Niet te zuinigquote:
die van mij is maar 12 cm hoor !quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook wel een video van Bjoor Jeremy
zijn jouw benen zo kort?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die van mij is maar 12 cm hoor !
vanaf de grond gemeten weliswaar
niet echt...hoezoquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef rubbereend het volgende:
zijn jouw benen zo kort?
En vorige week had je al zo vroeg weekend!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef Bjoro het volgende:
en dan het goede nieuws van vandaag:
* Bjoro gaat ff een uurtje eerder naar huus.....zomaar, leuk he ?tot morgen ofzo
NIet veel, maar er komen wel een paar mensenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Bos, komt er nog visite vanavond?
inderdaad, daarom heb ik het vannacht gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
veel werk de stadions kiezen
Ja best wel.. school enzo.. Maar ik haal goede cijfers enzo.. en denk dat ik eindelijk dit jaar wel over gaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloem.
Volgens mij ben je druk de laatste tijd.
Ik denk t wel eendje..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:Bloempie gaan we dan eindelijk meeten :d
[..]
Ja het gaat super!quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
En Bloem, goed dat je over mag! Groep 7 nu?
Alleen geld van mijn ouders, voor de rest vier ik mijn verjaardag de laatste jaren eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Hee jarige Bos! Mooie cadeaus ontvangen?
En Bloem, goed dat je over mag! Groep 7 nu?
OKe, leuk om te horen,quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja het gaat super!
Gister was ik naar acda en de munnik toeT was zo super!
met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |