Vond ik ook al. Hands is gewoon hands.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Katana het volgende:
Jeeeeeeeeeezus hee, ik weet niet of die gast in een Ajaxpyjama verslag zit te doen , maar hier wordt je toch gestoord van?
Lindenberg (of hoe heet die jongen) maakt duidelijk hands, begint die commentator toch te jenken dat het onterecht is en onbegrijpelijk.
Vieze kut kneus met je subjectieve gelul, 100 % penalty.
Voor de voetbalhaters: Ja het gaat over voetbal, reageer niet
Voor de neuzen onder ons: Ja PSV ligt er al uit, maar ajax na vanavond ook
Doe eens even normaal randdebiel! Wat kunnen de ajaxsupporters er nu aan doen dat de verslaggeving jou niet aan staat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Katana het volgende:
Nee, 20 jaar is niks.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef Fatality het volgende:
tss allemaal fokkers die nooit hebben gevoetbald
Had ik zin inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:10 schreef Rekkie het volgende:
Commentaar zuigt altijd, dus waarom nu ineens een topic?
Och, de rest gun ik allesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:12 schreef PAA-053 het volgende:
Tuurlijk was dat hands!
En dat zeg ik als Ajax-fan....objectiviteit kan ook nog wel.
En trouwens, Nederlandse 'voetbalfans' die tegen andere NL clubs zijn in Europa![]()
![]()
![]()
Alsof die scheids zich daar mee bezig houdt '' Zou ik het spel verpesten als ik nu een penalty geef?''quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef Agiath het volgende:
Ik was het wel eens opzich, op zo'n belangrijk punt een penalty geven, dan verpest je het spel gewoon....
Nou blijkbaar niet he, want hij gaf emquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef Katana het volgende:
[..]
Alsof die scheids zich daar mee bezig houdt '' Zou ik het spel verpesten als ik nu een penalty geef?''![]()
Heel scherpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet he, want hij gaf em
Beslissen? Volgens mij schoot ie mis.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef Agiath het volgende:
Ik vind dat penaly's sowieso te snel gegeven worden de laatste tijd, en zeker voor die hands van net... Hij kan er toch niks aan doen? Geef gewoon een corner en laat de wedstrijd niet beslissen door zo'n sukkelig schrafschopje....
Bij wijze van spreken dan he?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef Katana het volgende:
[..]
Beslissen? Volgens mij schoot ie mis.
Enne, hij blokte toch met zn handen een voorzet? Voor het zelfde geld valt ie goed en is het 1-0.
Deze penalty was gewoon 100% terecht.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:13 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Heb je het al gehoord van club uit Amsterdam
Trap ze op hun neuzen en zo hard als het maar kan
Want het leven, duurt maar even
Alle...
![]()
Niet terecht. Zeker omdat ajax in dezelfde situatie geen penalty kreeg. Niet dat het mij wat uitmaakt (ajax ligt eruit, zoals ik voorspeldequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Katana het volgende:
Jeeeeeeeeeezus hee, ik weet niet of die gast in een Ajaxpyjama verslag zit te doen , maar hier wordt je toch gestoord van?
Lindenberg (of hoe heet die jongen) maakt duidelijk hands, begint die commentator toch te jenken dat het onterecht is en onbegrijpelijk.
Vieze kut kneus met je subjectieve gelul, 100 % penalty.
Voor de voetbalhaters: Ja het gaat over voetbal, reageer niet
Hoe kan het nou meer of minder een pingel zijn? Het is er een of niet. In dit geval geeft de scheidsrechter voor vrijwel twee dezelfde 'overtredingen' (ik vond het allebei geen pingel) twee totaal verschillende straffen. Dat is niet echt bepaald consequent als je het mij vraagt. Als je 'm voor de ene overtreding geeft moet je het in een soort gelijke situatie ook doen. Verder vond ik het opvallend dat de arbitrage, bij twijfel, het voordeel vaak aan Inter gaf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik heb me alleen geergerd aan het consequent verkeerd uitspreken van Materazzi
Pingel was ereen en bij Inter minder
of het geluid uitquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:54 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon de belg op veel beter commentaar
Materacciquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik heb me alleen geergerd aan het consequent verkeerd uitspreken van Materazzi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |