helemaal hier mee eensquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bezig WeebI. Ik ga er morgen of later deze week eens goed voor zitten
.
Wanneer loopt de 1e ronde af...?
quote:51) Philips Stadion --- Amsterdam ArenA
Volgende maand?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:05 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bezig WeebI. Ik ga er morgen of later deze week eens goed voor zitten
.
Wanneer loopt de 1e ronde af...?
omdat er 150 stadions meedoen, en dat niet op 1 finale uitkomt uiteindelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:19 schreef Smeich het volgende:
haha, idd leuk
Mag ik toch ff vragen waarom de eerste 22 trio's zijn?
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind bijvoorbeeld dat Playmobil stadion niet het mooiste stadion, maar wel erg grappig, waardoor ik er zelfs op stemde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 05:23 schreef Bos81 het volgende:
Later op de dag maar mijn stem uitbrengen, of anders morgen
Maar is Mooiste stadion ooit, geen betere titel voor dit toernooi dan Beste.![]()
graagquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:16 schreef One_conundrum het volgende:
ik meld me in een later stadion wel
hehe, je bent er vrijwillig aan begonnen tochquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:32 schreef WeebI het volgende:
[..]
graag
dat nakijken duurt teeering lang męn
+2 scherpquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef Smeich het volgende:
Had je zelf ook maar niet moeten stemmen
Bedenk me net, in de tijd dat ik hier die onnozele berichten loop te tikken, had ik net zo goed wat stadions kunnen bekijken.
Ja, maar nu speelt AEK Athene erquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:38 schreef rubbereend het volgende:
9) Spyros Louis OAKA (da's toch gewoon het Olympisch stadion?)
Best Stadium Ever: Nominatieronde!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:36 schreef magnifor het volgende:
Hoe heb je geloot WeebI als ik vragen mag?
ja ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:21 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom stemt (bijna) iedereen telkens op dat Olimpiyskyi. Die tweede ring van het Stadio San Nicola is fantastisch.
ik kan niet anders dan deze verontwaardiging met je delenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:21 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom stemt (bijna) iedereen telkens op dat Olimpiyskyi. Die tweede ring van het Stadio San Nicola is fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |