Waarom heb je Eros trouwens ingeruild?quote:
Zomaar, zonder specifieke reden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef pos het volgende:
Waarom heb je Eros trouwens ingeruild?
want?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Z het volgende:
G*dv*rd*mm*.
Wat is er te mopperen Z?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Z het volgende:
G*dv*rd*mm*.
Ik verzoek de goden.quote:
Duhquote:Ow ja Twan vindt nu jouw avatar het mooist... hij wees hem gisteren aan....
In the house ! maar er staat er nog één open van mequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Zomaar, zonder specifieke reden.
Mijn huidige avatar weerspiegelt wel mijn gemoedstoestand jegens Fok! - zou ik er nog aan kunnen toevoegen.
Is Fotoloog nog in the house, trouwens? Ik heb nog een Griekje op voorraad, namelijk.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef fotoloog het volgende:
In the house !maar er staat er nog één open van me![]()
Neuh,Engelsmanquote:
Ik zal het je makkelijk maken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef pyl het volgende:
Dat zeg ik: type misdaadverslaggever.
In welk genre is meneer al componerende doende? (Als je nou zegt: musical, dan weet ik dat ik voorlopig iets nuttigs kan gaan doen.)
Edit: Ha die Dart.Help!
Hoi Pylquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef pyl het volgende:
Dat zeg ik: type misdaadverslaggever.
In welk genre is meneer al componerende doende? (Als je nou zegt: musical, dan weet ik dat ik voorlopig iets nuttigs kan gaan doen.)
Edit: Ha die Dart.Help!
Ik kan dat onmogelijk allemaal bijhouden, pyl.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Ja, hmmmm ......., dat gezicht heb ik al eerder gezien én geraden ........![]()
Voorman van een UK band, jaren zestig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:14 schreef fotoloog het volgende:
Voorman van een UK punkband?
Eric Burdon van The Animals!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef Neleos het volgende:
Eric Burdon?
Hmm ja. Dat is ook zo. De helft van de plaatjesraders komt ook in MUZ trivia.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ow is hij dat... die vraag met antwoord heb ik al gelezen in MUZ-trivia... niet eerlijk om het hier te plaatsen toch?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
![]()
Sinds een maand nu. 5 minuten lopen van het centrum. Vrij ideaal dus
Gronausevoetpad. Volgens mij is dat de wijk Bothoven. Als je bij de hema het centrum uitloopt. Het is een zijstraat van de Lipperkerkstraat. Jullie wonen op Stadsveld toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke wijk? evt. straat... Wij wonen ook op ong. 5 minuten van het centrum.... misschien woon je wel heel dichtbij ons.
Ik ken de straat... daar woont mn nichtje ook met haar vriend. Is het in dat "flat"? Nee joh, wij wonen niet op Stadsveld, wij wonen ook in de wijk Bothoven... je woont dus achter ons en dichtbij onsquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gronausevoetpad. Volgens mij is dat de wijk Bothoven. Als je bij de hema het centrum uitloopt. Het is een zijstraat van de Lipperkerkstraat. Jullie wonen op Stadsveld toch?
Ik woon niet in die flat. Mijn broertje woont daar wel trouwens. Maar dan wonen we inderdaad dicht bij elkaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken de straat... daar woont mn nichtje ook met haar vriend. Is het in dat "flat"? Nee joh, wij wonen niet op Stadsveld, wij wonen ook in de wijk Bothoven... je woont dus achter ons en dichtbij ons. Als je Heurne uitloopt richting Oldenzaalsestraat, die rechtoversteken en dan tweede inrit rechts. Recht tegenover de Polaroidfabriek.
Damn Straightquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef Z het volgende:
George himself dan?
Misschien woont je broertje wel samen met mijn nichtje hahaha maar dat denk ik nie.... dat kan alleen als hij getrouwd is en onlangs vader is gewordenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik woon niet in die flat. Mijn broertje woont daar wel trouwens. Maar dan wonen we inderdaad dicht bij elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |