En vorige week had je al zo vroeg weekend!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef Bjoro het volgende:
en dan het goede nieuws van vandaag:
* Bjoro gaat ff een uurtje eerder naar huus.....zomaar, leuk he ?tot morgen ofzo
NIet veel, maar er komen wel een paar mensenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Bos, komt er nog visite vanavond?
inderdaad, daarom heb ik het vannacht gedaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
veel werk de stadions kiezen
Ja best wel.. school enzo.. Maar ik haal goede cijfers enzo.. en denk dat ik eindelijk dit jaar wel over gaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloem.
Volgens mij ben je druk de laatste tijd.
Ik denk t wel eendje..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:Bloempie gaan we dan eindelijk meeten :d
[..]
Ja het gaat super!quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
En Bloem, goed dat je over mag! Groep 7 nu?
Alleen geld van mijn ouders, voor de rest vier ik mijn verjaardag de laatste jaren eigenlijk nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Hee jarige Bos! Mooie cadeaus ontvangen?
En Bloem, goed dat je over mag! Groep 7 nu?
OKe, leuk om te horen,quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja het gaat super!
Gister was ik naar acda en de munnik toeT was zo super!
met jou?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het al 30 maart?
Ik moet nog een 35 pagina tellend report maken met SPSS voor de 21ste, twee case studies doen voor de 22ste, vrijdag een videocase en in de komende twee weken nog 3 tentamens compleet leren
Wie helpt me?
Wat doe je voor iets bloempje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja best wel.. school enzo.. Maar ik haal goede cijfers enzo.. en denk dat ik eindelijk dit jaar wel over ga![]()
Recreatiequote:
Ik heb vage antwoorden gehoord, maar dit slaat wel alles denk ik.quote:
DD er is zelfs een opleiding vrije tijdskundequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb vage antwoorden gehoord, maar dit slaat wel alles denk ik.
Is er een opleiding Recreatie? En zo ja, wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen?
het kan erger..... vrijetijdskundequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb vage antwoorden gehoord, maar dit slaat wel alles denk ik.
Is er een opleiding Recreatie? En zo ja, wat moet ik me daar in hemelsnaam bij voorstellen?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan erger..... vrijetijdskundeik kan me wel wat bij zo'n prakticum voorstellen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |