quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
Kalou gaat z'n contract verlengen.
Oprotten met die gaap smilie, kut newbie. Ik meld zoiets niet voor de gein in een Feyenoord topic. Naar PSV gaat ie in ieder geval definitief niet meer, zoals het er nu voor staat.quote:
quote:In Feyenoord TV wordt het Tifo-team gevolgd in aanloop naar het duel met ADO Den Haag. Het team organiseerde een ludieke actie richting het duel met de Hagenaars, waarvan alle aanwezigen zondag in De Kuip getuige zullen zijn. Pieter Collen vertelt in een interview over zijn contractverlenging, wat hij beschouwt als een nieuwe start. Naast een vraaggesprek met trainer Erwin Koeman is er ook een reportage vanaf de golfbaan, waar de Feyenoord-selectie afgelopen week een dag doorbracht.
Feyenoord TV begint zaterdag om 16:00 uur op RTL 5. Zondagochtend volgt de herhaling om 10:00 uur op RTL 7. Zaterdagavond wordt Feyenoord TV in de carrousel uitzonden op TV Rijnmond.
Rustig maar, ik wou deze smiley gebruiken :quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oprotten met die gaap smilie, kut newbie. Ik meld zoiets niet voor de gein in een Feyenoord topic. Naar PSV gaat ie in ieder geval definitief niet meer, zoals het er nu voor staat.
Ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Rustig maar, ik wou deze smiley gebruiken :![]()
Maar heb je een bron?![]()
Heeft heel veel kijk op het spelletje. Raar dat Feyenoord niet naar hem luisterde inzake Bovio. Die kon transfervrij (en wilde) naar Feyenoord komen, maar Wotte had er geen vertrouwen in. Speelt nu wekelijks de sterren van de hemel bij Malaga en clubs als Deportivo la Coruña en Sevilla zitten al voor hem op het vinkentouw.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:34 schreef Cart_man het volgende:
Steef is wel een goede gozer. Sprak hem vroeger nog wel eens toen hij in de VS studeerde.
Boussaboun blijft heus wel!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lazovic, Babos, Loovens en Snoyl vallen gewoon af, en ik denk Scheuder ook. Zuiverloon en de Ceulaar komen er wel bij.
Dan zitten we aan de 25 spelers. Ik verwacht dat Aerts, Boussasoun, Mtiliga, Paauwe en Pardo ook vertrekken, dan blijf je dus met 20 spelers over. Er zullen dus 4 spelers aangetrokken moeten worden.
Spits, linksback, verdedigende middenvelder en een keeper.
De club had toch ook gewoon niet kunnen instemmen met dit debiele plan..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:03 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Ja och, dat je cluppie best wat steun kan gebruiken om de CL te halen is inderdaad bijzaak als je deze kwajongensstreken van de knvb ziet![]()
Dan zal wel bekend worden gemaakt dat Braafheid komt. En anders dat Kalou heeft bijgetekend, al lijkt me daar een aparte persconferentie een beetje overdreven voor. Of zitten er financiele cijfers ofzo aan te komen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen persconferentie jorien vd herik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:
.... Hij wordt trainer van psv.......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen persconferentie jorien vd herik
...Hiddink wordt aangesteld als assistent van Koeman...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
.... Hij wordt trainer van psv.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |