Ík wil nog wel eens een paar lekker borrels achterover slaan, niet meer dan iedereen denk ik.
Maar ik vergeet dingen zo snel als ik dan uitga!
Zoals gisteravond.
Ik heb door de avond heen , iets van 5 Jenever cola's gedronken ( zelf ingeschonken ), 3 flesjes bier, en nog wat biertjes in de kroeg ( 4 of 5 max )
En dan moet ik s'ochtens zwaar gaan puzzellen wat ik nou allemaal gedaan heb!!
Hebben andere mensen daar ook zo'n last van!?
Laatst was het zelf zo erg ( toen had ik echt veel op !) dat ik gewoon een gat had van 1.5 uur dat ik niet kon invullen waar k geweest was, en wat ik gedaan had!
De omliggende tijd, kon ik nog wel aan elkaar knopen door te kijken in mijn GSM wie ik gebeld had!
Weet iemand of hier wat aan te doen is ( behalve minder drinken dan ) ?
quote:
op 05-28-2000 om 12:47 PM schreef Arne het volgende:Weet iemand of hier wat aan te doen is ( behalve minder drinken dan ) ?
Nou wat denk je zelf???
Gewoon minder drinken dus.
Verder onthoud ik altijd alles wel wat ik doe/gedaan heb.
quote:
op 05-28-2000 om 12:47 PM schreef Arne het volgende:Ik heb door de avond heen , iets van 5 Jenever cola's gedronken ( zelf ingeschonken ), 3 flesjes bier, en nog wat biertjes in de kroeg ( 4 of 5 max )
Nou dit lijkt me toch best een aardige hoeveelheid. Gewoon wat minderen en dan heb je ook wat minder last van vergeetachtigheid. En het is nog gezonder ook. Drink gewoon telkens een spa rood tussendoor, of een ander frisdrankje. Dan zit je sneller vol en heb je minder dorst. En zo te lezen vind je dat vergeetachtige absoluut niet fijn (en dat lijkt het mij ook niet) en de oplossing is best simpel: minder zuipen. Iedereen regaeert anders op alcohol en voor jou is dit kennelijk zoveel dat je stukken vergeet. Nou, dan moet je dus gaan minderen.
Succes ermee!
Ik ben nog nooit in een sloot gedenderd, ik moet ook altijd wel zo'n 30 minuten fietsen. ( ik drink en rij niet ). Maar het is net als de automatische piloot.... ik kom de avond wel door.
Maarja.. Of ik alles nog weet?
Iemand vond het gene dat ik die avond had gedronken behoorlijk veel, laat ik even uitleggen waarom ik het nog wel acceptabel vond:
6 uur s'avonds tot 8 uur, 2 jenever Cola ( lege maag ) ( stevige, geen kroeg bodempje )
8 tot 9 uur, bij het avond eten 3 flesjes Grolsch bier op
9 tot 12, nog 3 Jenever Cola's die ik zelf had gemaakt.
( van 11:30 tot 12 uur gefietst )
12 tot een uur of 2, zo'n 3 a vier biertjes in de kroeg...
En dan heb ik problemen met het me herinderen van zaken.... Dus ik moet heel goed nadenken wat er allemaal precies gebeurt is ( kan me het overgrote gedeelte nog wel herinderen, maar er zijn sommige dingen die vaag zijn )
Ik ben 1,86 en weeg zo'n 75 kilo, dus ik ben ook niet zo klein dat ik weinig kan hebben.
Kater viel mee trouwens, ik voelde alleen dat ik de avond daar voor wat gedronken had.
Ik had 3 a 4 appelkorn op en 5 pilsjes en ik was zat en ziek.
Toen we op de fiets zaten ging het wel weer.
Maatje van mij en ik op 1 fiets..door het donkere bos..hij kon beter fietsen als mij maar door heb belande we in de bosjes..Ik zeg tegen Maatje. ik lig eigenlijk best lekker jij niet.. ja zegt tie..we staan zo op zegt tie..volgende wat ik weet is dat ik 2 uur later wakker werd..poe hee.. wat voelde ik me klere zeg.
Heb nooit meer gedronken.
Nee, wat ik mer dat helpt is juist meer drinken. Stop, nit meteen gaan zuipen, uitleg
Ik moet voor medicijnen die ik nu slik heel goed zorgen dat ik niet uitdroog, dat hgaat echt supersnel ofzo. Daarom moet ik als ik alcohol drink (wat vocht onttrekt) ook veel thee of water of melk ofzo drinken. Eigenlijk per glas alcohol twee glazen vocht, maar ik doe 1 op 1, anders zit ik de halve avond op de plee.
Maar dat helpt dus wel supergoed tegen dit soort vergeetachtigheid!
Of Tussendoor veel water of prik drinken, wat een 'vol' gevoel geeft.
quote:
op 05-29-2000 om 06:06 PM schreef Arne het volgende:
Minder drinken, ja..... Maar dat is niet echt de oplossing waar ik naar zocht.... En ik zie het als een probleem, net zo als bij DjeeZ! Ik weet precies wat hij bedoeld, je bent gewoon heel veel dingen kwijt.. en inderdaad dan is het de volgende dag via de GSM eens kijken wie je allemaal gebeld hebt!
HALLO !!!!!!!!
Wat wil je dan ? Een pilletje zodat je tijdens het drinken niets vergeet ? Arne, het is gewoon een kwestie van MINDER drinken. Tja, en als dat geen oplossing voor je is..........
quote:
op 05-29-2000 om 06:06 PM schreef Arne het volgende:6 uur s'avonds tot 8 uur, 2 jenever Cola ( lege maag ) ( stevige, geen kroeg bodempje )
8 tot 9 uur, bij het avond eten 3 flesjes Grolsch bier op
9 tot 12, nog 3 Jenever Cola's die ik zelf had gemaakt.
( van 11:30 tot 12 uur gefietst )
12 tot een uur of 2, zo'n 3 a vier biertjes in de kroeg...
Wat vreemd dat je dan wel exact weet hoeveel je hebt gedronken en hoe laat je dat deed. Da's meestal het eerste wat ik vergeet...
quote:Vitamine B ja...
Op zondag 9 februari 2003 06:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
vitamine c schijnt te helpen..
quote:Dan slaapt ie wel heeeeel erg lang
Op zondag 9 februari 2003 10:12 schreef Scighera het volgende:
Die is zijn roes nog aan het uitslapen
(zo'n 3 jaar om precies te zijn)
dat ik gesprekken niet goed kan onthouden tijdens het stappen...
erg irritant... vooral als iemand iets belangrijks verteld (over zichzelf meestal) en de volgende keer weet ik het gewoon niet
waarom heb je een kater na t drinken?
waarom voel je je dan kut?
waarom doe je maf als je zat bent?
Omdat dat gewoon zo is als je drinkt, netzoals geheugen gaten,wil je die niet,dan moet je niet drinken,of t risico nemen....denk je dat ik nog wat weet van gister
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |