Puike titelquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef mcDavid het volgende:
zo, nu kun je dr niet meer onderuit!
ff naar C1000![]()
Je drukt de pretquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
NO WAI!!!
Het is algemeen bekend dat ik geen foto's van mezelf post, in wat voor vorm dan ook.quote:
Je zei vormquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik geen foto's van mezelf post, in wat voor vorm dan ook..
Daarom drukt dat de pret nogwelquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik geen foto's van mezelf post, in wat voor vorm dan ook..
Nee, het was immers al bekend.quote:
Jah maar omdat het bekend is hoeft het niet minder erg te zijnquote:
Alsof je dat aan een stel tieten kan zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:08 schreef Pheno het volgende:
He, nu wilde ik eens zien wie Mt was....
Jammer
Je krijgt er een goede indruk van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alsof je dat aan een stel tieten kan zien.
Als het lelijke tieten zijn hoef ik de rest niet eens meer te zienquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het lelijke tieten zijn hoef ik de rest niet eens meer te zien
euh.. jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weten wequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
Ik beoordeel een man ook altijd aan de hand van zn pik.
O RLY?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
Ik beoordeel een man ook altijd aan de hand van zn pik kleur.
True... maar ik vrees het ergstequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:18 schreef AlohaXa het volgende:
Ik zit nooit in de BEF topics.. maar dit trekt wel heel erg de aandacht he!
Wel waarmaken dames! anders is dit topic met zijn nr 462 nog steeds kansloos
Als hij een kleine heeft, wil je de rest ook niet zienquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:17 schreef Misstique het volgende:
Ik beoordeel een man ook altijd aan de hand van zn pik.
Juist. Japanners hebben bij voorbaat al geen kans bij me.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als hij een kleine heeft, wil je de rest ook niet zien
Nou dan! Zo werkt het bij mannen ook, maar die hoeven niet persé die rosbief te zienquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Japanners hebben bij voorbaat al geen kans bij me..
Maar Japanners hebben ook de voorkeur aan nauwe aziatische kutjes denk ik zo. mmm nauwquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Japanners hebben bij voorbaat al geen kans bij me..
heeft ze jou in MSN?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef AlohaXa het volgende:
En verder.. waar blijven die tieten of heb ik ze al gemist?
[SEX] is een paar deuren verder.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef AlohaXa het volgende:
-ranzigheid
Webcam tietjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heeft ze jou in MSN?
zo nee, dan heb je ze al gemist
Jah... bahquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
[SEX] is een paar deuren verder..
Ik zie er niks meer van, nu ik als een bezetene naar beneden moet scrollen voor BeFquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef mcDavid het volgende:
męn wat een bagger vandaag in ONZ [13.gif]
ach... toen ik de hoop opgaf dat Mt dr tieten ging laten zien ging ik maar ff de rest van de topics lezen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie er niks meer van, nu ik als een bezetene naar beneden moet scrollen voor BeF
Heul niet!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:35 schreef mcDavid het volgende:
męn wat een bagger vandaag in ONZ [13.gif]
Simpel: altijd op de aanbiedingen en last-minutes reizen, tip: gewoon op een dag op schiphol staan en daar beslissen dat 150 euro naar Shanghai best goedkoop is, omdat de vlucht over tien minuten vertrekt. En verder geeft de overheid mij geld omdat ik aan het studeren ben, ofzo. Dat laatste gedeelte snap ik zelf ook niet helemaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan de poen oh gij werkeloos sujet.
En waarom dat in BeF?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Simpel: altijd op de aanbiedingen en last-minutes reizen, tip: gewoon op een dag op schiphol staan en daar beslissen dat 150 euro naar Shanghai best goedkoop is, omdat de vlucht over tien minuten vertrekt. En verder geeft de overheid mij geld omdat ik aan het studeren ben, ofzo. Dat laatste gedeelte snap ik zelf ook niet helemaal.
Jouw topic was wel enorm snel wegquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Simpel: altijd op de aanbiedingen en last-minutes reizen, tip: gewoon op een dag op schiphol staan en daar beslissen dat 150 euro naar Shanghai best goedkoop is, omdat de vlucht over tien minuten vertrekt. En verder geeft de overheid mij geld omdat ik aan het studeren ben, ofzo. Dat laatste gedeelte snap ik zelf ook niet helemaal.
Ja, die simpele uitgever heeft een keutel dwars, me dunkt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jouw topic was wel enorm snel weg![]()
Jammerlijk dat hij niet een [goed topic] herkent als zulcks.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ja, die simpele uitgever heeft een keutel dwars, me dunkt.
Hij heeft gewoon niet de nodige linguďstische kwaliteiten. Wat zal zijn moeder zich voor hem schamen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammerlijk dat hij niet een [goed topic] herkent als zulcks.
Ja....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is ook best dood hier he.
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:35 schreef Misstique het volgende:
Gádver! Werken zúigt! Morgen doe ik helemaal niks, horen jullie? NIKS!!!!
Nu heb ik trek in gehakt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja....
Maargoed... het is dan ook woensdag gehaktdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |