beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef NPower het volgende:
Lijkt mij meest nutteloze uitvinding dit jaar.... Thee is sowieso voor 1 kopje al zo gemaakt, en dan kan ik zelf de sterkte van mijn smaak bepalen. Ook zijn T-pads een stuk duurder, en een gejat idee (las ik in NHD)
die had ik ook gehaald op de huishoudbeurs,wel lekker de cappagino alleen ik doe voor 1 pad op het knopje drukken voor 2 kopjes anders vind ik hem wat te sterkt en heb je niet zo veel en op de voor 2 kopjes heb je een flinke beker en niet zo sterk meerquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Deze heb ik gisteren geprobeerd (Capuccino van Nescafe). Vond hem erg goed smaken. Ze hebben inderdaad 4 smaken: Capuccino, Capuccino decaf, Choco Cafe en nog eentje maar die ben ik vergeten.
Bij die rooibos heb ik geen last van schuim, bij de earl grey wel. Hoe kan het dan dat het koud was? Ik heb er namelijk zelf geen last van.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef kabouter.muts het volgende:
Heb hem vandaag op mijn werk mogen proeven.
Die rooibos met bloedsinasappel.
Niet vies, echt niet! maar wel een beetje te koud. Ik kreeg er een pietsje schuim op net als bij ongelookt water. Smaak was wat flauw maar daar houden geloof ik de meeste mensen wel van.
Die andere is Latté. Heb het wel gekocht maar nog niet geprobeerd. Wel inmiddels de Capuccino en Choco geprobeerd. Capuccino vind ik lekker, Choco vind ik niet zo maar dat had ik kunnen weten want ik ben niet zo gek op chocosmaak in mijn koffie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Deze heb ik gisteren geprobeerd (Capuccino van Nescafe). Vond hem erg goed smaken. Ze hebben inderdaad 4 smaken: Capuccino, Capuccino decaf, Choco Cafe en nog eentje maar die ben ik vergeten.
cappagino?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:07 schreef glossy het volgende:
[..]
die had ik ook gehaald op de huishoudbeurs,wel lekker de cappagino alleen ik doe voor 1 pad op het knopje drukken voor 2 kopjes anders vind ik hem wat te sterkt en heb je niet zo veel en op de voor 2 kopjes heb je een flinke beker en niet zo sterk meer
Dat maakt de meesten niet uit hier, zo te lezen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef GREENSKiN het volgende:
Jammer dat Pickwick thee niet te zuipen is.
Wordt het denk ik tijd om je apparaat te ontkalken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb de earl grey en de rooibos geprobeerd,
De thee was blind, en er komen van die kalkschilfers op het water. Smaak was op zich niet echt slecht, je kan het drinken.
Niet te vergelijken met een goede pot thee, maar het kan een stuk beroerder.
heb geen senseo, was bij vrienden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Wordt het denk ik tijd om je apparaat te ontkalken.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heb geen senseo, was bij vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |