Hebben ze die nog niet gesloopt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:47 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag
Hele dag colleges gehad, en vanmiddag naar "Het huis van de Toekomst " in Amsterdam geweest
Wat een achterhaalde zooi zeg.
verwar het niet met het huis van de toekomst van Griet Titulaar dat in het Autotron in Rosmalen staatquote:
quote:
Recreatiemedewerker middenkaderfunctionaris (N4), niveau 4quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb vage antwoorden gehoord, maar dit slaat wel alles denk ik.
Is er een opleiding Recreatie? En zo ja, wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen?
Ik heb ze al hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn nu ook Pickwick T-pads voor in de Senseo
Vooooom, wanneer heb jij tentamens? En nog nieuws over kamer?
ja dat was al een tijdje bekend dat ze kwamenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik begin morgen met ondernemingsrechtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welkom in de Kuttenvreugte Huttenheugte.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:01 schreef Blumchen het volgende:
Campingmedewerker/ster, Hotelmedewerker/ster, Receptionist(e) bij een hotel/camping/bungalowpark, Recreatie medewerker, Reisbegeleider(ster) / Gids / Host(ess), VVV medewerker/ster
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik begin morgen met ondernemingsrecht
Dan maandag en dinsdag en dan ben ik gelukkig al weer klaar (heb er maandag wel een laten schieten)
En ik ga vanavond ff kijken bij die kamer![]()
Nou ik wil liever iets aan t water.. met waterrecreatie enzo..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ow! Bloem gaat bij Center Parcs werken!
Ik zet in op 1 van de 3quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Dat is ook vroeg dan.
Tentamens heb ik officieel pas volgende week vrijdag, maar het is al druk genoegIk ga inzetten op twee van de drie
Cool van de kamert
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zet in op 1 van de 3
Ja wel relaxed die kamer, hopen dat er alleen over 2 maanden nog iets is
Ik heb gistere al gezeurd bij Stadswonenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ik zal hier ook nog wel rondblijven vragen. Gewoon nu al gaan zeuren bij StadswonenSowieso zoekt het makkelijker vanuit Rotterdam.
En terechtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb gistere al gezeurd bij Stadswonen![]()
die buzzer in msn is echt kansloos, heb hem ook uitstaan gelukkigquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:04 schreef DarkShine het volgende:
Ga je ff een uurtje slapen begint men ineens op mijn beide nummers nonstop te bellen
Geluid van mijn pc niet uitgezet, zo'n gast wat me non-stop buzzers stuurt op msn
verschrikkelijk irritant inderdaad. Heb hem een paar keer per ongeluk aangeraakt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die buzzer in msn is echt kansloos, heb hem ook uitstaan gelukkig
Ja, stelletje teringlijers zijn het eigenlijk.quote:
Ben dan bij RAFC - KVM...quote:De voetbalwedstrijd Roda JC - RBC Roosendaal in de eredivisie is een dag vervroegd.
Het duel is op verzoek van de lokale autoriteiten verschoven van zondagmiddag 26 maart naar zaterdagavond 25 maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |