De beroemde postbode ??quote:
Nee, Geen postbodequote:
Je gaat als triootje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
next problem..
2 uitnodigingen..één en hetzelfde feest...1 Cara...euhm.. hoe los ik dat nu weer op..verdorie..
![]()
Naar allebei gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
2 uitnodigingen..één en hetzelfde feest...1 Cara...euhm.. hoe los ik dat nu weer op..verdorie..
![]()
quote:
Bij sommige mensen geldt dat de hele dag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:17 schreef Polen het volgende:
Mentaal lig ik al in bed.
quote:
quote:
*wrijft voetjes weer warmquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb koude voeten en weet dat ik eigenlijk naar bed moet!
quote:
Jij weet ook niet wat je wil . . .quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:44 schreef mrsj het volgende:
Moe
Zelfmoordaanslag lokale frietboerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef Polen het volgende:
Ik voel me zo alleen en verlaten, in dit grote huis...
werken is dan ook kut... maar je overleeft wel weer een weekquote:Op zondag 19 maart 2006 19:31 schreef melismay het volgende:
Ondanks mijn lieve, lieve vrienden nog steeds rottig.. Heb totaal geen zin in morgen en heb een ontzettende knoop in mijn buik![]()
Dat werken is het probleem niet, maar thanx nixxxquote:Op zondag 19 maart 2006 19:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
werken is dan ook kut... maar je overleeft wel weer een week
OT: aangeschoten.. en op weg naar nog meer aangeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |