Kin-Ja!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
Ach als die kut Keenyah maar niet wint
"does he still live?"quote:Op maandag 20 maart 2006 18:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Blablablabla cos I'm black blablablabla cos I'm black blablabla.
Wat erg tegenviel omdat dat stukje al wekenlang werd gehypt in dit topicquote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het enige leuke nieuwe stukje was met Kahlen, Christina en de druif.
Het is misschien één of twee keer genoemd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:39 schreef karoltje het volgende:
[..]
Wat erg tegenviel omdat dat stukje al wekenlang werd gehypt in dit topic.
Inderdaad, wat een hond was dat, zeg, als ik daar was geweest had ik haar op d'r gezicht willen slaanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef weathergirl het volgende:
Ik weet inmiddels wie er gaat winnen (door een stomme spoiler in dit topic) maar ik vind het ook wel verdiend. Denk ik. Eigenlijk vind ik dat de mooiste er al uit zijn. En ik zat me vanavond met terugwerkende kracht opnieuw wild te ergeren aan Brandy. Wat een B**ch.
Zolang het Keenyah maar niet isquote:
quote:
Ik zie in Kahlen echt geen supermodel heurquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:54 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Nou voor Kahlen doe ik het dan ook wel
![]()
ik ben het helemaal met jou eens!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef octopussy het volgende:
Vind eigenlijk geen van de foto's van Keenyah mooi. De enige die er nog mee doorkan is die 'amazone' achtige foto.
Verder is Kahlen wel heel erg vooruit gegaan met haar foto's sinds haar eerste shoot.
En Naima heeft er maar 1 mindere foto tussen zitten (het kussengevecht). Je kan ook wel zien dat je haar geen standaard lange haren kapsel moet geven, want dan is de edge eraf.
Ik zie in Naima wel het meest een model. Jammer dat ze zo terughoudend is!
Hij heeft even een weekje vakantie van SHOquote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
OkNu maar hopen dat niemand het gelezen heeft. Morgen de finale en dán mag iedereen vrijuit over de winnares praten.
Wat doet ze in Nederland?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Even voor de geïnteresseerden: de winnares van ANTM is direct na ANTM te gast bij Jensen! Dus het is toch om half elf nog niet helemaal afgelopenLeuk!
Oh dat is tof!quote:Op maandag 27 maart 2006 08:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Even voor de geïnteresseerden: de winnares van ANTM is direct na ANTM te gast bij Jensen! Dus het is toch om half elf nog niet helemaal afgelopenLeuk!
ik ook niet. Vind dan ook dat als iemand hier het spoilert, die een ban moet krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik durf zelfs bijna niet meer in dit topic te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Totally agree! Mijn zusje kon zich niet meer bedwingen en weet inmiddels wie de winnares is... Ze dreigt het te verklappen als ik weer eens over 'A Haunting' op Discovery Channel beginquote:Op maandag 27 maart 2006 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
ik ook niet. Vind dan ook dat als iemand hier het spoilert, die een ban moet krijgen.
Dat is dan recentelijk ook gebeurdquote:Op maandag 27 maart 2006 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
ik ook niet. Vind dan ook dat als iemand hier het spoilert, die een ban moet krijgen.
Ja die fout maakte ik per ongeluk ookquote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef Aventura het volgende:
Whehe, een collega zei net keihard: 'Aha, leuk [insert winnares deze cycle] bij Jensen'.
Dat vond een andere collega minder leuk.
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Er worden daar al bans voor uitgedeeld
En de winnares is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut schrok me dood. Vergat dat als je quote, je spoilers kan lezen
![]()
Heb ik even geluk.
![]()
Maar terecht van die bans.![]()
Ja, ik weet het, ik ben flauwquote:Op maandag 27 maart 2006 15:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kut schrok me dood. Vergat dat als je quote, je spoilers kan lezen
![]()
Heb ik even geluk.
![]()
De naam van de winnares staat dus niet in de spoiler van Isabeau? (jemig waarom kan ik zo slecht tegen spoilersquote:Op maandag 27 maart 2006 15:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Kut schrok me dood. Vergat dat als je quote, je spoilers kan lezen
![]()
Heb ik even geluk.
![]()
Ikquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik ben flauw(maar ik kan zelf op de één of andere manier nooit van spoilers afblijven, meer mensen die daar last van hebben?)
Same problem here! Ik moet gewoon bijna dwangmatig kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik ben flauw(maar ik kan zelf op de één of andere manier nooit van spoilers afblijven, meer mensen die daar last van hebben?)
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, de naam van de winnares staat er welquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef twentemeisje het volgende:
De naam van de winnares staat dus niet in de spoiler van Isabeau? (jemig waarom kan ik zo slecht tegen spoilers)
OEF! Ik had al bijna gekeken om te zien wat je er dan wel neer had gezetquote:Op maandag 27 maart 2006 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, de naam van de winnares staat er wel
Psst, er staan 3 namen in..quote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
OEF! Ik had al bijna gekeken om te zien wat je er dan wel neer had gezet![]()
Van cycle 6 is ook al bekend wie er gaat winnen. Ze zijn al bezig met het werven van mensen voor cycle 7.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:54 schreef ivetje het volgende:
Beetje kut trouwens van die tv-gidsen. Onze dvd-recorder heeft nl een ingebouwde tv-gids van waaruit ik op kan nemen en ANTM staat daar dus ook niet in...kan het dus niet opnemenOk, ik kijk het dan wel altijd gewoon maar is wel vreemd.
Overigens weet ik ook al wie er gaat winnen. Een vriendin van me vertelde overigens dat in cycle 6 (die nu in amerika bezig is) echt vreselijk lelijke meiden zitten...wil wel op de site kijken alleen dan zie ik ook meteen wie cycle 5 wint en dat wil ik dus niet. Iemand enig idee waar ik de dames van cycle 6 kan bekijken zonder cycle 5 voor mezelf te verpesten?
HUH!?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Van cycle 6 is ook al bekend wie er gaat winnen. Ze zijn al bezig met het werven van mensen voor cycle 7.
En ik vond de winnares van cylce 6 erg tegenvallen inderdaad(ook al per ongeluk gezien)
Sorry, ik haal 5 en 6 in de war met 6 en 7quote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
HUH!?
ze zijn bij cycle 6 nog maar bij episde 3 of 4 toch... als ik op upn kijk zie je ook niet meer...
Ik vind Keenyah er hier wel het meest als "topmodel" uitzien...quote:
Volgens teletekst en tvgids.nl wel gewoon.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef Aventura het volgende:
Staat inderdaad nergens in de tv-gidsen dat het vanavond komt..
Die informatie is doorgaans wat actuelerquote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens teletekst en tvgids.nl wel gewoon.
Je vriendin heeft gelijk, de dames van cycle 6 vallen een beetje tegen, maar ze zijn niet vreselijk lelijk. De dames van cycle 5 daarentegenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:54 schreef ivetje het volgende:
Beetje kut trouwens van die tv-gidsen. Onze dvd-recorder heeft nl een ingebouwde tv-gids van waaruit ik op kan nemen en ANTM staat daar dus ook niet in...kan het dus niet opnemenOk, ik kijk het dan wel altijd gewoon maar is wel vreemd.
Overigens weet ik ook al wie er gaat winnen. Een vriendin van me vertelde overigens dat in cycle 6 (die nu in amerika bezig is) echt vreselijk lelijke meiden zitten...wil wel op de site kijken alleen dan zie ik ook meteen wie cycle 5 wint en dat wil ik dus niet. Iemand enig idee waar ik de dames van cycle 6 kan bekijken zonder cycle 5 voor mezelf te verpesten?
kin-ja is kut ja!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ohw puhlease, Kin-ja is er van overtuigd dat ze een betere woordvoerder is dan de andere twee. Dat wijf zegt nooit iets zinnigs! Arrogante bullshit!
Nee, heel mooi inderdaad. Maar dat stukje film waarin ze in haar bikini liep...quote:kin-ja is kut ja!
maar ze zag er niet verkeerd uit...
Jaquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef BVO het volgende:
Al gezegd dat om 22:30 op RTL5 bij jensen! de winnares van ANTM komt?
inderdaad zeg, net alsof ze twintig jaar ouder was...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef brando het volgende:
Arme Kahlen![]()
![]()
[..]
Nee, heel mooi inderdaad. Maar dat stukje film waarin ze in haar bikini liep...Dat is te dik hoor, voor een topmodel!
haar voorhoofd iis zo groot he, en haar hoofd is inderdaad vierkantig...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet dat Keenyah zo ver is gekomen, ze heeft zo'n raar vierkant hoofd, ik vind haar helemaal niet bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |