Waarom heb je Eros trouwens ingeruild?quote:
Zomaar, zonder specifieke reden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef pos het volgende:
Waarom heb je Eros trouwens ingeruild?
want?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Z het volgende:
G*dv*rd*mm*.
Wat is er te mopperen Z?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Z het volgende:
G*dv*rd*mm*.
Ik verzoek de goden.quote:
Duhquote:Ow ja Twan vindt nu jouw avatar het mooist... hij wees hem gisteren aan....
In the house ! maar er staat er nog één open van mequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Zomaar, zonder specifieke reden.
Mijn huidige avatar weerspiegelt wel mijn gemoedstoestand jegens Fok! - zou ik er nog aan kunnen toevoegen.
Is Fotoloog nog in the house, trouwens? Ik heb nog een Griekje op voorraad, namelijk.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef fotoloog het volgende:
In the house !maar er staat er nog één open van me![]()
Neuh,Engelsmanquote:
Ik zal het je makkelijk maken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef pyl het volgende:
Dat zeg ik: type misdaadverslaggever.
In welk genre is meneer al componerende doende? (Als je nou zegt: musical, dan weet ik dat ik voorlopig iets nuttigs kan gaan doen.)
Edit: Ha die Dart.Help!
Hoi Pylquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef pyl het volgende:
Dat zeg ik: type misdaadverslaggever.
In welk genre is meneer al componerende doende? (Als je nou zegt: musical, dan weet ik dat ik voorlopig iets nuttigs kan gaan doen.)
Edit: Ha die Dart.Help!
Ik kan dat onmogelijk allemaal bijhouden, pyl.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Ja, hmmmm ......., dat gezicht heb ik al eerder gezien én geraden ........![]()
Voorman van een UK band, jaren zestig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:14 schreef fotoloog het volgende:
Voorman van een UK punkband?
Eric Burdon van The Animals!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef Neleos het volgende:
Eric Burdon?
Hmm ja. Dat is ook zo. De helft van de plaatjesraders komt ook in MUZ trivia.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ow is hij dat... die vraag met antwoord heb ik al gelezen in MUZ-trivia... niet eerlijk om het hier te plaatsen toch?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Sinds een maand nu. 5 minuten lopen van het centrum. Vrij ideaal dus
Gronausevoetpad. Volgens mij is dat de wijk Bothoven. Als je bij de hema het centrum uitloopt. Het is een zijstraat van de Lipperkerkstraat. Jullie wonen op Stadsveld toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke wijk? evt. straat... Wij wonen ook op ong. 5 minuten van het centrum.... misschien woon je wel heel dichtbij ons.
Ik ken de straat... daar woont mn nichtje ook met haar vriend. Is het in dat "flat"? Nee joh, wij wonen niet op Stadsveld, wij wonen ook in de wijk Bothoven... je woont dus achter ons en dichtbij onsquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gronausevoetpad. Volgens mij is dat de wijk Bothoven. Als je bij de hema het centrum uitloopt. Het is een zijstraat van de Lipperkerkstraat. Jullie wonen op Stadsveld toch?
Ik woon niet in die flat. Mijn broertje woont daar wel trouwens. Maar dan wonen we inderdaad dicht bij elkaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken de straat... daar woont mn nichtje ook met haar vriend. Is het in dat "flat"? Nee joh, wij wonen niet op Stadsveld, wij wonen ook in de wijk Bothoven... je woont dus achter ons en dichtbij ons. Als je Heurne uitloopt richting Oldenzaalsestraat, die rechtoversteken en dan tweede inrit rechts. Recht tegenover de Polaroidfabriek.
Damn Straightquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef Z het volgende:
George himself dan?
Misschien woont je broertje wel samen met mijn nichtje hahaha maar dat denk ik nie.... dat kan alleen als hij getrouwd is en onlangs vader is gewordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik woon niet in die flat. Mijn broertje woont daar wel trouwens. Maar dan wonen we inderdaad dicht bij elkaar![]()
Hmmm. Nee, ik denk dat hij dat wel verteld zou hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien woont je broertje wel samen met mijn nichtje hahaha maar dat denk ik nie.... dat kan alleen als hij getrouwd is en onlangs vader is geworden![]()
Vrouwe Justitia?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
ik had nog een makkie liggen... geinspireerd door Pyl en Almelo...
[afbeelding]
hahahaquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmmm. Nee, ik denk dat hij dat wel verteld zou hebben![]()
Of coursequote:
Ik dacht in Beuningen, waar ze ook Van Jonge Leu En Oale Grond hebben opgenomen. Ik ben wel eens langs zijn huis gereden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hreman woont tegenwoordig niet meer in Almelo, maar in De Lutte volgens mij... in ieder aan de weg die je rijdt richting Denekamp.
Goed gezien, Z.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Z het volgende:
OJ.
Ow ja dat zou ook heel goed kunnen ja......quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht in Beuningen, waar ze ook Van Jonge Leu En Oale Grond hebben opgenomen. Ik ben wel eens langs zijn huis gereden.
zware dag? Druk zeker op werk? of toch iets anders.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja dat zou ook heel goed kunnen ja......
lekker interessant allemaal![]()
maar het helpt me wel een beetje door deze zware dag te komen
![]()
beide een beetjequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
zware dag? Druk zeker op werk? of toch iets anders.....
houd je haaks!quote:
YW zal wel lukken, ga iig m'n best doen. Spreek je gauw. Vanavond eerst naar een toneelstuk, even de zinnen verzettenquote:
Whehe, mis!quote:
Nee, ik bedoelde zweverig wat betreft zijn gedachtegoed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
vliegenier?
Ow ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde zweverig wat betreft zijn gedachtegoed.
Meneer is een Oostenrijker.
O, het zou me niets verbazen als meneer ook weleens dichtte.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:31 schreef pyl het volgende:
Of een poëet, natuurlijk.
Ja, die. Ik had er ook nog bij willen zetten dat het de grondlegger van de antroposofie was, maar dat hoefde dus niet meer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:45 schreef pyl het volgende:
Is het die vreselijke Rudolf Steiner?
Nee. Niet slecht gedacht, trouwens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
agamemnon?
veel plezier met je postquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm wederom een leuk plaatje, maar ik moet gaan.... trein komt zo![]()
Nee. En ik hoop het niet!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef dolle_hond het volgende:
menelaus?
is de naam nou net niet te lezen op de sokkel?
Hou je van bonbons, Diaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm wederom een leuk plaatje, maar ik moet gaan.... trein komt zo![]()
Hoezo? Wil je me bonbons gaan sturenquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef Tokay het volgende:
Ik hou heel erg van Leonidas, ja.
Vooral die witte met een hazelnoot en koffievulling.![]()
quote:Leonidas I, koning van Sparta van 488 tot 480 v. Chr., uit het huis der Agiaden, volgde zijn halfbroer Cleomenes I nadat deze ongeschikt tot regeren verklaard werd.
Hij verdedigde in augustus 480 v. Chr. met een vooruitgeschoven contingent van 4000 man waaronder 300 Spartaanse keursoldaten de pas van Thermopylae tegen het grote invasieleger van koning Xerxes I van Perzië, terwijl de Griekse vloot in de naburige wateren bij Artemisium de Perzische schepen opwachtte. Hij werd echter verraden. Toen hij op de ochtend van de derde dag in de rug werd aangevallen doordat de verrader Ephialtes de Perzen een verborgen pad door het gebergte gewezen had, hield hij alleen met zijn 300 Spartiaten en 400 Thespiërs stand. Zij sneuvelden allen tot de laatste man.
Wat een dramaquote:
En een zware dag was hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..] het helpt me wel een beetje door deze zware dag te komen![]()
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:37 schreef wyccie het volgende:
Pandora heb ik al een keer geplaatst, pos
Nou, dan maken jullie er een gezellige avond van, met z'n tweetjes.quote:
Ja sorry niet zo'n fijn gesprek gehad op mijn werk... Beetje beroerde week... want vaste PC kan sinds gisteren internet niet meer op... Vermoedelijk kapotte netwerkkaart of, als we heel erg pech hebben virus/fout in windows... In dat geval moet alles weer opnieuw geinstalleerd worden... En we hadden eigenlijk wel leukere dingen in de planning dan dat...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, dan maken jullie er een gezellige avond van, met z'n tweetjes.
Okay.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:02 schreef peaceman het volgende:
Tokay ff in je fotoboek kijken.....
Toettoet!*quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Herb Alpert.
quote:
Nee, dit is een nogal schijterig uitgevallen cartoonhondje.quote:
Ja, de serie draait om hem.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:45 schreef wyccie het volgende:
Is hij de hoofdpersoon?
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:15 schreef dolle_hond het volgende:
ik pas
Ssssssssssssttttttttt!!!!!!!!!!!!!!! Hij was voor Tokay!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:57 schreef peaceman het volgende:
Charisteas
Nooit van gehoord. Waar moet ik die van kennen, pyl?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:58 schreef pyl het volgende:
Ssssssssssssttttttttt!!!!!!!!!!!!!!! Hij was voor Tokay!![]()
Heb je het nu over die Griek van mij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:00 schreef pyl het volgende:
Een obligate vraag inmiddels: Griek?
Da's een beetje een vies praatje. Een Griek in een (team genoemd naar een) Griekse held. En zo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:59 schreef Tokay het volgende:
Nooit van gehoord. Waar moet ik die van kennen, pyl?
O, doe maar niet dan. Vieze praatjes zijn bah.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:01 schreef pyl het volgende:
Da's een beetje een vies praatje. Een Griek in een (team genoemd naar een) Griekse held. En zo.
Da's een heel slimme vraag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:15 schreef pyl het volgende:
Een succesvolle 19e eeuwse Amerikaanse ondernemer!
Kun je het eten?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:18 schreef pyl het volgende:
Is het die uitvinder van de Coca Cola?
Die heeft TH ook al eens geplaatst, meen ik.
Joh, ga jij je huiswerk maken!quote:
Idd Yannis Anastasiouquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:25 schreef pyl het volgende:
Da's die ándere Griek in Ajax, Anastasiou. Een sympathieke kerel, denk ik altijd.![]()
Over zijn voetbalkwaliteiten laat ik me maar niet uit.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:29 schreef pyl het volgende:
Whehehehe: een jeugdige Nikos Machlas!
Zeker. Helaas is deze ook wel karakteristiek:quote:
Dat is Demis idd...moest eerst ook even kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:42 schreef pyl het volgende:
Dat moet Demis Roussos zijn. De jaren gaan tellen ......![]()
Griekse dame, inderdaad. Instinkertje hoor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:52 schreef pos het volgende:
Ik ken haar wel, pyl...maar kom er niet op. Griekse dame.
Is het "de vrouw van" ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Griekse dame, inderdaad. Instinkertje hoor!![]()
Eh... ja, in zeker opzicht is zij "de vrouw van", inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef pos het volgende:
Is het "de vrouw van" ?
In dat geval lijkt me een megahint wel op zijn plaats:quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:11 schreef pos het volgende:
M'n hoofd doet pijn van het denken.
Ik heb me laten vertellen dat hij Grieks is!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:42 schreef pyl het volgende:
Dat moet Demis Roussos zijn.
Ehm ... nee. Niet goed.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:13 schreef Treinhomo het volgende:
Is dat de moeder van Jennifer Aniston ?
Ja!quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:41 schreef Tokay het volgende:
Maar het is wél koningin Sofia van Spanje.
Dat hoor je hier wel vaker, inderdaad.quote:Goedemorgen.
Ja, dat zou best eens kunnen. Grieks-Deens, net als Sofia. Maar ik ben niet zo van de vorstenhuizen ..... brrrrrrrrr.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:48 schreef Tokay het volgende:
Is die prins Philip van koningin Elizabeth ook geen Griek, trouwens?
Ja ja, dat zeggen ze allemaal. Jij had toch een abonnement op Vorsten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:50 schreef pyl het volgende:
Ja, dat zou best eens kunnen. Grieks-Deens, net als Sofia. Maar ik ben niet zo van de vorstenhuizen ..... brrrrrrrrr.![]()
Ik ga even iets warms inschenken. Dan kun jij ondertussen rustig nadenken over mijn plaatje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:53 schreef Tokay het volgende:
Die meneer van jou hè.... Eén milliseconde dacht ik hem te weten... en *poef* weg was-ie weer.![]()
Maar ik weet zeker dat ik hem ken.![]()
Volgens mij zit hij in de artistieke hoek.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef pyl het volgende:
Ik ga even iets warms inschenken. Dan kun jij ondertussen rustig nadenken over mijn plaatje.
![]()
Zeker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:11 schreef Tokay het volgende:
Hmmm. Ik kom maar niet verder dan 'volgens mij doet hij iets artistiekerigs....'.
