Nieuw model op de markt??quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
Geen last van! Koffie is altijd heet, nooit waterig en een grotere mok past er makkelijk onder.
Ja, ik ga elke morgen naar de koffieshop, mhmquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
oploskoffie of de coffeeshop
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
Geen last van! Koffie is altijd heet, nooit waterig en een grotere mok past er makkelijk onder.
Mmmm ik ook, zullen we ruilen???quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nope, heb de zwarte. Standaar model!
Nee dank je. Ik heb geen belang bij een inferieur apparaat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:51 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mmmm ik ook, zullen we ruilen???
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef roedeledokie het volgende:
Echt weer een NL. kwaliteitsprodukt zo,n senseo.
De halve tijd smaakt de koffie naar water omdat het volgens mij langs de pads gaat i.p.v. erdoor.
gewoon een ouderwetsequote:Noem me a.u.b. een fatsoenlijk apparaat om koffie te maken
Smaken verschillenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:53 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Senseo is sowieso geen koffieGatver wat een grafzooi, braaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef roedeledokie het volgende:
Noem me a.u.b. een fatsoenlijk apparaat om koffie te maken
Eu ik ben onderhoudsmonteur, weet echt wel hoe je met machinerieen om moet gaan, maar dit ontwerp???quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:54 schreef Syytön het volgende:
Volgens mij moet jij de gebruiksaanwijzing nog eens lezen
Das dan van de regen in de drup!.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:58 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nespresso koffie is heerlijk!
Probleem is wel weer dat de pads nog duurder zijn, hij nog meer lawaai maakt en nog langzamer druppelt.
Ik eis keiharde kwaliteit voor 59,- euro, niks harmoniequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:02 schreef beestjuh het volgende:
Wij hebben anders al meer dan 5 jaar een bevredigende relatie. Het is geven en nemen hoor!
Ja, soms maakt hij te veel kabaal en ook is het reservoir te snel leeg, maar ik kan daar mijn lief niet de schuld van geven. De herrie maakt ie omdat ie hard voor me werkt en het reservoir, tja, ik verbruik nou eenmaal zelf al zijn vocht!
Ik neem de schuld dus graag op me zodat we onze relatie in harmonie voort kunnen zetten..
Waar hebben ze dat dan? Engeland? klinkt niet als een koffiemerk/machinequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
starbucks is lekker, maar dat hebben we hier weer niet in nl
Ik ben misleid en heb m al gekocht!quote:
Opgelost slotje!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik ben misleid en heb m al gekocht!
Ik trap dat ding eruit
Sorry hoor, maar als je niet op de hoogte was van de zaken die je in je openingspost stelt, maar wel een super bak koffie verwacht, EN je koopt toch een Senseo, dan ben je niet helemaal van deze wereld denk ik. Doe wat research ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik ben misleid en heb m al gekocht!
Ik trap dat ding eruit
Hij is onderhoudsmonteur, hij hoeft geen research te doen, hij IS research!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:10 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet op de hoogte was van de zaken die je in je openingspost stelt, maar wel een super bak koffie verwacht, EN je koopt toch een Senseo, dan ben je niet helemaal van deze wereld denk ik. Doe wat research ofzo.
Dat klinkt eerder of jouw Senseo gewoon kapot is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:42 schreef roedeledokie het volgende:
Echt weer een NL. kwaliteitsprodukt zo,n senseo.
De halve tijd smaakt de koffie naar water omdat het volgens mij langs de pads gaat i.p.v. erdoor.
Dat ding heeft een te lage uitstroomopening waardoor je er geen standaard mok onder krijgt.
De temp. van de ''koffie'' fluctueerd altijd van lauw naar loeiheet.
Het koffievolume varieert steeds waardoor je de ene keer met een tot de rand volle kop zit en de volgende keer met een halve kop koffie
Het waterreservoir is gvd altijd leeg.
Dat ding druppelt altijd nog een half uur na.
Die pads zijn absurd duur.
Dat ding maakt een tyfusherrie zo hard dat ie bijna nan t aanrecht wandeld
Nog meer klachten weten??
Noem me a.u.b. een fatsoenlijk apparaat om koffie te maken
Het is van origine een Amerikaans bedrijf (het land waar koffie naar afwaswater smaakt)quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:06 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat dan? Engeland? klinkt niet als een koffiemerk/machine![]()
![]()
Koffie smaakt hier altijd heerlijk met laagje schuim er op...quote:De halve tijd smaakt de koffie naar water omdat het volgens mij langs de pads gaat i.p.v. erdoor.
Heb gewoon kleine mokjes, geen probleem mee...quote:Dat ding heeft een te lage uitstroomopening waardoor je er geen standaard mok onder krijgt.
Temp is prima hierzo?quote:De temp. van de ''koffie'' fluctueerd altijd van lauw naar loeiheet.
Mischien juiste knopje indrukken?quote:Het koffievolume varieert steeds waardoor je de ene keer met een tot de rand volle kop zit en de volgende keer met een halve kop koffie
Koop dan zo'n groot reservoir. Trouwens, kleine moeite om dat ding even te vullenquote:Het waterreservoir is gvd altijd leeg.
Mischien een keer naar de dokter gaan? Maar wees gerust, dat soort dingen komen nou eenmaal met de ouderdomquote:Dat ding druppelt altijd nog een half uur na.
Kom op zeg...quote:Die pads zijn absurd duur.
Overdrijven is ook een vak. Vind 't wel een leuk geluidje dat gepruttelquote:Dat ding maakt een tyfusherrie zo hard dat ie bijna nan t aanrecht wandeld
Senseo?quote:Noem me a.u.b. een fatsoenlijk apparaat om koffie te maken
behalve dan weer in nederland. ik vind het wel lekkere koffiequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Het is van origine een Amerikaans bedrijf (het land waar koffie naar afwaswater smaakt)
Ze doen het wel anders, maar gaan mij een beetje te ver.
Ik wil gewoon een lekkere bak sterke en hete koffie, maar heb geen zin een low-fat Arabian Mocha Sanani te bestellen.
Ze hebben vestigingen in de hele wereld.
Ze hebben ook gewone espresso hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:18 schreef DiRadical het volgende:
Het is van origine een Amerikaans bedrijf (het land waar koffie naar afwaswater smaakt)
Ze doen het wel anders, maar gaan mij een beetje te ver.
Ik wil gewoon een lekkere bak sterke en hete koffie, maar heb geen zin een low-fat Arabian Mocha Sanani te bestellen.
Ze hebben vestigingen in de hele wereld.
2 jaar? Wat doe jij ermee, je was uit proberen te wringen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef Djeez het volgende:
Ze hebben een levensduur van nog geen twee jaar. Ik heb sinds 2003 een Senseo, en heb net vorige maand nummer drie gekocht. Maarja, als hij kapot is, zit je nog met een paar pakken pads. Dat is ook weer zonde om weg te geven/gooien, dus trap je er weer in om weer zo'n ding aan te schaffen van zestig Euro. Ik heb bijna alle kleuren wel gehad nu. Ohja, het patent is verlopen, dus koop ik pads bij de Lidl voor 1,19 Euro. Dus hebben ze weer iets nieuws bedacht, dus je kunt nu ook T-pads kopen. Idd, gevuld met thee. Dus heb je straks thee met een koffiesmaak.
Koffie zetten, maar ik gebruik geen originele pads. Zou het daar ms aan liggen ? Maar elke twee jaar een andere kleur in de keuken is ook niet erg...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:27 schreef beestjuh het volgende:
[..]
2 jaar? Wat doe jij ermee, je was uit proberen te wringen?
Dat laatste lijkt me sterk, aangezien die theevariant een eigen houder heeft waar je die pad in legt. Dus tenzij jij je theepad in de koffiehouder propt, zal je thee gewoon naar thee smaken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef Djeez het volgende:
Ze hebben een levensduur van nog geen twee jaar. Ik heb sinds 2003 een Senseo, en heb net vorige maand nummer drie gekocht. Maarja, als hij kapot is, zit je nog met een paar pakken pads. Dat is ook weer zonde om weg te geven/gooien, dus trap je er weer in om weer zo'n ding aan te schaffen van zestig Euro. Ik heb bijna alle kleuren wel gehad nu. Ohja, het patent is verlopen, dus koop ik pads bij de Lidl voor 1,19 Euro. Dus hebben ze weer iets nieuws bedacht, dus je kunt nu ook T-pads kopen. Idd, gevuld met thee. Dus heb je straks thee met een koffiesmaak.
Een echt italiaans koffiezetapparaat, dát is koffie!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:39 schreef Yildiz het volgende:
Senseo snelheids'koffie' valt niet onder de noemer 'echte koffie' hoor.
Als 't van koffiebonen gemaakt is, dan noem ik 't koffiequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:39 schreef Yildiz het volgende:
Senseo snelheids'koffie' valt niet onder de noemer 'echte koffie' hoor.
Heet water met een jezusgang door papier en fijngemalen poeder heenjagen noem ik niet echt koffie...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als 't van koffiebonen gemaakt is, dan noem ik 't koffie
Of je 't lekker vindt is natuurlijk een tweede.
Ik douw er ook van alles in hoor. Alles behalve theequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Koffie zetten, maar ik gebruik geen originele pads. Zou het daar ms aan liggen ? Maar elke twee jaar een andere kleur in de keuken is ook niet erg...
Gemalen koffiebonen zijn ook een soort van poeder, en da's ook koffie volgens de meeste mensen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heet water met een jezusgang door papier en fijngemalen poeder heenjagen noem ik niet echt koffie...
Aan de andere kant, sommigen noemen de Telegraaf een krant, ook zoiets.
En ja. Oploskoffie is óók koffie.
Een kenner.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:53 schreef Marruk het volgende:
Koop dan een espresso apparaat. Die dingen hebben gewoon veel meer kwaliteit dan die philipskutdingen.
En na een jaar gebruik sta je weer quitte qua aankoopbedrag want je hoeft niet van die belacheljk dure pads te kopen.
De Telegraaf zijn ook letters op papier, toch vind ik het niet alles.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gemalen koffiebonen zijn ook een soort van poeder, en da's ook koffie volgens de meeste mensen.
Denk dat wat men 'koffie' vindt, voor iedereen misschien wel verschillend is. Zal ook wel met smaak te maken hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |