quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:27 schreef Adidah het volgende:
Wat dapper om speciaal hiervoor een kloon aan te maken.
Gebruik deze maar, slaat ook nergens opquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef XiChico het volgende:
Ik ben moe, zal ik hierover een KLB topic maken?
Denk aan je hart wil je!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:26 schreef carefish het volgende:
Tering, dit stukje site, damn, ik klaag over alle paupers die hier een topic openen (minus mezelf dus) over de meest nutteloze dingen, zoals Sta ik vandaag op Utrecht centraal... anders ga je even huilen... en die gast over kraaien, WAUW! je hebt een luchtbuks, tof, mag ik je aanraken?
O god, Ik baal. Enorm. Z-O-E-K E-E-N L-E-V-E-N, ik hoop trouwens dat dit je opbeurt. nog even over die kraaienjongen, was je vader niet degene die die mus dood schoot bij domino day?
Voetbal, het spel der zwakbegaafden! :r It's a miracle, a topic I agree with. nuff said.
Red bull / bullit Hee, kraaienjoch, vervelend he, collega's.
Lopen blaffen En? Al dronken geworden van je hoestdrankje? gezondheid verder.
Nederlanders zijn schrapers! Ach gossie, je bent vast en zeker allochtoon? if yes, stop whining, if no, stop whining.
Waarom komen m'n vriendjes niet meer spelen? Een modderetter? o god forbid, thou has no rights whatsoever to complain.
Maar even goeie vrienden trouwens.
* carefish kan niet wachten op de hatemails
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:29 schreef carefish het volgende:
O god, een redskillz, hoe 's 't met je schrale neger?
Slaat nergens op maar ik vind em wel lollersquote:
zet jij je brief van school eens even online.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Slaat nergens op maar ik vind em wel lollers
Ik weet wel wat erger is. Beide.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
Ik weet niet wat erger is. Even klagen of een topic openen en dan ook nog eens alle linkjes opzoeken van mensen die klagen
En dan ook nog er achter zetten wat je er van vindt... ronduit zielig!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
Ik weet niet wat erger is. Even klagen of een topic openen en dan ook nog eens alle linkjes opzoeken van mensen die klagen
Ik kliktequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:37 schreef Skaai het volgende:
Dit topic past nou perfect in Stelletje paupers...
Laat skaai maar, die heeft toch niets te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik klikte![]()
Wie opent er even een klaagtopic over?
Bierquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:44 schreef carefish het volgende:
Tijd voor iets anders redskillz?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef XiChico het volgende:
Ik ben moe, zal ik hierovervoor een KLB topic kloon (aan)maken?
stoor jij je aan een topic als dit in klaagbaak? en dat om dit tijdstip?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:52 schreef Salvad0R het volgende:
iemand die zich frustreert aan de inhoud van topic op fora als die van fok, hebben sowieso een probleem. Met zichzelf probably .
neen, ik trek alleen conclusies, op mn gemak enzo .quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
stoor jij je aan een topic als dit in klaagbaak? en dat om dit tijdstip?
hahahaha dit kan echt niet, wat een ontiegelijke afgang.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:42 schreef Salvad0R het volgende:
...want aan dat soort dingen stoor ik me dan wèl weer, blackbully.
[afbeelding]
Jep, was echt te erg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
hahahaha dit kan echt niet, wat een ontiegelijke afgang.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:42 schreef Salvad0R het volgende:
...want aan dat soort dingen stoor ik me dan wèl weer, blackbully.
[afbeelding]
Het is echt ronduit schandalig dat hij hiermee wegkomt, deze foto moet gepost blijven worden, voor altijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 03:04 schreef cultheld het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik twijfel alleen nog wat er erger is aan die foto: Die hoed, of dat nep drinken van die gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |