die prijs is nog in guldens neem ik aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:15 schreef borisz het volgende:
woensdag Tosti middag![]()
Ham kaas en ketchup vandaag![]()
3,50 vandaag![]()
Ja ik dacht ook alquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die prijs is nog in guldens neem ik aan
Limoncella en sambuca hebben ook mijn duidelijke voorkeur.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Maar je hebt Grappa en je hebt Grappa, zitten veel verschillen in.
Drink zelf ook liever Limoncello, Sambucca of Amaro.
Oiquote:Op woensdag 15 maart 2006 04:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oi, benez eweler es voezpboezpen
Totrt moergenmiddag aof zo
je bent wel goed bezig voor de samenleving !quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
Tering, blijf het maar druk houden met mijn lieve Mona - vragen topics.
maar een prachtig ideequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
voor jouw niet iets....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar een prachtig idee, iedereen komt nu ook met vragen die ze altijd al hebben willen weten maar nooit durven vragen heb ik het idee
Blijft een leuk topic om te volgen en die vele vooroordeel-vragen voorbij te zien komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor jouw niet iets....
Vraag hier wat je altijd al aan een Rubbereend heb willen vragen
Ik was toch je lieve monaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
katertje overgehouden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als er niemand met koffie komt kruip ik wel richting de douche
Niet te zuinigquote:
die van mij is maar 12 cm hoor !quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook wel een video van Bjoor Jeremy
zijn jouw benen zo kort?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die van mij is maar 12 cm hoor !
vanaf de grond gemeten weliswaar
niet echt...hoezoquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef rubbereend het volgende:
zijn jouw benen zo kort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |