abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174321
Hoi,

Ík wil nog wel eens een paar lekker borrels achterover slaan, niet meer dan iedereen denk ik.

Maar ik vergeet dingen zo snel als ik dan uitga!

Zoals gisteravond.
Ik heb door de avond heen , iets van 5 Jenever cola's gedronken ( zelf ingeschonken ), 3 flesjes bier, en nog wat biertjes in de kroeg ( 4 of 5 max )

En dan moet ik s'ochtens zwaar gaan puzzellen wat ik nou allemaal gedaan heb!!

Hebben andere mensen daar ook zo'n last van!?

Laatst was het zelf zo erg ( toen had ik echt veel op !) dat ik gewoon een gat had van 1.5 uur dat ik niet kon invullen waar k geweest was, en wat ik gedaan had!
De omliggende tijd, kon ik nog wel aan elkaar knopen door te kijken in mijn GSM wie ik gebeld had!

Weet iemand of hier wat aan te doen is ( behalve minder drinken dan ) ?

Jubileum moderator zondag 28 mei 2000 @ 14:06:00 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_174322
quote:
op 05-28-2000 om 12:47 PM schreef Arne het volgende:

Weet iemand of hier wat aan te doen is ( behalve minder drinken dan ) ?

Nou wat denk je zelf???

Gewoon minder drinken dus.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage zondag 28 mei 2000 @ 23:21:00 #3
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_174323
Hé, dat heb ik ook zo vaak! Toen ik nog in een klein dorpje woonde, en twee km moest fietsen om naar een ander dorp te gaan met 2 discotheken 3n 3 kroegen, kwam ik altijd dronken thuis. Het fietspad heeft aan weerskanten allemaal sloten. en je raad het al: Ik ben wel es in de sloot gevallen. Daar lig je dan en je denkt:'Hé, wat doe ik hier ? Ik lig in de sloot', en je probeert jezelf op de kant te krijgen. Dat lukt nog wel, maar die fiets, probeer die er maar es uit te krijgen!!! En als ik zat ben op een feestje, doe ik allemaal gekke dingen, en die krijg ik natuurlijk de volgende dag allemaal te horen
Laatst had ik een personeelsfeest en ik had vervoer. Lekker zuipen natuurlijk. Maandag belde de vrouw van de directeur mij op, en vroeg waarom ik het nodig vond haar midden in de nacht op te bellen. Ik dacht:'Huh ?!' Ik wist natuurlijk van nix, maar in het schermpje van mijn GSM stond toch echt dat ik die nacht mijn baas had gebeld! Errug grappig allemaal, en nee: Ik heb geen ontslag gehad!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_174324
Van zwarte gaten in me geheugen na drinken heb ik alleen last na het nuttigen van heel veel Wodka, en dan bedoel ik echt een fles of meer, en dan meestal nog in combinatie met wat andere drank.

Verder onthoud ik altijd alles wel wat ik doe/gedaan heb.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 29 mei 2000 @ 14:30:00 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_174325
Ik ben nog nooit vergeten dat ik dronken was. Ik heb namelijk altijd een katertje die me daar aan herinnert
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  maandag 29 mei 2000 @ 17:17:00 #6
2432 Nimue
keep your magic
pi_174326
quote:
op 05-28-2000 om 12:47 PM schreef Arne het volgende:

Ik heb door de avond heen , iets van 5 Jenever cola's gedronken ( zelf ingeschonken ), 3 flesjes bier, en nog wat biertjes in de kroeg ( 4 of 5 max )

Nou dit lijkt me toch best een aardige hoeveelheid. Gewoon wat minderen en dan heb je ook wat minder last van vergeetachtigheid. En het is nog gezonder ook. Drink gewoon telkens een spa rood tussendoor, of een ander frisdrankje. Dan zit je sneller vol en heb je minder dorst. En zo te lezen vind je dat vergeetachtige absoluut niet fijn (en dat lijkt het mij ook niet) en de oplossing is best simpel: minder zuipen. Iedereen regaeert anders op alcohol en voor jou is dit kennelijk zoveel dat je stukken vergeet. Nou, dan moet je dus gaan minderen.
Succes ermee!

It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_174327
Minder drinken, ja..... Maar dat is niet echt de oplossing waar ik naar zocht.... En ik zie het als een probleem, net zo als bij DjeeZ! Ik weet precies wat hij bedoeld, je bent gewoon heel veel dingen kwijt.. en inderdaad dan is het de volgende dag via de GSM eens kijken wie je allemaal gebeld hebt!

Ik ben nog nooit in een sloot gedenderd, ik moet ook altijd wel zo'n 30 minuten fietsen. ( ik drink en rij niet ). Maar het is net als de automatische piloot.... ik kom de avond wel door.
Maarja.. Of ik alles nog weet?

Iemand vond het gene dat ik die avond had gedronken behoorlijk veel, laat ik even uitleggen waarom ik het nog wel acceptabel vond:

6 uur s'avonds tot 8 uur, 2 jenever Cola ( lege maag ) ( stevige, geen kroeg bodempje )
8 tot 9 uur, bij het avond eten 3 flesjes Grolsch bier op
9 tot 12, nog 3 Jenever Cola's die ik zelf had gemaakt.
( van 11:30 tot 12 uur gefietst )
12 tot een uur of 2, zo'n 3 a vier biertjes in de kroeg...

En dan heb ik problemen met het me herinderen van zaken.... Dus ik moet heel goed nadenken wat er allemaal precies gebeurt is ( kan me het overgrote gedeelte nog wel herinderen, maar er zijn sommige dingen die vaag zijn )

Ik ben 1,86 en weeg zo'n 75 kilo, dus ik ben ook niet zo klein dat ik weinig kan hebben.

Kater viel mee trouwens, ik voelde alleen dat ik de avond daar voor wat gedronken had.

maandag 29 mei 2000 @ 18:59:00 #8
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_174328
Nou ik kan totaal niet tegen drank.

Ik had 3 a 4 appelkorn op en 5 pilsjes en ik was zat en ziek.

Toen we op de fiets zaten ging het wel weer.

Maatje van mij en ik op 1 fiets..door het donkere bos..hij kon beter fietsen als mij maar door heb belande we in de bosjes..Ik zeg tegen Maatje. ik lig eigenlijk best lekker jij niet.. ja zegt tie..we staan zo op zegt tie..volgende wat ik weet is dat ik 2 uur later wakker werd..poe hee.. wat voelde ik me klere zeg.

Heb nooit meer gedronken.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
  dinsdag 30 mei 2000 @ 09:17:00 #9
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_174329
* sataN moet gewoon absoluut van de Tequilla afblijven.

Nee, wat ik mer dat helpt is juist meer drinken. Stop, nit meteen gaan zuipen, uitleg

Ik moet voor medicijnen die ik nu slik heel goed zorgen dat ik niet uitdroog, dat hgaat echt supersnel ofzo. Daarom moet ik als ik alcohol drink (wat vocht onttrekt) ook veel thee of water of melk ofzo drinken. Eigenlijk per glas alcohol twee glazen vocht, maar ik doe 1 op 1, anders zit ik de halve avond op de plee.
Maar dat helpt dus wel supergoed tegen dit soort vergeetachtigheid!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 30 mei 2000 @ 09:44:00 #10
374 beelzebub
master of disaster
pi_174330
Een goed bodempje planten. Pizza ofzo, dat absorbeert ook lekker

Of Tussendoor veel water of prik drinken, wat een 'vol' gevoel geeft.

pi_174331
quote:
op 05-29-2000 om 06:06 PM schreef Arne het volgende:
Minder drinken, ja..... Maar dat is niet echt de oplossing waar ik naar zocht.... En ik zie het als een probleem, net zo als bij DjeeZ! Ik weet precies wat hij bedoeld, je bent gewoon heel veel dingen kwijt.. en inderdaad dan is het de volgende dag via de GSM eens kijken wie je allemaal gebeld hebt!

HALLO !!!!!!!!

Wat wil je dan ? Een pilletje zodat je tijdens het drinken niets vergeet ? Arne, het is gewoon een kwestie van MINDER drinken. Tja, en als dat geen oplossing voor je is..........

Blijft zich verbazen
  dinsdag 30 mei 2000 @ 11:53:00 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_174332
quote:
op 05-29-2000 om 06:06 PM schreef Arne het volgende:

6 uur s'avonds tot 8 uur, 2 jenever Cola ( lege maag ) ( stevige, geen kroeg bodempje )
8 tot 9 uur, bij het avond eten 3 flesjes Grolsch bier op
9 tot 12, nog 3 Jenever Cola's die ik zelf had gemaakt.
( van 11:30 tot 12 uur gefietst )
12 tot een uur of 2, zo'n 3 a vier biertjes in de kroeg...

Wat vreemd dat je dan wel exact weet hoeveel je hebt gedronken en hoe laat je dat deed. Da's meestal het eerste wat ik vergeet...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_8358002
KTG klinkt bekend jah
  zaterdag 8 februari 2003 @ 23:08:16 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8358205
Ik ken het, wat helpt bij mij (al doe ik het niet vaak genoeg) is tijdens het drinken af en toe spa nemen en als je thuiskomt veeeel water drinken. Ik heb het echt meegemaakt dat ik om 17:00 iemand op MSN sprak die me vroeg hoe het met "dat meisje" is afgelopen, en ja hoor, in mijn broek vond ik een viltje met email adres
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 9 februari 2003 @ 06:07:25 #15
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8363171
Doe jezelf een plezieer en drink minder.. (Mijn oma drinkt teveel (5 borrels per dag) en moet nu aan de pillen tegen psychose en is vergeetachtig en ziet dingen die er niet zijn.
Mijn moeder ziet / verpleegt vaak patienten in het ziekenhuis die gewoon niets meer weten omdat de alcohol hun geheugen heeft aangetast..
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8363174
vitamine c schijnt te helpen..
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_8363312
Ik denk niet dat 'Arne' dit nog zal lezen..
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  zondag 9 februari 2003 @ 10:12:54 #18
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8363443
Die is zijn roes nog aan het uitslapen
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  zondag 9 februari 2003 @ 15:50:02 #19
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_8367525
quote:
Op zondag 9 februari 2003 06:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
vitamine c schijnt te helpen..
Vitamine B ja...
pi_8368960
ik herrinner me alles nog wel, maar ik wil niet alles meer herrinneren
pi_8370114
quote:
Op zondag 9 februari 2003 10:12 schreef Scighera het volgende:
Die is zijn roes nog aan het uitslapen
Dan slaapt ie wel heeeeel erg lang

(zo'n 3 jaar om precies te zijn)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_8370650
hmmm ik heb een genuaceerde variant hierop...

dat ik gesprekken niet goed kan onthouden tijdens het stappen...

erg irritant... vooral als iemand iets belangrijks verteld (over zichzelf meestal) en de volgende keer weet ik het gewoon niet

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  zondag 9 februari 2003 @ 18:39:37 #23
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_8370696
Ik zou zeggen; vul deze eens in
Tactisch Drinken
Misschien kan dat helpen te verklaren waarom je zo'n zwart gat hebt af en toe
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_8378316
dude, tis gewoon heel logisch

waarom heb je een kater na t drinken?
waarom voel je je dan kut?
waarom doe je maf als je zat bent?

Omdat dat gewoon zo is als je drinkt, netzoals geheugen gaten,wil je die niet,dan moet je niet drinken,of t risico nemen....denk je dat ik nog wat weet van gister

it's better to burn out than to fade away.
pi_8378750
Nee nooit last van
Wat je er aan kan doen? Je geheugen trainen door bewust dingen proberen te onthouden, ter ondersteuning kun je Ginkgo pillen slikken. Werkt prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')