Maar niet alle homo's richtten het COC op.quote:Maar ja, dat doen wel meer homo's.
Voilà! Twee stuks!quote:Een hintje graag.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:19 schreef Tokay het volgende:
Dank je. Benno Premsela, dus.
quote:
Yep.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:27 schreef pyl het volgende:
Da's Cat Stevens in zijn mohammedaanse klederdracht. Is hij ook van Griekse komaf?
Idd...Evanghelos Odyssey Papathanassiouquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:33 schreef pyl het volgende:
Hé, is dat niet Vangelis? Die eergisteren ook al voorbij kwam?
Zie je, ze raken nu echt op, die Grieken.![]()
Dat kan zijn, maar het is er niet een die ik ken.quote:
Jawel joh!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:42 schreef pyl het volgende:
Dat kan zijn, maar het is er niet een die ik ken.
Wel een Amerikaan, natuurlijk; maar geen acteurtje. Meneer bedreef politiek op het hoogste niveau. Maar in zekere zin is dat eigenlijk ook acteren...quote:Een Amerikaan, dat zie je zo. Voorlopig gok ik op een B-acteur.![]()
Heel goed.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:50 schreef pyl het volgende:
O ja, was hij die jonge adviseur van Clinton, Stefanopoulos (oid)?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:55 schreef Z het volgende:
Samaras.
Waarin?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:55 schreef Z het volgende:
Deze speelde een griek.
Hmmmmm..... waarom hij wel, en wij niet?quote:Tong zou dit weten denk ik.
Serie die ook verfimd en vermusicald is.quote:
Dat blijkt nu toch.quote:Hmmmmm..... waarom hij wel, en wij niet?![]()
Ja, nee, hallo, zo gemakkelijk kom je er niet mee weg, Z. Dat ik 'm niet ken, wist ik immers zelf al. Ik vroeg waarom jij denkt dat Tong hem wel kent en wij niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:17 schreef Z het volgende:
Dat blijkt nu toch.
Who Pays the Ferryman?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:17 schreef Z het volgende:
[..]
Serie die ook verfimd en vermusicald is.
Ja, nee, dus, je weet 'm dus niet, zoals ik had verwacht. En toch is zo'n enorme nostalgist die zou dit weten. Ik weet dit eigenlijk niet eens, het is dat ik het een keer voorbij heb zien komen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, nee, hallo, zo gemakkelijk kom je er niet mee weg, Z. Dat ik 'm niet ken, wist ik immers zelf al. Ik vroeg waarom jij denkt dat Tong hem wel kent en wij niet.
Tsssss.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:38 schreef Tokay het volgende:
Tussen Door Griekje, dan maar?
[afbeelding]
Oeps. Sorry Z!quote:
En jouw plaatje heeft iets te maken met Anatevka, verder kom ik niet.quote:Lee, Tommy.
Born: 1962
Musician
Born in Athens, Greece
Father: David Lee Thomas Bass (Welsh Army sergeant)
Mother: Vasiliki "Voula" Papadimitriou - Bass (Miss Greece 1957)
Sister: Athena Bass (drummer, Krunk)
Tommy Lee is known to rockers as the drummer for Mötley Crüe, and known to the rest of the world as the ex-husband of Pamela Anderson, and star of one of the most popular movies of the 1990s.
Lee was born Thomas Lee Bass, and spent his first four years in Greece before moving to Southern California. He dropped out of high school and drummed with a band called Suite 19 until 1981, then left to form Mötley Crüe with Nikki Sixx, Mick Mars, and Lee's high school buddy Vince Neil. [...]
Aha! Een Griek uit een Nederlandse serie die verfilmd en vermusicaled is en die de nostalgie prikkelt .........quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:37 schreef Z het volgende:
Ja, nee, dus, je weet 'm dus niet, zoals ik had verwacht. En toch is zo'n enorme nostalgist die zou dit weten. Ik weet dit eigenlijk niet eens, het is dat ik het een keer voorbij heb zien komen.
Nederlandse serie.
Dat issem! Hij speelde in de serie. Pierre van Duijl is z'n naam.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Aha! Een Griek uit een Nederlandse serie die verfilmd en vermusicaled is en die de nostaligie prikkelt .........
Is het de Griekse vader uit Ja Zuster, Nee Zuster, over wie Stroei-voei werd gezongen?![]()
quote:Stroei voei.
Kane kane kios natte kila Stanioel voe.
Stroei voei.
Pane pane pios natte koela Strioel voe.
Gadsos gadsos droem kakira.
Padsos padsos droem larila.
Stroei voei.
Hij zingt over zijn vaderland,
het verre, verre Griekenland.
Hij zingt over het hutje
waar hij woonde met vier schaaaapen.
De warme zon, de blauwe lucht,
hij woonde in een klein gehucht.
Hij zingt over het heimwee
dat hem thans belet te slaaaapen.
Arme vreemdeling,
arme banneling.
Stroei voei.
Stroei voei.
Pane pane pios natte koela Strioel voe.
Gadsos gadsos droem kakira.
Padsos padsos droem larila.
Stroei voei.
Hij zingt over zijn vaderland,
het wonderschone Griekenland.
Cocktail Trio?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef Z het volgende:
'Trio' + nogwat.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:03 schreef Tokay het volgende:
Even tellen hoor, dat zijn er drie. Trio Hellenique?![]()
Lekker oubollig plaatje, trouwens.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef pos het volgende:
Koningin Sofia van Spanje?... een geboren Griekse.
Griekse moeder ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:40 schreef fanneke het volgende:
Kelly Clarkson
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef pos het volgende:
Koningin Sofia van Spanje?... een geboren Griekse.
Zekers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:24 schreef Neleos het volgende:
Ohnee, het is Andy Milllionakis
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef Z het volgende:
Ja! Mela melonelali nogiets! Van American Beauty!
Als je Jeffrey Eugenides bedoelt, ja, dat is hem.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
Is dat niet de schrijver van The speed of sperm?![]()
laat (voorlopig) maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
ow d_h ..... post is in goede orde gisteren ontvangenwil je het ook weer teruggestuurd hebben??
Zo schijnt de vrouw van Clarence Seedorf een bepaalde penalty op video te hebben opgenomen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef dolle_hond het volgende:
misschien als je er eens iets op opneemt, dat ik heb gemist
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
John Stamos.
Nou, ik ga wel weg dan. Gaan jullie maar fijn chatten. Doeg.quote:
Da's wel héél erg Scrutinizer-esque...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef Tokay het volgende:
Nou, ik ga wel weg dan. Gaan jullie maar fijn chatten. Doeg.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
Da's wel héél erg Scrutinizer-esque...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Tokay het volgende:
Nog maar een gokje dan: Marti Pellow?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef pyl het volgende:
Ik doe, als vreemde in Jeruzalem, een gokje op Mike Patton.![]()
'Grieks'.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Is ie eigenlijk wel Grieks?
Ach wyccie, ik ben ook niet van de straat.quote:
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Tokay het volgende:
Is het heel erg als ik Mike Patton niet ken?
quote:He is best known as the lead singer of Faith No More from 1988 to 1998, but has also handled lead vocals for Mr. Bungle, Tomahawk and Fantômas
Jij kent 'Epic', 'We care a lot' en 'Ashes to ashes' niet ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef Tokay het volgende:
Faith No More. Hmm, die ken ik alleen van dat nummer Easy, en dat was een (onnodige want het origineel was leuk genoeg) cover van The Commodores.
![]()
Nee. En Ashes to Ashes is toch een nummer van Bowie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
Jij kent 'Epic', 'We care a lot' en 'Ashes to ashes' niet ? [afbeelding]
Ook. Geen cover.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Tokay het volgende:
Nee. En Ashes to Ashes is toch een nummer van Bowie?![]()
Maar da's geen Griek.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
En van 21 Jump Street ken ik alleen Johnny Depp.
Tuurlijk is mijn plaatje niet geraden door pyl.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef Tokay het volgende:
Hey, maar hoe zit het nu? Is dat plaatje nu wel of niet geraden door pyl?
Ik volg het niet meer zo goed, geloof ik.
Cor Witschge, Pipo the Clownquote:
quote:Tokay nicely and gently asks: Waarom geeft TH nou geen antwoord?
pyl answers with subdued laughter: Volgens mij weet hij zelf niet wie Mike Patton is ....
Billy Zane(takos)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:58 schreef pyl het volgende:
Is dat niet die etterige verloofde van Kate Winslet in Titanic?
Ja, ik ken mijn klassiekers.
quote:Wat mij gisteravond om technische redenen niet lukte, post ik nu nog maar even:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |