Cappuccinopads? Kunnen die gewoon in de Senseo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:00 schreef arj1o1 het volgende:
Vanaf maandag zullen bij de meeste supermarkten de Cappuccino pads van Nescafe ook in de winkel liggen. Er zijn 4 soorten, maar ik heb niet onthouden welke.
Overigens zullen de lossen pad-houders voor de T-pads 2,49 kosten (C1000).
ja de padhouder kost nu 2,49 los, en straks 4,99 dat wist ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tussen de 2.99 en 3.50 nu nog.
Maar straks na de aanbiedingen wel 5 euro geloof ik.
Ze bedoelde ook de prijs van zo'n probeerpak.......zitten 2 pakjes T bij + zo'n houder.....voor ergens tussen de ¤ 2,50 en ¤ 3,50 ( give or take ) afhankelijk van welke super je bezoekt.....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja de padhouder kost nu 2,49 los, en straks 4,99 dat wist ik
maar ik vroeg me af wat zo'n probeerpak kost...maar ik rij maandag wel ff naar de supermarkt
Ik heb het ook over het probeerpakquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef amaranta het volgende:
ja de padhouder kost nu 2,49 los, en straks 4,99 dat wist ik
maar ik vroeg me af wat zo'n probeerpak kost...maar ik rij maandag wel ff naar de supermarkt
Hij staat nu voor me.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef Shirley het volgende:
Zojuist de Earl Grey geprobeerd. Heerlijk! Dit is een blijvertje...
Geen schuimkraag hierquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
Ik krijg een vieze schuimkraag bij de Early Grey, die ander heeft dat niet...
Ja ik heb ook dat oude model inderdaad....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef gewooneenuser het volgende:
-Marjo- ik heb hetzelfde probleem, ook alleen met de Early Grey.
Heb je ook de 'oude' senseo met die knijpsluiting? Misschien ligt het daaraan?
Ik zal eens een mailtje sturen naar senseo/pickwick
]LET OP!! In de gebruiksaanwijzing staat dat je voor het OUDE senseo apparaat ( met knijpsluiting dus) een ANDERE padhouder moet hebben! Die is te verkrijgen bij Douwe Egberts!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef gewooneenuser het volgende:
-Marjo- ik heb hetzelfde probleem, ook alleen met de Early Grey.
Heb je ook de 'oude' senseo met die knijpsluiting? Misschien ligt het daaraan?
Ik zal eens een mailtje sturen naar senseo/pickwick
Nee, dat is voor de aluminium versie. Voor de knijpversie zat er een apart handvatdingetje bij...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:03 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
]LET OP!! In de gebruiksaanwijzing staat dat je voor het OUDE senseo apparaat ( met knijpsluiting dus) een ANDERE padhouder moet hebben! Die is te verkrijgen bij Douwe Egberts!!!
Dus dit verklaard een hoop voor deze mensen denk ik
Hmm dan heb ik de gebruiksaanwijzing verkeerd begrepenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, dat is voor de aluminium versie. Voor de knijpversie zat er een apart handvatdingetje bij...
Geweldige tip !quote:Op zondag 19 maart 2006 00:35 schreef Binkster het volgende:
gewone eenkops theezakjes van elk merk werken ook prima, gewoon touw er af en inhoud beetje schudden zodat het mooi in het midden zit
Hoe bedoel je? Je drukt het knoppie voor 2 kopjes in?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:04 schreef _Flame_ het volgende:
Ik heb net ook een kopje earl grey op, zonder schuimlaag of koffie smaak![]()
erg goed te doen![]()
Ik heb 1,5 kop gepakt, denk dat hij bij 1 kopje aan de sterke kant is (maarja ik hou nu eenmaal ook van slappe thee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |