22 toch ook niet ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:05 schreef sararaats het volgende:
ik verjaar binnen een maand, op 13 april
ik word nog maar 27 dus niet een groot feest waardig
Élke leeftijd is een groot feest waardig......quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:05 schreef sararaats het volgende:
ik verjaar binnen een maand, op 13 april
ik word nog maar 27 dus niet een groot feest waardig
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Élke leeftijd is een groot feest waardig......![]()
of je er zin in hebt is een 2e
Ik heb bijv. m'n 30e verjaardag niet gevierd......niet omdat ik er depressief van werd ofzo.....ik had gewoon geen zin in een fuifje.....![]()
daarom ga ik op mijn verjaardag naar Utrecht winkelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Élke leeftijd is een groot feest waardig......![]()
of je er zin in hebt is een 2e
Ik heb bijv. m'n 30e verjaardag niet gevierd......niet omdat ik er depressief van werd ofzo.....ik had gewoon geen zin in een fuifje.....![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vrouwen van rond de 30 zijn juist sexy
MILF's
ik duim voor je hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Hey guys and girls.... Ik ga NU naar mijn sollicitatiegesprek.
Duim voor me
Ik zie er op mijn best uit en heb een flashy lippenstift gekocht![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Hey guys and girls.... Ik ga NU naar mijn sollicitatiegesprek.
Duim voor me
Ik zie er op mijn best uit en heb een flashy lippenstift gekocht![]()
Hoe is ie met jou Gaaiquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:13 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Dit jaar heb ik overigens wel gewoon gevierd.......
je mist toch een boel kadootjes hè
Danique is op de foto 7 maanden (net als Isabella) .quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
lieeeeeffff Dani![]()
hoe oud is ze daar?
Isabella is op die foto trouwens 7 maanden
(nu is ze 10 maanden)
Jaaaaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef CarDani het volgende:
[..]
Danique is op de foto 7 maanden (net als Isabella) .
Ook een dotje zeg, die kleine van jou. lekkere rode wangetjes. (hap hap Opetuhhhh)![]()
ja gelukkig welquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef gaai het volgende:
Beetje laat natuurlijk, want je bent er nu vast al.....maar toch :
Nokwanda
[afbeelding]
gebaar voor succes
@A-barb
ja, goed johMet jou/jullie gaat het ook weer wat beter, las ik.......
![]()
Danique is nu 7,5 maandquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jaaaanu heeft ze niet zo vaak meer van die rode wangetjes trouwens
![]()
toevallig allebei 7 maanden
hoe oud is ze nu ook alweer?
Oh, dan kan het alleen maar beter worden toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Het echte leven komt eraan
Lente & zomer = het echte leven
Volgens mij wordt 2006 het eerste jaar dat het goed gaatEn dan bedoel ik dus echt goed, zonder mindere dagen, iedere dag uitstekend
Dus voor mij kan het nu al niet meer stuk.
2006 is tot nu toe het beste jaar geweest in mijn hele leven
2005 wasEen hel
En eeuwig jong zijn![]()
Zekerquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef CarDani het volgende:
[..]
Oh, dan kan het alleen maar beter worden toch?![]()
2005 was voor mij weer heel speciaal ivm Danique's geboorte.
Jaren terug heb ik ook veel zwarte sneeuw gezien hoor![]()
Maar je merkt dat je er wel sterker van wordt. dat het je vormt tot wie je nu bent. Dat je erdoor anders in het leven bent gaan staan enzo.
Het kan alleen maar beter worden...echt wel !![]()
Brrrr....666.....eng getalquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker
Altijd kan het beter![]()
Hoe dieper de dalen, des te hoger de pieken zeggen ze wel eens. Dus mijn zwarte dagen en zwarte sneeuw was gewoon nodig in mijn leven om deze piek te ervaren
Maar het jaar 666,666 na Christus wordt ook leuk
En dan leef ik nog
Jij misschien ook
Valt reuze meequote:
Las net nog even bij in het vorige deel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Succes Nok!!!!!
Da's een heeeeeleboel om bij te lezen danquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:42 schreef Mirage het volgende:
Scan eens door deze geschreven stukken http://spaces.msn.com/SoundscapeUnlimeted/Blog/
Zeker interessant.
Zie ook het gert topic![]()
Ik hoop echt dat die job het word voor jou.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Las net nog even bij in het vorige deel.
Dank je voor je reply.
Uit jouw mond lijkt me dat een extra groot compliment
* nokwanda die zeer onrealistisch naast haar schoenen loopt nu
Jaaaaa.... ik hoop het ook heel erg en nu nog meer dan voor het gesprek.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die job het word voor jou.
Enne..........naast je schoenen lopen heeft ook weer een voordeel hoor> ze slijten niet zo snel![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa.... ik hoop het ook heel erg en nu nog meer dan voor het gesprek.
Ik baal alleen dat het zo lang duurt voor ik weet of ik de baan heb en ook dat het dan zo lang duurt voor ik kan beginnen.
maw.... ik sta te![]()
Nog weken wachten......mien himmel......quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa.... ik hoop het ook heel erg en nu nog meer dan voor het gesprek.
Ik baal alleen dat het zo lang duurt voor ik weet of ik de baan heb en ook dat het dan zo lang duurt voor ik kan beginnen.
maw.... ik sta te![]()
Aha...... there is lifequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hier !!!!! ben ik
Ja die ken ik er meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aha...... there is life
Ik werd aangerand door de poes die mijn handen aan haar vacht bond. Verplicht half uur knuffen.
Die vraagt meer aandacht naarmate ze ouder wordt. Compleet aandachtsgeil eigenlijk.
Ach meid toch.... emo of chaggie of beide?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben weereven overvallen doorhormonen denk ik...
Doe ff niemeevanavond!
Maar wacht wel volaf voorNokje
Af en toe word ik er wel een beetje gestoord van.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja die ken ik er meer..............................hier "hangt" ook zoiets
![]()
Inderdaad, en dat terwijl ik toen ik een kat aanschafte (heb altijd honden gehad) ik juist had gelezen dat je ervoor moest zorgen dat poeslief een plekje voor zichzelf had.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Af en toe word ik er wel een beetje gestoord van.
Alsof ik nooit ergens kan gaan zitten zonder dat er een ander wezen bovenop me gaat zitten.
Alsof me dat net de adem beneemd.
Ik vind dat wel zielig maar ik heb dan echt het gevoel dat ik een muurtje om me heen moet bouwen waar geen enkele andere energie in kan. Gewoon om echt alleen te kunnen zitten. Poesloos
Whaahaaquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat terwijl ik toen ik een kat aanschafte (heb altijd honden gehad) ik juist had gelezen dat je ervoor moest zorgen dat poeslief een plekje voor zichzelf had.
Nou dat plekje blijkt dus de hoofdsteun van mijn rolstoel te zijn![]()
En hoe hard ik ook rijd of de bocht neem.............ze valt er nooit vanaf![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
WhaahaaIs dat niet erg smal? Of zit daar een stuk van jouw hoofd bij?
Zo'n lekker harig nest.
En dan nageltjes uit in de bochten![]()
Maar gaat ze zo ook mee naar buiten, of doet ze dat alleen in huis?
Hondenno way
Heb wel eens een logeerhond van een dinnetje. Maar ik word binnen een uur gek van honden. Al vind ik ze nog zo lief......... van een ander zijn ze prima.. maar niet hier in dit huis. Met een hond moet je zo veel.
Nou, een koude nek heb ik nooit!
En ja zogaat ze ook mee naar buiten, tuig aan en hoppa![]()
Ik heb nu nog een hond, had er vijf maar werd een beetje lastig met uitlaten, kan er maar twee tegelijk nemen en was de zowat de hele dag bezig met honden uitlaten.
Nu gaat het een stuk makkelijker, en als ik de hond uitlaat gaat wicca dus ook mee![]()
Je eigen tekst onder de laatste quote tags zetten en niet er binnen. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoe dat bij jou werkt met de aanpassingen.quote:
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je eigen tekst onder de laatste quote tags zetten en niet er binnen. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoe dat bij jou werkt met de aanpassingen.
Probeer me voor te stellen hoe dat werkt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Als ik de tekst gewoon handmatig invoer gaat het goed maar mijn voice programma herkent hier niet alle "opdrachten"![]()
Neem iemand mee die dat filmtquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ga ik morgen proberen
Leen wel even de honden van mijn zusjes!
Werkt eigenlijk heel simpel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Probeer me voor te stellen hoe dat werkt.
Knappe techniek.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Werkt eigenlijk heel simpel.
Ik start het programma op.........zet de microfoon voor mijn neus ...........en lullen maar.
Wel erg bewerkelijk want je moet iedere komma,punt, nieuwe alinea, dus eigenlijk alles wat je normaal met je handen doet moet ik uitspreken, en als je te lang kletst veranderd je stem, dat is normaal, maar dan herkent het programma mijn stem niet meer.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]Moet je nog uitkijken ook. Als je te lang achter de comp zit ga je in de andere sociale omgang ook nog in komma's en punten lullen.
Lijkt me een zeer aparte conversatie punt Stel dat ik met jou in de kroeg zit komma en jij begint in die stijl te praten punt Ik denk dat ik niet meer bij zou komen punt
Zou helemaal geweldig zijn geweest als je man zoiets had gezegd als: jaaaa, ze voert hele gesprekken met haar spirituele gidsen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Levert aan de ander kant ook weer wel hele komische situaties op.
De buren hebben in het begin weleens aan manlief gevraagd of dat bij mijn aandoening hoorde, hele dagen kletsen met mezelf
Aaaaahahaha LOL........ hoe doe je dat dan? smiley hamer? Of hebben ze codes of zo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je vergeet dat ook de smilies ingesproken moeten worden
![]()
uspatieverneuktspatiedespatielayoutquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Dusspatiehetspatievaltspatienogspatienietspatiemeespatieomspatiedatspatieheelspatiedespatiedagspatievolspatietespatievolspatietespatiehoudenpuntdubbelespatiepuntspaiehekjespatiesluitenpunt
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja HELP Mirage
Okay.... nou ik snap.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
uhhhh....dat deed ik even handmatig om het jou duideijk te maken
En liggen we allemaal te pittenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:00 schreef coz het volgende:
zinloze tvp, tegen de tijd dat ik weer kijk zijn we 2 topics verder
....![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:42 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Mwah...Nog steeds tegen tziek zijnaanhangend...quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vamp
Hoe hangt de bui vandaag? En hoest met het miniminimonster?
Poor you. Zo vervelend als het niet doorzet en uitziekt maar er tussenin blijft hangen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mwah...Nog steeds tegen tziek zijnaanhangend...
Minimonster doettgeweldigen schoptmedeheledag door in elkaar
Uhm....quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Poor you. Zo vervelend als het niet doorzet en uitziekt maar er tussenin blijft hangen.
Ik ben de tel kwijt. Hoeveel weken ben je nu onderweg?
Pottytime....... er is een nieuw mestfabriekje op komstquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:36 schreef vamperotica het volgende:
Ow help.... er staateenmestfabriekje naastme
potty???quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pottytime....... er is een nieuw mestfabriekje op komst
Dat is het nu ja. Maar het is pottytime omdat er een nieuw mestfabriekje voor de luiers op komst is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
potty???
luiervoluljebedoelen....!!!
luiervolul....?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
potty???
luiervoluljebedoelen....!!!
ow...Op zo'n fiets! ( Daarheb je helemaalgeenfietsvoornodig...)quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is het nu ja. Maar het is pottytime omdat er een nieuw mestfabriekje voor de luiers op komst is.
quote:
in een heksjemeisjequote:
Vanwaar die uitspraak? zat daar nog een reden achter?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef nokwanda het volgende:
Overkwam me vandeweek trouwens. Kom ik ergens bij bekenden binnen, word ik omhelst met de woorden: ha, kleine heks.
Die uitspraak....Daar zal ongetwijfeld een reden achter zittenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanwaar die uitspraak? zat daar nog een reden achter?
En ja een klein heksenmeisjeplaatjes van heksen mannen kom je maar weinig tegen
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik moest ook 3x lezen maar besloot er liefdadig overheen te walzen
voor de verandering
tsssss Nokjequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik moest ook 3x lezen maar besloot er liefdadig overheen te walzen
voor de verandering
ja? en? IK weet iig nog waar de spatiebalk zitquote:
Ik weet ook welwaar ie zit..ben alleen teluiom even teschuddenmetmntoetsenbordquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja? en? IK weet iig nog waar de spatiebalk zit![]()
Beetje vervroegd![]()
na ja.... volgens mijn ouwelui ben ik oud geboren. Dus van oud worden kan dan al geen sprake meer zijn.![]()
Hou maar op... kwil slaaaapen. Maar ik word zo opgehaald om mee te gaan klussen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:38 schreef gaai het volgende:
Ik hou minstens 3 liter vocht vastdikke poten van heb-ik-jou-daar.......ik moet ongesteld worden ook nog
ik had helemaal een strijdplan gemaakt om die kat morgen bij de dierenarts af te leveren én shorty op tijd op school te krijgen......kijk ik op de kalender.....is het kind morgen gewoon vrij......gezellig......maar nu kan ik dus pas morgenavond sporten.......nóg een hele dag log voelen.......
![]()
kortom: ik ben bijna depressief![]()
![]()
Neh, valt wel mee.....ben het weer ff kwijt.....kan ik er weer fris en fruitig tegenaan.......![]()
jij bent tenminste nog eendagdeelaktiefquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hou maar op... kwil slaaaapen. Maar ik word zo opgehaald om mee te gaan klussen.
Kind komt pas laat thuis. Dus ik heb fijn de hele dag te tijd![]()
Gelukkig is het gezelschap prima.
Maar ik ben de laatste tijd weer een avondmens aan het worden. s Avonds actief en overdag een dweil.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:51 schreef gaai het volgende:
Volgens mij is het gewoon echt tijd dat die lente komt......
![]()
Nee hoor, was gewoon niet thuisquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij zijn alle truther als in slaap gevallen
* vamperotica mompelt iets overhuishouden...Bergen afwas en stapels strijkgoedenzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij zijn alle truther als in slaap gevallen
Strijkgoed? Wazzdaquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica mompelt iets overhuishouden...Bergen afwas en stapels strijkgoedenzo
Nou, je weet wel, van die stukken stof (ik geloof dat ze dat kleding noemen) waar je dan met zo'n verwarmd ding overheen veegt.quote:
Oooo, je bedoeld die activiteit die ik s morgens wel eens uitoefen als er iets aangetrokken moet worden dat verkreukeld uit de kast komtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, je weet wel, van die stukken stof (ik geloof dat ze dat kleding noemen) waar je dan met zo'n verwarmd ding overheen veegt.
*herkentquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oooo, je bedoeld die activiteit die ik s morgens wel eens uitoefen als er iets aangetrokken moet worden dat verkreukeld uit de kast komt![]()
Als ik het strijk en in de kast leg kan ik het gewoon weer strijken als ik het eruit haal. Dubbel werk dus. Doek nie aan.
Hey DV, gecondoleerd met je oom.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben er ff.
Wil ff zeggen dat mijn oom overleden is 1 uur geleden. Hij is 3 dagen geleden met spoed opgenomen in het ziekenhuis per ambulance en hij liep al 6 maanden met pijn, met kerst kon hij amper lopen, toch ging hij door met 2 keer per week bowlen. ( eigenwijs dat hij was wilde hij niet naar een dokter toe)
Maar goed, kanker over het hele lichaam en binnen no-time naar de andere kant.
Toevoeging om het hier te plaatsen ff.
Ik wilde net ff contact zoeken en vroeg aan hem wat hij meemaakte en ik kreeg het volgende binnen:
" Poorten, Regenbogen, glas-scherven en bohemian"
Ik vroeg dus direct van. Hoe verloopt de reis
Ik zocht bohemian op en dat betekend dus " Zorgeloos levend".
Ik weet niet of ik mezelf zit te foppen maar ik kreeg dus duidelijk dingen door. Bohemiam kwam naar binnen alsof ik een boek aan het lezen wasBo-he-mian dus. En dan echt zo duidelijk alsof iemand tegen me praat die perfect kan articuleren. Dus ik fop mezelf niet eens. Bohemiam heb ik zelden van gehoord ook als woord. Bohemiam Rhapsody van queen jah, maar dat is niet eens een nummer waar ik vaak bij stilsta en zeker niet een favouriet nummer van mij
Ik zal weer wat vaker aanwezig zijn, ik krijg soms niet alles op een rijtje hier, ik zit soms zo vast als maar zijn kan.
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik mijn eigen dood nog een keer ga opwekken ooit, maak je niet druk, het is niet gevaarlijk als je weet wat je doet. Maar dat ik de dood nog eens ga simuleren dat is denk ik waar. Dat is iets voor de toekomst en zal volkomen natuurlijk verlopen dus. Ik wil dus die reis meemaken en een kijkje nemen in het hiernamaals en daarna weer terug keren hierheen
Oom is dood en ik voel me opgelucht, opgelucht dat het geen grote lijdensweg was in het ziekenhuis, hij heeft amper op het sterfbed gelegen, dat hij dood is dat heeft hij mede aan zichzelf te danken maar dat neem ik hem dus zeker niet kwalijk omdat ik ook niets dan positief over de overleden mensen denkBlij dat ik contact kon leggen en volgens mij is hij gewoon zorgeloos levend inderdaad
Sinds 11 jaar weer eens naar de kerk toe, ben benieuwd hoe ik daarop reageer, neutraal zal ik gaan dus.
Ben blij dat ik contact kon leggen![]()
Zal dat vaker proberen gaan. Ik wil weten hoe de reis verloopt als je dood gaat dusEn hoe het eruit ziet aan de andere kant
Voel me zelf uitermate goed dusOndanks de dood van mijn oom. Maar dat komt door die berichten die ik door kreeg en tevens omdat ik in leven geloof inplaats van de dood.
Nu tijd voor koffie![]()
Voor mij heb je gelijk DV! Maar toch gecondoleerd met je oom natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben er ff.
Wil ff zeggen dat mijn oom overleden is 1 uur geleden. Hij is 3 dagen geleden met spoed opgenomen in het ziekenhuis per ambulance en hij liep al 6 maanden met pijn, met kerst kon hij amper lopen, toch ging hij door met 2 keer per week bowlen. ( eigenwijs dat hij was wilde hij niet naar een dokter toe)
Maar goed, kanker over het hele lichaam en binnen no-time naar de andere kant.
Toevoeging om het hier te plaatsen ff.
Ik wilde net ff contact zoeken en vroeg aan hem wat hij meemaakte en ik kreeg het volgende binnen:
" Poorten, Regenbogen, glas-scherven en bohemian"
Ik vroeg dus direct van. Hoe verloopt de reis
Ik zocht bohemian op en dat betekend dus " Zorgeloos levend".
Ik weet niet of ik mezelf zit te foppen maar ik kreeg dus duidelijk dingen door. Bohemiam kwam naar binnen alsof ik een boek aan het lezen wasBo-he-miam dus. En dan echt zo duidelijk alsof iemand tegen me praat die perfect kan articuleren. Dus ik fop mezelf niet eens. Bohemiam heb ik zelden van gehoord ook als woord. Bohemiam Rhapsody van queen jah, maar dat is niet eens een nummer waar ik vaak bij stilsta en zeker niet een favouriet nummer van mij
Ik zal weer wat vaker aanwezig zijn, ik krijg soms niet alles op een rijtje hier, ik zit soms zo vast als maar zijn kan.
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik mijn eigen dood nog een keer ga opwekken ooit, maak je niet druk, het is niet gevaarlijk als je weet wat je doet. Maar dat ik de dood nog eens ga simuleren dat is denk ik waar. Dat is iets voor de toekomst en zal volkomen natuurlijk verlopen dus. Ik wil dus die reis meemaken en een kijkje nemen in het hiernamaals en daarna weer terug keren hierheen
Oom is dood en ik voel me opgelucht, opgelucht dat het geen grote lijdensweg was in het ziekenhuis, hij heeft amper op het sterfbed gelegen, dat hij dood is dat heeft hij mede aan zichzelf te danken maar dat neem ik hem dus zeker niet kwalijk omdat ik ook niets dan positief over de overleden mensen denkBlij dat ik contact kon leggen en volgens mij is hij gewoon zorgeloos levend inderdaad
Sinds 11 jaar weer eens naar de kerk toe, ben benieuwd hoe ik daarop reageer, neutraal zal ik gaan dus.
Ben blij dat ik contact kon leggen![]()
Zal dat vaker proberen gaan. Ik wil weten hoe de reis verloopt als je dood gaat dusEn hoe het eruit ziet aan de andere kant
Voel me zelf uitermate goed dusOndanks de dood van mijn oom. Maar dat komt door die berichten die ik door kreeg en tevens omdat ik in leven geloof inplaats van de dood.
Nu tijd voor koffie![]()
Kan klinken dat ik te vrolijk ben nu voor iemand waarvan de oom is overleden, maar ik weet dat ik hem terug ga zien, en als hij zorgeloos levend is. Waarom zou ik me dan druk gaan maken en gaan treuren?
Dankjewelquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey DV, gecondoleerd met je ook.
Maar hey.... mooie manier om te gaan hoor. Lijkt erop dat het zijn keus was om het op deze manier te doen.
Ik zie rouwen als een soort van egoistische daad. Ik bedoel. De persoon die overleden is, die komt toch goed terecht. De mensen die rouwen die rouwen omdat ze de persoon niet meer kunnen zien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Voor mij heb je gelijk DV! Maar toch gecondoleerd met je oom natuurlijk.
Zelf geloof ik dat het voor pas overledenen alleen maar moeilijker is als hun nabestaanden vreselijk verdrietig zijn, ik denk dat dat hen 'bindt' aan het aardse.
nou...soms niet hoor. Toen mijn oma 5 jaar geleden overleed, was ik daar vrij nauw bij 'betrokken'. Ik heb echt ontzettend verdriet gehad en dat kwam voornamelijk doordat ze zo bang was om te sterven en dat 10 dagen had liggen tegenhouden, daar kon ik maar geen vrede mee hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zie rouwen als een soort van egoistische daad. Ik bedoel. De persoon die overleden is, die komt toch goed terecht. De mensen die rouwen die rouwen omdat ze de persoon niet meer kunnen zien.
Het rouwen heeft vaak niets te maken dat je medelijden hebt met de overleden persoon volgens mij.
nou eh, ikke en DV en Nokquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Heftige discussies zijn hier aan de ganghet leeft hier
wie zijn er allemaal
Bang zijn om te sterven kan ik voorstellen, ik moet wel ff voorzichtig zijn nu met het praten over de dood. Omdat ik nu gevoelig ben dus. Ik dacht net ff dat ik aan het opstijgen was. Dus ik moet voorzichtig zijn. Als ik nu vrij ga typen dan gaat het echt helemaal los lopenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou...soms niet hoor. Toen mijn oma 5 jaar geleden overleed, was ik daar vrij nauw bij 'betrokken'. Ik heb echt ontzettend verdriet gehad en dat kwam voornamelijk doordat ze zo bang was om te sterven en dat 10 dagen had liggen tegenhouden, daar kon ik maar geen vrede mee hebben.
Ik had nog nooit iemand zien sterven en ik heb het er het eerste jaar erg moeilijk mee gehad, ook al voelde ik haar vaak bij me en weet ik dat ik haar terug ga zien. Nu voelt het (gelukkig) anders, maar ze komt me nog steeds af en toe opzoeken![]()
Moet kunnen hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Barra was inderdaad jarig gisteren
Ik had hem al proficiat gewenst gisteren
Ben weer wat vrijer nu, gisteren had ik weer veel stress en dan reageer ik soms niet zo goed op internet. Niet dat ik extreem bot was maar dan ga ik praten over het beest en de duivel en nog meer maar toch denk ik dat het ook meespeelt een beetje allemaal.
Ik ben dus gewoon veel aan het onderzoeken in mijn denken en dan komt er vanzelf wel eens wat idioots uit.
jeej gezelligquote:
dan moet je idd voorzichtig zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bang zijn om te sterven kan ik voorstellen, ik moet wel ff voorzichtig zijn nu met het praten over de dood. Omdat ik nu gevoelig ben dus. Ik dacht net ff dat ik aan het opstijgen was. Dus ik moet voorzichtig zijn. Als ik nu vrij ga typen dan gaat het echt helemaal los lopen
ik denk dat sterven idd wel eens kan staan voor het aardse 'loslaten' ja. Maar dat is voor jou nog niet aan de orde toch?quote:Maar goed, je bent gebonden op aarde en dan moet je de ziel los laten dus. En dat lijkt me moeilijk. Ik heb dat proces in 2000 dus gehad, volgens mij ben ik zoals ik in general chat zei in de lounge bar, in 2000 gestorven een beetje maar dat weet ik niet zeker.
Op dit moment ben ik los aan het laten, is dat niet hetzelfde als dood gaan? Alleen ga ik dood in deze realiteit dusIk ga dood hier en op een andere manier.
je hebt eea gemist geloof ik, Sten is geband.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
weet je wie ik lang niet heb gezien?
Sten en Genverbrander & Co!
Dan heb jij wat gemistquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je hebt eea gemist geloof ik, Sten is geband.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik moet ff weg trouwens, moet nog een boodschap doen en de supermarkt is om 8 uur dicht.
Laterz!![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Moet kunnen hoorIk vind dat er vaak ook mooie wijze en lieve dingen bij je uit komen
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef Marietje_34 het volgende:
ik denk dat sterven idd wel eens kan staan voor het aardse 'loslaten' ja. Maar dat is voor jou nog niet aan de orde toch?
![]()
Dankjequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:50 schreef gaai het volgende:
DV, gecondoleerd met je oom![]()
je gaat er op je eigen DV-manier mee om, lees ik.......good for you!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
jeej gezellig![]()
Knock knock, Nok?
Wanneer bedoel jij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dan heb jij wat gemistSten was weer terug
![]()
![]()
Ik weet nog dat toen mn moederoverleed, neteenpaar dagen voor de eindexames iedereen het zoknapvond datikgewoon mn examens deed...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb een andere manier nu van benaderen
Ik wil mezelf ook nog beter open stellen voor de andere kant. Ik bedoel, ik kan me veilig open stellen. Voorheen had ik last van rotzooi die naar binnen kwam maar ik ga alle kranen volop open zetten nog
Ik zoek dus een manier nuEr is altijd een bepaalde manier
Toen mijn opa overleed was ik 18 en maakte ik dat hele proces niet mee. Ik was me niet eens bewust dat hij overleden was toen. Ook in de kerk en tijdens de crematie was ik een soort van zombie toen.
Nu pas weet ik in te schatten hoe het in elkaar kan zitten en dat wil ik nog beter onder de knie krijgen.
Ik wil mezelf niet eens medium noemen omdat ik daar altijd een raar bijsmaakje van in de mond krijg maar dat ik intens contact wil gaan leggen is waar. En dan niet zomaar contact
First contact![]()
Tuurlijk vind ik het erg dat hij "dood" is, maar is het wel erg??? Hier is nu een bepaalde stemming, familie wordt ingelicht en nog meer. Maar ik zie het anders
En ik ben toch geen egoist nu? Dat ik het zo benader? Ik bedoel, moet ik nu gaan rouwen of moet ik contact proberen te leggen? Persoonlijk denk ik van, ik moet proberen contact te leggen.
Ze mist je waarschijnlijk erg, maar ze zal zeker beseffen dat ze je snel weer terug ziet en jij haar. En dan heb je 2 geesten bij elkaar die geest zijn en toch elkaar kunnen aanrakenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen mn moederoverleed, neteenpaar dagen voor de eindexames iedereen het zoknapvond datikgewoon mn examens deed...
En slaagde met redelijkecijfers.... Ikdenk dat ik juist toen de rusthad.....
Mn moeder had geen pijn meer.... Mijn eigen pijn moest nog komen.
Vlak daarna eindexame kamp.... Geweldige tijd gehad en vreselijk gelachen...
Nu mis ik r vreselijk...
ik weet dat zij het veel beter heeft nu en dat ze alles meemaakt wat hier gebeurd.... Maardat ze dat niet lijfelijk meemaakt... Dat doet mij heel veel pijn....
Niet haar kunnen zien met mn trouwen... Niet haar kleinkinderen in haar armen zien liggen....
Dat soort dingen...
met mn vader evenzo.... Niet even een belletje meer om goede raad....
Niet even meer tegen die dikke buik aanhangen...
Niet meer m maf zien doen met zn kleinkinderen....
Idd. er zijn van die momenten dat je éigenlijk gewoon wilt hóren : "Ja meid, dat heb je goed gedaan, wat heb jij een lekker stel jongens! Ik ben trots op je !"quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:24 schreef nokwanda het volgende:
Dat is idd het erge aan de dood zoals wij hem hier ervaren. Niet meer die knuffel, de blik, de aanraking, noem maar op. Dat iemand er toch wel is op een andere manier doet daar niks aan af.
Dankjewelquote:
Niet zo onzekerquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:32 schreef gaai het volgende:
[..]
Idd. er zijn van die momenten dat je éigenlijk gewoon wilt hóren : "Ja meid, dat heb je goed gedaan, wat heb jij een lekker stel jongens! Ik ben trots op je !"
En het is al zó lang geleden dat ik m'n ouders verloor, maar af en toe doet het zo'n pijn.........
Op momenten dat het even niet zo lekker gaat en ik weer 's besef dat de enige echte familie die ik heb 9 en 5 jaar oud is.........
maar dat terzijde.....ik moest het even kwijt, dit is vast niet het goeie subforum hiervoor....
Ik vind je helemaal geen aandachtsfreakquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:35 schreef gaai het volgende:
Ik duw ook , verdorie, steeds op het verkeerde knopje.....ik wil gewoon terug naar de subforum-index en dan krijg ik weer het 'reageer' schermpje........![]()
ik ben niet echt zo'n aandachtsfreakje hoor........
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:35 schreef gaai het volgende:
Ik duw ook , verdorie, steeds op het verkeerde knopje.....ik wil gewoon terug naar de subforum-index en dan krijg ik weer het 'reageer' schermpje........![]()
En nu moet ik ook steeds janken.....![]()
ik weet niet hoe oud jij was toen je ze verloor...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:35 schreef gaai het volgende:
En nu moet ik ook steeds janken.....![]()
'k was 13 en ze gingen 8 maanden na elkaar dood........quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud jij was toen je ze verloor...
En een aandachtsfreakje???
Kom op... Hier kun je lekkerongedingest je hart luchten!!
![]()
![]()
![]()
Jeezz girl. je beide ouders verliezen is al rot genoeg. Maar dat gebeurde bij ook nog achter elkaar EN op een rotleeftijd waarop de meesten het toch al moeilijk hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef gaai het volgende:
[..]
'k was 13 en ze gingen 8 maanden na elkaar dood........
Jullie zijn wel lief![]()
![]()
*snifsnotterdesnuit*
![]()
dat is ook geen leeftijd!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef gaai het volgende:
[..]
'k was 13 en ze gingen 8 maanden na elkaar dood........
Jullie zijn wel lief![]()
![]()
*snifsnotterdesnuit*
![]()
Tot morgen DVquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom morgen weer terug, ik ga op de bank liggen.voor Gaai.
En voor de andere dames.
Morgen nieuwe kansen en dan ga ik mijn leven nog verder verbeteren, ik bedoel, aardiger zijn ook![]()
En het hoeft inderdaad niet altijd lol te zijn en een groot feest. Af en toe is het geen feest. Het leven is niet altijd een feest. Dus dan hoeven we ook niet net te doen alsof dat wel zo is
Dag
Tot morgen
Ik ga lekker ontspannen op de bank
*meeraapt....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef gaai het volgende:
Ja, 't was kut.......
*zichzelf weer bijelkaar raapt
Heeft iemand nog iets léuks/gezelligs te vertellen?
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*meeraapt....
Uhm.....
sinds een paar dagen helpen de mormels mee met afwassen....
datwil zeggen... Ik was, een van de twee oudste droogt, de kleinste geeft door en de andere oudste ruimt op....
Zoonlief was aan het afdrogen, maar moest naar de wc.... Dat feest ging dus niet door.... Kleinste mormel trok m aan zn trui....
neeeheee Mimi ( zo noemt ie um...) Nie poep ... meeheb.......
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*meeraapt....
Uhm.....
sinds een paar dagen helpen de mormels mee met afwassen....
datwil zeggen... Ik was, een van de twee oudste droogt, de kleinste geeft door en de andere oudste ruimt op....
Zoonlief was aan het afdrogen, maar moest naar de wc.... Dat feest ging dus niet door.... Kleinste mormel trok m aan zn trui....
neeeheee Mimi ( zo noemt ie um...) Nie poep ... meeheb.......
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
weet je wie ik lang niet heb gezien?
Sten en Genverbrander & Co!
Zoiets zei ik altijd tegen een meisje waarmee ik in een opvanghuis woonde......die was altijd tegen me aan het zeuren en klagen.......quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Je mag het 1 keer per dag vertellen en de rest vertel je maar op het forum![]()
Dat zijn eerlijke afsprakenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef gaai het volgende:
[..]
Zoiets zei ik altijd tegen een meisje waarmee ik in een opvanghuis woonde......die was altijd tegen me aan het zeuren en klagen.......Zei ik : "je mag 1 keer per dag tegen me aan zeiken, daarna moet je maar iemand anders zoeken!"
![]()
Môgguh trouwens.......![]()
Ik vond het weer een moeilijke keus: Char of The Ghost whisperer maar ik kan toch het hele seizoen downloaden (:P) en ik vond de nieuwe afleveringen van Char toch ook wel belangrijk. Het was weer boeiend gisterenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Tot morgen DV![]()
![]()
Ik ga nog even een beetje meelezen/rondhangen tot the Ghostwhisperer begint en daarna lekker slapen........
Dus iedereen, trustuh voor straks en tot morgen
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik weer. Moest mezelf even poetsen na de drukke dag.
Nu ponnetje aan, deken om de schouders, toffels aan. Ben weer allercharmantst![]()
quote:
Komt wel goed....af en toe een beetje ziek zijn heb ik ook. Gisteren had ik last van mijn buik en maag. Maar dat heb ik altijd als iemand dood is gegaan.quote:
Hier ook ontspannenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]ja hoor ff lekker ontspannen vandaag en een beetje opruimen want papa
is met Isabella
naar oma
![]()
![]()
En met jou
Ow..... ik weet nog steeds niks. Er is nog een andere functie. Een heel andere. Maar men wil die twee zaken administratief tegelijk afhandelen. Dus uiteindelijk hoor ik het pas over een tijdje wanneer alles voor die andere functie ook afgerond is. Zucht.... wachten wachten wachten.... the story of my life, it seems.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
totally forgot: hoe ging je soll gesprek?
toen ging ik naar bedquote:
Aan het feesten of aan het werk geweest?quote:
* nokwanda kijkt op de klokquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:44 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik niet, ik ben moe en ga zometeen Jensen! kijken
Ma, ksie je later
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Iedereen is druk denk ik
Denk het ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met de normale weekendavond dingen wss.
Behalve Barra want die ligt ziekjes te wezen. Beterschap, Barra.
Nou... ik zit nu te wachten op zijn aankomst.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ga ook plat, morgen drukke dag.
Veel succes met de logeerkat.
Truste.
Achter het raam wel, ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:47 schreef displission het volgende:
morgen lekker weer zonnetje..lekker warm..![]()
![]()
![]()
Hier helpt een plantenspuit daar zeer effectief tegenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... ik zit nu te wachten op zijn aankomst.
Wachten tot ik verder opgevreten word door de minitijger. Ben al deels door hem opgegeten de laatste dagen tijdens het inpakken van dozen bij het verhuizend dinnetje. Maar hij zal het bloed nog wel ruiken en verder gaan.
Dus ik zal vandaag hier en daar wel een hulpkreet posten. Zo niet.... dan ben ik reeds doodgebloed.![]()
Niet eens aan gedacht. Hij is nu boven op mijn kamer waar ik hem ook zal laten. Mijn andere katten maken anders gehakt van hem. Maar boven staat een plantenspuitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja, niet tegen doodbloeden he, maar tegen bijtende minitijgers
...Huh ...zulke een luizenbaby? ...moeten wij op zoiets stemmen ? Geef mij liever een alien .quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:40 schreef CarDani het volgende:
Wie wil er ffe stemmen op mijn kleine meid![]()
Ze kan kleertjes winnen en die hebben wij vrouwen natuurlijk nooit genoeg![]()
Alvast bedankt.![]()
http://www.wehkamp.nl/informatie/modellenwedstrijd/p_modellenwedstrijd_detail.asp?Page=INF&IHC=ACT&IPC=MOW&DeelnemerID=9686
Een alienbaby? Foto !!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:49 schreef extraterrestre het volgende:
[..]
...Huh ...zulke een luizenbaby? ...moeten wij op zoiets stemmen ? Geef mij liever een alien .![]()
Ok, spannend dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow..... ik weet nog steeds niks. Er is nog een andere functie. Een heel andere. Maar men wil die twee zaken administratief tegelijk afhandelen. Dus uiteindelijk hoor ik het pas over een tijdje wanneer alles voor die andere functie ook afgerond is. Zucht.... wachten wachten wachten.... the story of my life, it seems.
Veel plezier. Geniet van de mooie dagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ben er weer van tussen.
Nok, succes met de minitijger!
Fijne dag iedereen!
Als assistent-producer van een cultureel litaraire organisatie. Ja, mijn droombaan. Absoluut.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok, spannend duswat is de functie? Of beter gezegd: is het je/een droombaan?
Oeh, klinkt goed en spannend. Ik zal voor je duimenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als assistent-producer van een cultureel litaraire organisatie. Ja, mijn droombaan. Absoluut.
gestemd. 10 punten !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Als er mensen zijn die op Isabella willen stemmen, dan graag![]()
http://www.wehkamp.nl/inf(...)asp?DeelnemerID=9698
huh? waar staat dat :Squote:
nah... was gewoon een alien grapje over mensenbaby´squote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
huh? waar staat dat :S
zeker weer 1 of ander jaloers geval![]()
ik kan het niet zien![]()
waar is die van jou trouwens? Linkjequote:
Huhquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah... was gewoon een alien grapje over mensenbaby´s
Staat in dit topic, hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
waar is die van jou trouwens? Linkje![]()
Vorige pagina lezen. Staat vlak onder Cardani´s linkjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Huhleg uit
![]()
waar staat dat dan....
Ja maar Cardani zag het volgens mij weer ergens anders staan, op die wehkamp site of zo?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vorige pagina lezen. Staat vlak onder Cardani´s linkje
Neeeheeeeee... stond gewoon hier onder Cardani´s linkje... that´s all. Niks aan te snappen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja maar Cardani zag het volgens mij weer ergens anders staan, op die wehkamp site of zo?
Ik begrijp er nu helemaal niks meer van![]()
Mogguh... dat is het nog netquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:38 schreef gaai het volgende:
Dus.......tussen alle verwarring met alien- en/of luizenbaby's door tik ik :
Môgguh.......![]()
Zielig is dat ja. Spice zag er heel erg ellendig uit toen. Bij katers is dat net ff wat makkelijker. Het zal ook weer es niet wat makkelijker zijn voor de kerelsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:55 schreef gaai het volgende:
Ow ja....
Dora is best heel sneu met d'r kale buikje met hechtingen......Ze ruikt ook nog helemaal naar dierenarts en dat vinden de andere katten ook........
Maar aan de andere kant : zíj heeft pijnstillers !![]()
Dat moet ook wel....anders kunnen ze het niet aan allemaalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zal ook weer es niet wat makkelijker zijn voor de kerels![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:20 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat moet ook wel....anders kunnen ze het niet aan allemaal![]()
chicks rule![]()
![]()
Dat mag je zeuren vinden. Vrouwen zeuren, zegt men.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Vrouwen kunnen best rulen, maar dan moeten ze eerst eens stoppen om te zeggen dat mannen het makkelijker hebben
Kinderachtig gedrag![]()
Als ze vinden dat mannen het makkelijker hebben dan moeten ze maar zorgen dat ze het net zo makkelijk krijgen![]()
Iedereen heeft het even makkelijk/moeilijk. Genoeg vrouwen die je nooit hoort zeuren. Dus wie zeurt er nu hier
![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat mag je zeuren vinden. Vrouwen zeuren, zegt men.
Maar mannen denken ook vaak net ff te gemakkelijk over dingen. Mijn ervaring tot dusver is dat ik het met of zonder man vooralsnog overal zelf mee uit mag zoeken.
En daar baal ik wel eens van. Echt.... ik heb nog nooit echt steun gehad van een man in een partnerschap. Echt nog nooit.
Van vriendinnen heb ik steun gehad. Tis gewoon jammer dat ik echt geen lesbische gevoelens heb.
o, vraag jij je ook wel eens af waarom je in godsnaam toch aan een relatie begint?quote:
uiteraardquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o, vraag jij je ook wel eens af waarom je in godsnaam toch aan een relatie begint?
Is ie wel lief voor je? Als hij je maar niet 'for granted' neemt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik voel me er soms ook knap stom door ook.
Heb het jaaaaren alleen gedaan en ben toch weer aan een relatie begonnen.... en dan moet ik nog alles alleen doen. Kan ik er net zo goed mee ophouden, toch. Maar ja......zucht
Als ie er is wel ja. Anders was er al lang geen relatie meer geweest. Maar laat ik maar ophouden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ie wel lief voor je? Als hij je maar niet 'for granted' neemt.
hm, volgens mij zit het je toch niet echt lekker..als het maar niet zo is dat jij er meer in stopt dan hij, zelfs dat zou niet erg zijn als jij daar vrede mee hebt..maar als je je vaker kut dan blij door die relatie voelt lijkt me dat niet goed..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ie er is wel ja. Anders was er al lang geen relatie meer geweest. Maar laat ik maar ophouden.
Oeh....relaties.....beter ander onderwerp jah.....anders ga ik misschien ook meetikken....moe je nie willuh......quote:
you go girlquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:50 schreef gaai het volgende:
[..]
Oeh....relaties.....beter ander onderwerp jah.....anders ga ik misschien ook meetikken....moe je nie willuh......![]()
Ik heb, ondanks dikke reet, een vietnamese loempia gegeten.......én de helft van shorty ook nog opgegeten toen ie niet meer lustte.......![]()
Amen to thatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
you go girlEn er is niks mis met een goeie flinke kont natuurlijk
![]()
Nou ben ik toch nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:50 schreef gaai het volgende:
[..]
Oeh....relaties.....beter ander onderwerp jah.....anders ga ik misschien ook meetikken....moe je nie willuh......![]()
quote:
Bij deze voortaan Big Brother genoemdquote:
Echnniieeewaar. Veel dingen zijn nu eenmaal gewoon makkelijk, moet je ook niet moeilijker maken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:18 schreef nokwanda het volgende:
Maar mannen denken ook vaak net ff te gemakkelijk over dingen.
Echt.... ik wist dat er een man zoiu zijn die deze opmerking zou gaan maken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Echnniieeewaar. Veel dingen zijn nu eenmaal gewoon makkelijk, moet je ook niet moeilijker maken.![]()
Voorspelbaar zijn we hehquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
Echt.... ik wist dat er een man zoiu zijn die deze opmerking zou gaan maken.![]()
Want anders???quote:
Kun je dat zelf niet, lieve slimme jongen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
OOOOEEHH.. I want that one as avatar![]()
Kan iemand die effe 60 x 60 voor deze lieve jongen maken?![]()
Ow die's idd wel heel tofjes als avatar...........quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:45 schreef Electro-Worm het volgende:
dankudankudanku
You're welcomequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:45 schreef Electro-Worm het volgende:
dankudankudanku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |