toch zeker geen tijd voor? Keukens die geplaatst worden enzo? of laat je dat helemaal aan die kerels over?
als ik jou zo hoor niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat die mannetjes daar maar aan werken, die doen dat dagelijks
Zijn ze aan het werken dan? Eindelijk, echt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
De keuken wel, nu de tegelzetter nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze aan het werken dan? Eindelijk, echt?
Die komt ergens in november?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De keuken wel, nu de tegelzetter nogDe luie flikker
Ik geloof dat hij morgen wat gaat doen, schijnt. Ik geloof er geen bal van. Het is simpel, ik heb de rekening ook nog niet betaald, hij moet eerst maar eens zijn afspraken nakomenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt ergens in november?
Wanneer gaan jullie erin?
Vanavondquote:
Ze keek even of ze nog compleet was en ontdekte dat ze geen penis heeftquote:
Die heb ik niet nee maar qu welquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze keek even of ze nog compleet was en ontdekte dat ze geen penis heeft
Nou ik ben blij dat er schot in de zaak zit.. zorg maar dat ze aan de gang blijven..(voor zover je dat zelf in de hand kunt hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich weer in het topic
Vanmorgen en vanmiddag gezellig met MutZ samengeweest
Wie weet jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu, Glacier en Mutz hebben het heel gezellig gehad, Leonieke gaat met haar vriendje werken... Liefde dus
Echt nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou kom op.. Jouw kans komt nog wel...
Heb je t uit kunnen houden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich weer in het topic
Vanmorgen en vanmiddag gezellig met MutZ samengeweest
Nou bepaald niet om eerlijk te zijn, maar goed. Dat van die 100 maagden bevalt me wel. Waar kun je je daarvoor aanmelden? In de moskee kreeg ik er maar 72, hoger gingen ze niet, gierige luiquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe is het met Dr_Flash
Alles okey??
ben je na een weekje klaar mee hequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bepaald niet om eerlijk te zijn, maar goed. Dat van die 100 maagden bevalt me wel. Waar kun je je daarvoor aanmelden? In de moskee kreeg ik er maar 72, hoger gingen ze niet, gierige lui
Uiterlijk wel jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ben je na een weekje klaar mee he
Leve het boerka verbodquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tenzij er veel sluiers bij zitten
ben je lang bezig met uitpakken
Burka's mag straks vast niet meer, dus zal meevallenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tenzij er veel sluiers bij zitten
ben je lang bezig met uitpakken
Eigenlijk bedoelde ik: ik ga mijn lessen voorbereiden en hij de zijne. Maar we zitten wel naast elkaar in de zetel met onze laptop op de schootquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu, Glacier en Mutz hebben het heel gezellig gehad, Leonieke gaat met haar vriendje werken... Liefde dus
Ja! Posten die Event logsquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:06 schreef leonieke het volgende:
Maar anderhalfuur te laat geantwoord![]()
Hoi trouwens
Aanmelden kan binnenkort door in te loggen op http://www.h4.com . Daar kun je zelfs 100000000 maagden krijgen als je wilt. Je kunt daar je eigen vrouwen ontwerpen in de toekomst en dan worden ze van vlees en bloedquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou bepaald niet om eerlijk te zijn, maar goed. Dat van die 100 maagden bevalt me wel. Waar kun je je daarvoor aanmelden? In de moskee kreeg ik er maar 72, hoger gingen ze niet, gierige lui
Uw wens is mijn beveelquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:07 schreef leonieke het volgende:
Ow.. en ik ben wel geen maagd meer maar ik wil ook wel iets drinken hoor. Of gaat het zo niet in zijn werk?
Eén cola light aubquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Uw wens is mijn beveel
Wat wil je drinken ????
Ik heb zowel alcoholische versnapering als non-alcoholische versnapering. Ben gestopt met alcohol drinken voorlopig. Ontgifitigen ook wel.
Komt eraanquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eén cola light aub![]()
En een nootjesmix aub![]()
En als er dan 1 vies is gooi je die weer weg ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Daar kun je zelfs 100000000 maagden krijgen als je wilt.
Jij had een recept over wafels volgens mij en die wilde ik hebben toenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:12 schreef leonieke het volgende:
Btw, dromenvanger, jouw nick doet mij niet vreemd.
Heb jij ooit eens iets gezegd over wafels?
Dan programmeer je die maagd weer schoonquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als er dan 1 vies is gooi je die weer weg ofzo
Ik kan hem in de toekomst ook live leveren hoor. Dan straal ik mezelf zo jou huiskamer binnen en kom ik met dienblad en al die cola en die nootjes leverenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:14 schreef leonieke het volgende:
Spammer![]()
Trouwens, als je hem dan toch in de living wilt leveren, krijg ik hem liever irl.
Ik probeer Fles ook nog steeds te overtuigen van mij eens 'live' een cola light te bezorgen
Waarom dan een miljoen of meer hebben? Dan is 1 genoegquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan programmeer je die maagd weer schoon
Zou wel kunnen ja. Ik was waarschijnlijk op zoek naar een topic waar ik ooit mijn recept had gepost en had dus maar een topic geopend in FB ofzo over 'waar is dat topic?'quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij had een recept over wafels volgens mij en die wilde ik hebben toen
Of zoiets, mijn geheugen laat me soms in de steek. Maar jij ging wafels bakken ofzo
In die trend in ieder geval
Was rond de nieuwjaarswisseling volgens mij, maar dat kan ik ook fout hebben. Nieuwjaarswisseling zeg ik omdat tegen die tijd wafels gebakken worden meestal.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:14 schreef leonieke het volgende:
Spammer![]()
Trouwens, als je hem dan toch in de living wilt leveren, krijg ik hem liever irl.
Ik probeer Fles ook nog steeds te overtuigen van mij eens 'live' een cola light te bezorgen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja DV is dat ontsnappen van afgelopen week nog gelukt?
Maagden met een flashable bios of zo? Is dat lekker?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dan een miljoen of meer hebben? Dan is 1 genoeg
Was toch grappig? Niet?quote:
quote:Als de zomer komt
dan schenk ik jou
cola light in Zonnebeke
Geen idee, weet niet eens of ik dat wel uit wil proberen eigenlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maagden met een flashable bios of zo? Is dat lekker?
Kloptquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dan een miljoen of meer hebben? Dan is 1 genoeg
nou ja niet echt *in* Zonnebeke natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was toch grappig? Niet?![]()
![]()
[..]
Mijn eerste cola light ooit in Zonnebeke
![]()
Dit zal gevierd moeten worden.. met een tweede ofzo![]()
Hoe? Waar dan wel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja niet echt *in* Zonnebeke natuurlijk
Beetje halfweg tussen Zonnebeke en Beselare, bijnaquote:
Jou ook al?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:18 schreef leonieke het volgende:
Ow.. gratis huis! Dat zegt me wel iets ja
Waar wil je graag wonen? En wat voor huis zou je graag willen hebben?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:18 schreef leonieke het volgende:
Ow.. gratis huis! Dat zegt me wel iets ja
Dat gaat de gps nooit vinden ehquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje halfweg tussen Zonnebeke en Beselare, bijna
Als mijn dromen werkelijkheid worden dan hoef je niet eens te tekenenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jou ook al?
@Dromenvanger, waar meot ik tekenen voor een gratis huis![]()
Hey! Ik wil ook een huis in België!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waar wil je graag wonen? En wat voor huis zou je graag willen hebben?
België is trouwens leuk
Ik zou best in België willen wonenMaar ik ben al een halve belg
![]()
Café De Dreve, Polygonenbosquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat gaat de gps nooit vinden eh
Locatie: beetje halfweg tussen Zonnebeke en Beselare, bijna![]()
Geweldigquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Je ontwikkelt je eigen huis, en je drukt op create en je hebt je huis. Met alles erop en eraan.
En wat gaat hij dan regelen voor ons?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Café De Dreve, Polygonenbos
Ik ken de uitbater
Ik woon in het zuidelijke deel van Limburg. Ik praat een beetje met zachte G en gewoon ligt België hier op steenworp afstandquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hey! Ik wil ook een huis in België!![]()
Hoe? Halve Belg? Je kon niet kiezen ofzo?
Een cola light om te beginnenquote:
Je bent vermoeiendquote:Maar ik ben wel al gaan fietsen naar PolygonenbosVorige zomer, samen met phille
Geen café De Dreve gezien (denk ik)
Limburg sucksquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik woon in het zuidelijke deel van Limburg. Ik praat een beetje met zachte G en gewoon ligt België hier op steenworp afstand
Ik vind Limburg mooi, maar België ook wel
Ardennen zijn mooi![]()
Ik heb niet alles gezien van België, maar dat wil ik wel nog eens zien allemaal
Schiet daar eens mee op danquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als mijn dromen werkelijkheid worden dan hoef je niet eens te tekenen
Vind je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een cola light om te beginnen
[..]
Je bent vermoeiendIk zoek wel wat Kodakskes
Nemen wij Antwerpen wel over hoor, krijgen jullie limburg erbijquote:
ik denk dat jullie het over 2 verschillende Limburgen hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Limburg sucks![]()
![]()
Ik denk dat ik al redelijk wat gezien heb: ben West-vlaming, ex in Limburg, woon nu in Oost-Vlaanderen, werk in Vlaams-Brabant, op vakantie naar de Ardennen.
Antwerpen zegt me niets![]()
Duh vinden we hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Maar misschien kent de GPS ook cafésEn anders vinden we het wel zeker? En anders trek ik mijn stoere mond open en vraag ik het gewoon. Mij zullen ze daar alleszins WEL verstaan
Ah, hij vindt JULLIE Limburg mooi... Nog ergerquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat jullie het over 2 verschillende Limburgen hebben
Hou je snuit, daar ben je nog NOOIT geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, hij vindt JULLIE Limburg mooi... Nog erger![]()
Hier genoeg ruimte om adem te halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Limburg sucks![]()
![]()
Ik denk dat ik al redelijk wat gezien heb: ben West-vlaming, ex in Limburg, woon nu in Oost-Vlaanderen, werk in Vlaams-Brabant, op vakantie naar de Ardennen.
Antwerpen zegt me niets![]()
Jah, tuurlijk ga jij het vinden. Het is je stamcaféquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duh vinden we hetIk ben nog altijd afgestudeerd geograaf jah
Ik kan kaartlezen
Nee? Hmz... in welke provincie ligt Maastricht? Misschien ben ik er wel al geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je snuit, daar ben je nog NOOIT geweest
Doeiquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff wat anders doen
Bevalt me nu al hier
Als ik soms teveel aan het dagdromen ben dan hoor ik het wel... Soms kan ik erg onwerkelijk klinken maar dat komt doordat ik ontsnapt ben
Deze post is toch lichtelijk strijdig met je vorigequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee? Hmz... in welke provincie ligt Maastricht? Misschien ben ik er wel al geweest
Ja, in Maastricht vind ik mijn weg dan WEL weerquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze post is toch lichtelijk strijdig met je vorige
Daar woont zusje_Flashquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, in Maastricht vind ik mijn weg dan WEL weer![]()
Roosjequote:
Mag hoor. Misschien herken ik het welquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar moet ik nog een kodakske van de Dreve zoeken of nie?
hoi leoniekequote:
quote:
Lijkt me wel een leuke stad om eens te winkelen (niet dat ik graag winkel, maar komquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke stad om eens te winkelen (niet dat ik graag winkel, maar kom)
Alleen jammer dat ik maar in 4 zaken daar ben binnengeweest: 3 coffeeshops en Mac donalds
Sinds nooitquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag hoor. Misschien herken ik het wel![]()
Maar nu werkt het weer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
ik kom ff klagen, want heb geen zin in KLB een topic te openen
computer
internet
zo, klaar
Ik ga ook een belgische vrouw zoekenquote:
En soms leren ze hun lesje en wordt ze liever gediendquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook een belgische vrouw zoekenDie doen ALLES voor je hoor ik net
* MutZ nietquote:
Wanneer weet hij het zeker?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:41 schreef leonieke het volgende:
Phille zegt dat het zou kunnen dat hij het herkent
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
En soms leren ze hun lesje en wordt ze liever gediend![]()
Als we nog eens gaan fietsen ginderquote:
Soms leren ze het eh!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik ben gewoon te laat bedoel je?
En DAT doen we dus NIETquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:44 schreef leonieke het volgende:
En anders schreeuwen we gewoon in het Polygonenbos
rij maar mooi om het bos heenquote:
Maar als ik veel rondjes moet doen, heb ik niet één cola light nodig, maar een bakquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rij maar mooi om het bos heendan kan het niet missen of je komt ooit bij de Dreve uit
andere pcquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar nu werkt het weer?![]()
Of andere pc? Ander internet?
ja ik wou zeggenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar als ik veel rondjes moet doen, heb ik niet één cola light nodig, maar een bak![]()
Oh, ik ben er trouwens van overtuigd dat we het gewoon gaan vinden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik wou zeggenals je dat niet lukt ben je wel HEEL erg belgisch dom
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat in je handjes mogen klappen dat je de baas goed kent hoor, tegen dat je dit allemaal gaat goedgemaakt krijgen![]()
dat zeggen mensen die er geen verstand van hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond...
Hoezo Limburg sucks....dat zegt echt iedereen hier...tis er best wel mooi hoor..
Dat kan natuurlijk ook welquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de zomer duurt nog langTegen die tijd is een kusje wel genoeg
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de zomer duurt nog langTegen die tijd is een kusje wel genoeg
Woon jij ook in Limburg ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zeggen mensen die er geen verstand van hebbenen dat zijn er nogal wat
neequote:
ow....quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zeggen mensen die er geen verstand van hebbenen dat zijn er nogal wat
Maar ik sprak wel over ons Limburg hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
maar ik weet wel dat het er mooi is en ik zeg ook niet dat het suckt
Ligt Beringen in "jullie" Limburg?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik sprak wel over ons Limburg hoor![]()
En de streek die ik ken, is er gewoon ieuw.
Ah. Je wilt me pesten met mijn kaartlezen ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ligt Beringen in "jullie" Limburg?
Ah, jij gaat actief uitrusten! Dat wil ik ook doen. En er voor betaald worden ook als het ff kanquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is ook weer ffies actief..
Straks afwassen en douchen, maar eerst ff uitrusten van de dag
mmm het lijkt er wel opquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah. Je wilt me pesten met mijn kaartlezen ofzo?![]()
Weet ik veel waar Beringen ligt![]()
Verwar de werkelijkheid niet met de mening van de meerderheidquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow....![]()
dat verklaart het een en ander..![]()
Dan zijn we allebei al in elkaars Limburg geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mmm het lijkt er wel opDan ben ik ook in *jullie* Limburg geweest
Nee, was een vraag, gewoonquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
Ah. Je wilt me pesten met mijn kaartlezen ofzo?![]()
Vetquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan zijn we allebei al in elkaars Limburg geweest
Fantastisch!![]()
Dat is eigenlijk zo raar eh. Want eigenlijk is het best simpel? Ik heb gewoon altijd het probleem dat ik ofwel in de verkeerde straat aan het kijken ben of de kaart omgekeerd vasthouquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, was een vraag, gewoonIk weet dat je niet kan kaartlezen
smerig mijngatquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doei
Btw, ben jij gewoon een weirdo of ligt het aan mij? No offence hoor, maar het 'ontsnapt'-gedeelte snap ik niet zo goed
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Welke belangrijke steden liggen daar? Misschien ben ik er ook al geweest![]()
Ik vrees ervoor![]()
Kom op, je kent DV toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef es70 het volgende:
Nogal hoog 'zweef****' gehalte tegen gekomen met teruglezen.
I doquote:
nee, in het 'onze'quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, Brabant... ik heb er niks mee, gewoon helemaal niksquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef _Cara_ het volgende:
Van Brabant weet ik ook nix, net zo min als Friesland of Groningen..is het daar leuk?Of moet je voor leukigheid echt in A'dam zijn? (zoals zo velen zeggen..)
dat klinkt net alsof je als je zou roken je eerder voor 'normale' sigaretten zou kiezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier rookt niet..en als helemaal geen jointjes dus
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier rookt niet..en als helemaal geen jointjes dus
Slapen op 't werkquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, jij gaat actief uitrusten! Dat wil ik ook doen. En er voor betaald worden ook als het ff kan
Ik ga nooit rokenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:12 schreef D.Rose het volgende:
dat klinkt net alsof je als je zou roken je eerder voor 'normale' sigaretten zou kiezen
Gaaf is dat altijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga voetbal kijken
Net ff buiten geweest, er staat een oranje maan hier
Zo'n maan heb ik nog nooit gezien
Echt oranje
quote:
Tot morgen...ik ga loungen in "real-life".
ligt aan de persoon, maar het zou idd kunnen helpenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
Ik las net ergens van iemand die jointjes rookte tegen slapeloosheid...zou dat echt helpen?
OmG! Waar en wanneer heb ik dit nog gehoord?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
Ik las net ergens van iemand die jointjes rookte tegen slapeloosheid...zou dat echt helpen?
hmmmm... nou dan slaap ik toch liever slecht... en slik ik zo nu en dan een tabletje (en jaja ik weet het, dat is ook niet goed, maar jointjes...neuh!!)quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt aan de persoon, maar het zou idd kunnen helpen
je schijnt er wel duf van te worden op zichquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hmmmm... nou dan slaap ik toch liever slecht... en slik ik zo nu en dan een tabletje (en jaja ik weet het, dat is ook niet goed, maar jointjes...neuh!!)
ja duf... daar zeg je wat.. duh!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je schijnt er wel duf van te worden op zich
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht trouwens ff dat je mijn ex was![]()
De huisarts van een voormalig buurman had liever dat de buurman een jointje rookte dat een slaappil namquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zou beginnen bij 500 euroquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
Mogge
Greenpeace interview om 10.00.Wat zal ik ze eens gaan vragen?
huh? *proestquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de 750 al aangenomen.quote:
Ja, hij smoorde dag in dag uit om te kunnen slapenquote:
nou veel plezierquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb de 750 al aangenomen.Nee maar het moet gaan over civil society, oftewel de non profit sector.
ik ben het spoor ff bijster hoor...maar ik ben gewoon ik..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik het ff benauwd kreeg ja![]()
Cara is toch een meisje dacht ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, hij smoorde dag in dag uit om te kunnen slapen![]()
hij smoorde? snap ik niet.. wat bedoel je ? ik ken die uitdrukking nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, hij smoorde dag in dag uit om te kunnen slapen![]()
Ja, ik dacht ook dat jij een puber was en dat René een meisje was.quote:
Oh je hebt geen ideeen?quote:
* Cara bekijkt zichzelf ff.. en knikt instemmendquote:
smoorde: jointjes rokenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hij smoorde? snap ik niet.. wat bedoel je ? ik ken die uitdrukking niet![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat jij een puber was en dat René een meisje was.
Je weet toch dat ik niet naar profielen kijk![]()
Jij viel voorheen op vrouwen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
ow... nu snap ik hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
smoorde: jointjes roken
Ik veronderstel trouwens dat hij het nog steeds doet hoor
Welkomquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow... nu snap ik het![]()
Nou dan is het zeker..ik ben Én een meisje Én nietroker!!![]()
Én een fotoboek zonder foto van jezelf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow... nu snap ik het![]()
Nou dan is het zeker..ik ben Én een meisje Én nietroker!!![]()
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:19 schreef Jaguarized het volgende:
Mogge
Greenpeace interview om 10.00.Wat zal ik ze eens gaan vragen?
Das lief.. dank je!quote:
Doei en veel plezierquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das lief.. dank je!
Maar ik ben nu weg.. krijg visite..
dag allemaal![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh dat wist je al![]()
Ik dacht dat je me net daarom graag had![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
da's puur lichamelijk, dat begrijp je
en beter in Nederlandse grammaticaquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Én een fotoboek zonder foto van jezelf.![]()
Onbewust hoorquote:
En je hebt die van mij al zo goed kunnen beoordelenquote:Ik val op grote borsten
Heeft ze die? Gepost?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doorvragen hč
Ik val op grote borsten
Nou danquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je hebt die van mij al zo goed kunnen beoordelen![]()
Ik snap het![]()
![]()
Jup maar dat gaat dus over de verhuizing. Na het weekend wordt het weer wat rustiger.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is er al weer leesnieuws?
*niet kan kijken nu
die kun je toch makenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs zelf geen foto's van![]()
Daar moeten we ook maar eens wat aan gaan doen danquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs zelf geen foto's van![]()
Nog geen abo dan? Scheelt je weer een hoopquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
*pfoei*
Ik aan 't afwassen, dacht ik even aan de buskaart.. En laat ik nou te weinig strippen hebben om nog heen en weer te gaan.. Ik dus snel jas aangedaan en naar de AH gereden.. die waren als enige nog open tot 21uur
die kun je toch gewoon in de bus kopen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
*pfoei*
Ik aan 't afwassen, dacht ik even aan de buskaart.. En laat ik nou te weinig strippen hebben om nog heen en weer te gaan.. Ik dus snel jas aangedaan en naar de AH gereden.. die waren als enige nog open tot 21uur
pff als de pet er naar staatquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
en ga je mij inhalen?
Eerste maand is proeftijd hequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog geen abo dan? Scheelt je weer een hoop
Of fietsen, nog beter, en wat dacht je van lopen? waterfiets? helicopter? koe? konijnenhok?
jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat dezelfde pet als in jouw antwoord aan mij?
Weet je wel hoe duur dat isquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die kun je toch gewoon in de bus kopen?
ik merk t welquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
of jij moet eerst d_h gaan inhalen
zelfs al hij nu zou stoppen met posten doe ik er 3 jaar overquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
of jij moet eerst d_h gaan inhalen
hij heeft die rode lichtjes wel in de gaten denk ik hoorquote:
dan niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft die rode lichtjes wel in de gaten denk ik hoor
eerst de koplampen in de spiegelquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft die rode lichtjes wel in de gaten denk ik hoor
nou post je weer, zo loop ik nooit inquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eerst de koplampen in de spiegel
dadaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:50 schreef leonieke het volgende:
Net telefoon gehad van mijn ma
En nu ga ik slapen. Ik wil morgen zonder hoofdpijn opstaan![]()
Dada
truste niekequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:50 schreef leonieke het volgende:
Net telefoon gehad van mijn ma
En nu ga ik slapen. Ik wil morgen zonder hoofdpijn opstaan![]()
Dada
dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan me beter even stil houden, dan komt buzzer morgenochtend die 30-treintjes van je wel weer opschonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |