eenschquote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef kepler het volgende:
ze mogen er van mij zolang mogelijk inblijven, zolang ze maar niet winnen. Dit zorgt voor mooie TV
...maar ze is wel lekker....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef babette21 het volgende:
en Wendy blijkt wéér een jankerd te zijn
Geweldig koppel was datquote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas in de finaleaflevering hun eerste amulet winnen, toch?.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
Amir en Jimmy
Die potten mogen er wel uit.
Juustemquote:
Wel een lekkere jankerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef babette21 het volgende:
ik vind die Yves ook maar een nerd
en Wendy blijkt wéér een jankerd te zijn
My thoughts exactly!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
Amir en Jimmy
Die potten mogen er wel uit.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Scope het volgende:
Bassie
Precies. Als ze winnen is er niks aan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Zolang die potten in elke aflevering het deksel op de neus krijgen mogen ze blijven
stalkerquote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Scope het volgende:
Shamron... je kan ook te ver gaan, he?
Hij is echt een toffe man, maar hij heeft nu de verkeerde vriendenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef PirE het volgende:
Shamron![]()
Hij bedoelt het goed maar hij wordt gewoon gebruikt![]()
Hij wordt gewoon elke keer afgewerkt door die potten in de auto.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Shamron door de makers is getipt en dat een en ander in scene is gezet, dit is me allemaal net te toevallig
dat zijn ze gewendquote:
Dan denken die anderen misschien dat ze nog niet de laatste zijn en dus misschien een mindere drift hebben om snelheid te maken.quote:
Dat is dus slim, dan denken die andere knakkers van 'jeej, we liggen voorop, dan kunnen we relax doen!' Maar stiekem liggen ze dan 2de of lager.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |