1-0 verloren. Polonaise in uitvakquote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Dick van Egmond het volgende:
Het zou de fans sieren als ze niet alleen bij goede maar ook bij slechte resultaten er een feest van maken.
probeer het hier eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Vraag: ik zoek het ajaxlogo waar iemand tegenaan piest, dat animated gifje.
Maar kan hem nergens meer vinden....
zal je straks nog zien dat we in de play-offs met een mannetje van 16 in de goal staan en 6x 3 doelpunten tegen krijgen :pquote:MAIKEL AERTS TWIJFELGEVAL VOOR ZONDAG
Erwin Koeman kan zondag mogelijk geen beroep doen op Maikel Aerts. De doelman heeft nog last van zijn schouder als gevolg van een pijnlijke botsing tijdens het duel met AZ. Op donderdag bleef Aerts in het krachthonk. Naar verwachting zal hij pas op zaterdag zijn rentree maken op het trainingsveld, waarmee zijn inzetbaarheid tot het laatste moment twijfelachtig blijft. Mocht Aerts niet fit blijken, zal de Egyptenaar Sherif Ekramy waarschijnlijk zijn debuut maken.
Aerts: ‘Ik heb nog last van die actie waarbij ik ongelukkig neerkwam en het doelpunt van AZ uit voortkwam. Ontzettend balen. Ik heb sindsdien nog niet buiten getraind en zal waarschijnlijk ook op vrijdag in het krachthonk blijven. Ik hoop zaterdag weer op het veld te staan. Hopelijk ben ik op tijd fit voor de wedstrijd tegen ADO.’
Voor Koeman zou het eventuele uitvallen van Aerts een forse streep door de rekening zijn. Eerder raakte Patrick Lodewijks al geblesseerd.
Ik denk het ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:35 schreef Cart_man het volgende:
Misschien ontpopt Ekramy zich wel tot de nieuwe ster.
quote:PSV en Ajax hebben gisteravond de bekerfinale bereikt en dit heeft tot
gevolg dat het play-off systeem voor veel supporters nog minder duidelijk
is dan het al was.
Wanneer bekerfinalist Ajax bij de eerste vijf eindigt en PSV kampioen
wordt, zullen de play-offs er volgens ons zo uit zien:
Plaatsen 2 t/m 5: Deze vier clubs spelen voor de voorronde plaats in de
Champions (?) League en de drie andere clubs zijn verzekerd van UEFA Cup
voetbal. De verliezers na de eerste play-off ronde zijn klaar voor dit
seizoen.
Plaatsen 6 t/m 9: Deze vier clubs spelen voor één UEFA Cup plaats en de
verliezer gaat deelnemen aan de Intertoto. De verliezers na de eerste
play-off ronde zijn klaar voor dit seizoen.
Plaatsen 10 t/m 13: Deze vier clubs spelen voor een geldprijs. De
verliezers na de eerste play-off ronde zijn klaar voor dit seizoen.
In het originele schema was er een derde play-off ronde gepland en die is
nu definitief van de baan, zoals het ook niet meer kan voorkomen dat de
nummer twee in de competitie met lege handen komt te staan.
Het is dus goed mogelijk dat een aantal clubs al na één ronde (een uit- en
een thuiswedstrijd) klaar zijn. De enige reden voor het invoeren van de
play-offs, meer geld genereren, is hiermee dus ook grotendeels van de baan.
De extra inkomsten zijn zeer beperkt en wegen wellicht niet eens op tegen
de gemiste inkomsten aan recettes tijdens de reguliere competitie.
Aangezien het risico bestaat dat een club slechts één thuiswedstrijd in de
play-offs speelt, heeft het verkopen van passe-partouts, zoals Feyenoord
van plan is, geen zin.
Gaan we met een selectie van 12 man het nieuwe seizoen in?quote:
Zou het vreemd vinden wanneer die niet terugkomen. Hebben bij RKC bewezen dat ze van meerwaarde kunnen zijn. De Ceulaer zou een betere rechtsbuiten dan Castelen zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef Erasmusch het volgende:
iig De Ceulaer en Zuiverloon.
Owoeri zit bij Jong Feyenoord. Snoyl zie ik eigenlijk ook niet terugkomen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Cart_man het volgende:
Loovens (Cardiff City) - weg
Snoyl (Aberdeen) - ?
Acuna (RBC) - weg
De Graaf (Den Haag) - weg
Gibbs (Den Haag) - weg
Owoeri (Westerlo) - ?
Dan heb je nog een paar bij KV Mechelen zitten die weg mogen. En verder?
[..]
Dat zeg ik. Als we na t WK wat knakies kunnen vangen voor Castelen, hebben we meteen vervanger(s) in huis.quote:Zou het vreemd vinden wanneer die niet terugkomen. Hebben bij RKC bewezen dat ze van meerwaarde kunnen zijn. De Ceulaer zou een betere rechtsbuiten dan Castelen zijn.
Idd, de Ceulaer kan tenminste mee verdedigen, en keen meer dan alleen langs de lijn opstormen en een voorzet geven. Als Castelen zijn dag niet heeft heb je niks aan hem, aan de Ceulaer wel. Gewoon Castelen voor 6 mil verkopen aan Fiorentina.quote:Zou het vreemd vinden wanneer die niet terugkomen. Hebben bij RKC bewezen dat ze van meerwaarde kunnen zijn. De Ceulaer zou een betere rechtsbuiten dan Castelen zijn.
Hij was toch verhuurd aan Westerlo of ben ik nu gek...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Owoeri zit bij Jong Feyenoord. Snoyl zie ik eigenlijk ook niet terugkomen.
quote:Owoeri wijkt uit naar Westerlo
Feyenoord-aanvaller John Owoeri speelt de rest van het seizoen in België. De Nigeriaanse jeugdinternational vertrekt op huurbasis naar Westerlo.
Owoeri, die zich dit seizoen aansloot bij de selectie van Erwin Koeman, kwam slechts een keer in actie voor het vlaggenschip van de Rotterdamse club. Hij verving in de slotfase van de 3-0 overwinning op NEC Salomon Kalou.
Feyenoord hoopt dat Owoeri bij Westerlo meer speeltijd ziet, waardoor hij deze zomer met de nodige bagage terugkeert in De Kuip.
Klopt. Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij was toch verhuurd aan Westerlo of ben ik nu gek...
[..]
quote:23-03-2006: Belangrijke avond voor Jong Feyenoord
[Bron: FR-Fans.nl]
Jong Feyenoord gaat vanavond op bezoek bij Jong Rkc Waalwijk. Een zeer belangrijke wedstrijd voor de mannen van Henk Duut, want bij winst komt de ploeg tot op 1 puntje van koploper Az. Bovendien heeft Feyenoord dan nog een duel te goed. Tegenstander Rkc (waar afgelopen maandag in Rotterdam nog van werd verloren voor de Gatorade Cup) is de nummer zeven in de stand. Het eerste duel dit seizoen tussen beide ploegen eindigde in een 3-0 zege voor Feyenoord. Ajsel Kujovic en John Owoeri (2x) zorgden toen voor de treffers.
quote:Terug 23-03-2006: ajacieden in Feyenoord kleedkamer Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
Gister hebben ajax en Psv zich geplaatst voor de beker finale. Omdat de loting dat al bij de halve finale bepaald heeft is ajax de thuis spelende club. Dat betekend dat de spelers gebruik maken van de kleedkamer van Feyenoord en dat de fans van de club uit amsterdam op de Noorzijde plaats nemen.
Lijkt me ook zeker wel een aanwinst!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef Cart_man het volgende:
Zou het vreemd vinden wanneer die niet terugkomen. Hebben bij RKC bewezen dat ze van meerwaarde kunnen zijn. De Ceulaer zou een betere rechtsbuiten dan Castelen zijn.
Oh speelt die daar, wist ik niet eens. Niet zo gek, want er zijn er ineens zoveel vertrokken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Gibbs bij ADO bedoelt hij denk ik, die moet idd nog debuteren.
Ceulaer Zuiverloon en Snoquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke huurlingen komen terug denken jullie?
Waarom omdat ajax zit in mijn hart gedoe?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Sno mag van mij wel daar blijven...
Hij kan ook prima op het middenveld.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef MarkNMGN het volgende:
Sowieso al omdat ie van ajax afkomt, plus dat hij uitgerekend tegen feyenoord z'n beste partij van het jaar speelt.. en ook nog eens omdat we niet echt een tekort aan centrale verdedigers hebben.
Dat lijkt me wel een prima optie dan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij kan ook prima op het middenveld.
En daar kan er nog wel iemand bij toch? Al zie ik ook wel liever Zuiverloon dan Sno.
Lazovic, Babos, Loovens en Snoyl vallen gewoon af, en ik denk Scheuder ook. Zuiverloon en de Ceulaar komen er wel bij.quote:Binnenkort duidelijkheid over andere spelers'
Het Algemeen dagblad meldt dat na duidelijkheid over het eerder genoemde vijftal in de komende weken ook duidelijkheid zla komen van Feyenoord over de toekomst van de verhuurde Lazovic, Babos, Loovens, Snoyl, Zuiverloon, De Ceulaer en de geblesseerde Schreuder. Erwin Koeman wil volgens het bericht volgend seizoen met een selectie van 23 of 24 spelers gaan werken.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand al een idee wat een passe-partout gaat kosten?
Nee man, 2 wedstrijden!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is toch maar 1 wedstrijd, waarvoor is die passe-partout dan nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |