quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef DarkManta het volgende:
Na aanleiding van het adoratie Yvonne topic ofzoiets. Yvonne vind ik moeilijk te onyhouden naam, komt ook maar weinig voor.
Anyway:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2
Die meeting dus...
Adoreer rustig verder![]()
Wie?quote:
Hoiquote:
Ben jij weleens gedumpt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe een eigen naamtopic, hoe wanhopig kan je zijn!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:39 schreef Technicolor het volgende:
Ik, de engel, ben nog immer bereikbaar. De blonde engel.
Ik heb uw aanwezigheid gemist alhier.quote:
Kost da?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef DarkManta het volgende:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2 als troost
Oplettuh
In mijn gedachte bij de kunst en de schone deernes, uiteraard.quote:
Centjes kost da, je mag dan wel in het treintje mee.quote:
Ik heb een zestal deuntjes die ik wel "cd-waardig" vind, ik zal je een kopie sturen als eerdergenoemde af is. Tegen het missen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb uw aanwezigheid gemist alhier.
Graag! Zijn er meer mensen gedumpt door sara-de hartenbreekster?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:44 schreef Rhapsody het volgende:
Yvonne, wil je erover praten?
Oh boy, dat helptquote:
Wisten ze er deze keer wel van?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef Technicolor het volgende:
[..]
In mijn gedachte bij de kunst en de schone deernes, uiteraard.
Maar mijn lichaam was wedermaal in Azië, ergens.
Het nooit aan geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graag! Zijn er meer mensen gedumpt door sara-de hartenbreekster?
Tóf!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:46 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik heb een zestal deuntjes die ik wel "cd-waardig" vind, ik zal je een kopie sturen als eerdergenoemde af is. Tegen het missen.
Ban d'r dan!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan je niet beter je dochter in de gaten gaan houden
Ik begin echt boos te worden.
Ik heb wel mail van dr gehad, telt dat ook?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Graag! Zijn er meer mensen gedumpt door sara-de hartenbreekster?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb wel mail van dr gehad, telt dat ook?
Netjes, heel netjes, om niet te zeggen, puikend!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het gevoel dat ze er aan beginnen te wennen. Puik hè?
Ik zou bijna met terugwerkende kracht jaloers worden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb wel mail van dr gehad, telt dat ook?
recalcitrantheidquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die recalcitrantheid!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
recalcitrantheid
opzoeken gaat.
mee eensch.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef Technicolor het volgende:
Stofje. Ga cabareske poëzie schrijven ofzo. Rot op uit mijn topic..
quote:
Waar waren we.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Netjes, heel netjes, om niet te zeggen, puikend!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik kende het woord echt niet.
Voor alle Karels op deze wereld.quote:
Ik ben er wel nog.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef Technicolor het volgende:
Nu zijn mijn meisjes weg.
Nu krijg ik nog meer zin om te springenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Whoei! Nog even snel een paar nieuwe plaatjes van troost voor d'r!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier waren we,quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef Technicolor het volgende:
Nu zijn mijn meisjes weg.
Hoe kom je in godsnaam aan de poen oh gij werkeloos sujet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef Technicolor het volgende:
[..]
We waren in de tweestrijd van studieabsentie en levenservaring op wereldniveau.
Slotje cq. Stofje was overruledquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef remlof het volgende:
Dit is mooie Bagger.
Bagger met een hoofdletter, dus.
cool tnx,quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]
Voor alle Karels op deze wereld.![]()
Welnee, als het bagger is, is het bagger, helaas pindakaas.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Slotje cq. Stofje was overruled
Ach ja, als zij dit nodig denkt te hebben en het nodig vindt me te overrulen, moet ze dat vooral doen. Ga ik weer wat nuttigs doen met m'n tijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Slotje cq. Stofje was overruled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |