Het zegt voor mij veel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef FinalComeback het volgende:
@TS; Wat vind je er van dat ze geen bewijzen hebben gevonden voor schuld aan de aanklacht?
hier
Maar hoezo dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Dankzij "Slobo" heb ik een levenservaring meegemaakt die mij leven deels heeft getekend.
Zegt de term Post Traumatisch Stress Syndroom je iets ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef popolon het volgende:
1 (NL) UN Signal Battalion zwaait Slobo uit.
Jammer dat je niet langer vast mocht zitten.
[..]
Maar hoezo dan?
Jawel maar waar staat dat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zegt de term Post Traumatisch Stress Syndroom je iets ?
Kun je de general chat er niet uithalen en het naar Onzin verplaatsen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:21 schreef sp3c het volgende:
ik move hem naar general chat en haal de onzin eruit
Ik heb dankzij Slobo een PTSS opgelopen. Maar dat neemt niet weg dat ik hem haat. Hij zal de dingen hebben gedaan die hij nodig achtte. En tot zover zijn de aanklachten van het tribunaal dubieus om hem te veroordelen terwijl het een "interne" aangelegenheid betrof.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef popolon het volgende:
1 (NL) UN Signal Battalion zwaait Slobo uit.
Jammer dat je niet langer vast mocht zitten.
[..]
Maar hoezo dan?
Da's dan best lullig voor je. Zelf heb ik er nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb dankzij Slobo een PTSS opgelopen. Maar dat neemt niet weg dat ik hem haat. Hij zal de dingen hebben gedaan die hij nodig achtte. En tot zover zijn de aanklachten van het tribunaal dubieus om hem te veroordelen terwijl het een "interne" aangelegenheid betrof.
Die caipirinhas drink ik zowiezo niet. En ik denk dat mijn baas het niet op prijs stelt als ik straks met een alcohol damp op min werk verschijn. Dus doe dat nu ff niet aub.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:26 schreef robh het volgende:
[..]
Kun je de general chat er niet uithalen en het naar Onzin verplaatsen?
Deze grafrede is aardig misplaatst. TS moet van de caipirinha afblijven denk ik.
Het zal voor velen idd vreemd overkomen, dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's dan best lullig voor je. Zelf heb ik er nooit last van gehad.
Maar dan nog vind ik je OP wat aan de vreemde kant, om het maar zachtjes uit te drukken.
Je bent verdrietig omdat een massamoordenaar dood is. Bovendien geil je op Erwin Rommel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Slobodan Milosevic is dood, en de werkelijke reden van doods-oorzaak zal de toekomst moeten uitwijzen.
Velen zullen geen traan om hem laten, en zullen deze man zien als een bandiet, die vele doden op zijn naam heeft staan. De reacties die ik lees zijn soms nog triester dan dat deze man was.
Dankzij "Slobo" heb ik een levenservaring meegemaakt die mij leven deels heeft getekend.
Toch kan ik geen haat voelen tegen die man. Hij heeft zijn land, het voormalige Joegoslavie naar de afgrond gebracht en de oorlogen ontketend in de Balkan. Maar nu? Moet ik nu haat voelen naar deze man? Nee, dat doe en wil ik niet.
Zijn dood kwam op mij over als een schok. Ik was verrast toen ik dat in de Braziliaanse media vernam. Ik vroeg nog verbouwereerd aan mijn stief-neef "is hij dood??".
Ik voelde me triest. Alsof een deel van mijn eigen geschiedenis is gestorven. Zonder dat ooit duidelijk zal worden waarom dat hele Balkan gebeuren nu plaats heeft moeten vinden.
In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen zeg ik, Rust In Vrede Slobodan Milosevic.
Ik heb je gehaat, maar toch voel ik geen antipathie tegen jou!
Wie zegt dat ik verdrietig ben? Dat is iets wat jij ervan maakt mijn beste.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Je bent verdrietig omdat een massamoordenaar dood is. Bovendien geil je op Erwin Rommel.
Zegt al genoeg over je![]()
Ja gut, heeft Hitler ooit een eerlijk proces gehad? Is Stalin ooit veroordeeld? Heeft Mao ooit bekend?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
En btw, is bewezen dat Slobo een massamoordenaar is?
Nee, Milosovic was een toffe kerel, ondanks de massa moorden, etnische zuiveringen, mensenrechten waar hij schijt aan hadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik verdrietig ben? Dat is iets wat jij ervan maakt mijn beste.
Daarnaast verdiep je eens in ER. Je zal jou ogen openen.
En btw, is bewezen dat Slobo een massamoordenaar is? Zo ja de uitspraak? Overleg die graag.
Deze 3 hebben nimmer terecht gestaan. Dus dat is een slecht voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:50 schreef robh het volgende:
[..]
Ja gut, heeft Hitler ooit een eerlijk proces gehad? Is Stalin ooit veroordeeld? Heeft Mao ooit bekend?![]()
Bron?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Nee, Milosovic was een toffe kerel, ondanks de massa moorden, etnische zuiveringen, mensenrechten waar hij schijt aan had![]()
Nu zeg je impliciet dat iemand geen massamoordenaar kan zijn mits hij terecht heeft gestaan maar er geen vonnis is gevallen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze 3 hebben nimmer terecht gestaan. Dus dat is een slecht voorbeeld.
ik verplaatste hem naar GC want ik vond het niet echt op zijn plaats in NWS (we hebben al een topic over Slobo zijn dood maar dat is meer over de feiten enzo) vind jij dat het hier niet past?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
oi
Moest deze in GC?
Of per ongeluk verplaatst? (gewoon ff interesse)
Ik betwijfel idd ten zeerste dat hij een massamoordenaar was.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef robh het volgende:
[..]
Nu zeg je impliciet dat iemand geen massamoordenaar kan zijn mits hij terecht heeft gestaan maar er geen vonnis is gevallen.
Come on, snap out of it.
Ik wist ook niet echt waar dit topic nu te plaatsen dus deed ik dat in nieuws.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik verplaatste hem naar GC want ik vond het niet echt op zijn plaats in NWS (we hebben al een topic over Slobo zijn dood maar dat is meer over de feiten enzo) vind jij dat het hier niet past?
ik weet verder ook niet waar, maar ik kan hem wel weer terughalen naar NWS maar ik ben bang dat het volgetrolled wordt door Meki en co
Neem er nog een, en ga dan fijn slapen. Morgen is de wereld beter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik betwijfel idd ten zeerste dat hij een massamoordenaar was.
De leger en politie eenheden weer wel. Die kunnen bepaalde praktijken hebben uitgevoerd die het daglicht niet kunnen verdragen.
Nu weet ik ook wel dat Slobo het legerbevel had en dus rechtstreeks verantwoordelijk was voor de daden gepleegd door Servische milities.
Ik zeg ook niet dat Slobo zuiver van geweten is, hij heeft zeker zaken op zijn geweten, maar het gaat mij veels tever door simpelweg te roepen dat hij maar moet branden in de hel.
Die kerel is dood, en de rechtzaak is afgelopen.
Ik heb hem gehaat, maar wat schiet ik daar nu nog mee op door hem te haten? Niets toch?
Ik zou wel willen maar dat gaat niet. Moet werken om 4 uurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Neem er nog een, en ga dan fijn slapen. Morgen is de wereld beter.
Tja, er is geen haar op mijn hoofd dat twijfelt aan de schuld van Milosevic. Hij heeft zelf het gehele proces, waarin hij zijn "onschuld" aan had kunnen tonen, gefrustreerd, dus wat dat betreft geen meelij van mijn kant.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik betwijfel idd ten zeerste dat hij een massamoordenaar was.
De leger en politie eenheden weer wel. Die kunnen bepaalde praktijken hebben uitgevoerd die het daglicht niet kunnen verdragen.
Nu weet ik ook wel dat Slobo het legerbevel had en dus rechtstreeks verantwoordelijk was voor de daden gepleegd door Servische milities.
Ik zeg ook niet dat Slobo zuiver van geweten is, hij heeft zeker zaken op zijn geweten, maar het gaat mij veels tever door simpelweg te roepen dat hij maar moet branden in de hel.
Die kerel is dood, en de rechtzaak is afgelopen.
Daar schiet je inderdaad niets mee op. Maar het neigt nu wel erg richting sympathie. En de ellende, die jij ook gezien hebt, verdient dat niet.quote:Ik heb hem gehaat, maar wat schiet ik daar nu nog mee op door hem te haten? Niets toch?
quote:
en zeg nou niet dat dit allemaal niet waar is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:31 schreef buzzer het volgende:
dit kun je in mijn ogen heel moeilijk goedpraten
Get your facts straight...quote:Hij heeft zijn land, het voormalige Joegoslavie naar de afgrond gebracht en de oorlogen ontketend in de Balkan
je vergeet de woorden nog nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:02 schreef Skorpija het volgende:
Het feit is dat hij niet was veroordeeld, en dat ze tot dusver geen bewijs hadden dat hij ermee te maken heeft...
Trek daar je eigen conclusies uit
heerlijk, crew-overlegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
oi
Moest deze in GC?
http://forum.fok.nl/topic/807917/4/50#36048886quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
oi
Moest deze in GC?
Er waren nog wel meer gevangenen in Bosnie dan deze jongen, hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:02 schreef Skorpija het volgende:
En het bekende beeld van een uitgemergelde jongen in een concentratie kamp in Bosnie was "ge-faked" door de BBC. Dat was een "normaal" vluchtelingen kamp waarbij ze gewoon naar buiten konden lopen. De betreffende jongen was ziek en had Kanker en is daar later ook aan overleden...
Dit is onderzocht door een Duitse journalist.. (en er is ook een documentaire over)
BBC Concentratiekamp Leugen
Inderdaad, en dat waren niet alleen maar moslims...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Er waren nog wel meer gevangenen in Bosnie dan deze jongen, hoor.
Bij mijn weten was het de toespraak van Milosevic op het Merelveld die als het begin kan worden gezien van een bloedige oorlog op de Balkan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:57 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Get your facts straight...
Het waren de Moslims in de Balkan die dat gedaan hebben!
De erkenning van Bosnie als apart land was iets wat naderhand pas kwam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:06 schreef Skorpija het volgende:
Welke toespraak bedoel je? Die in Kosovo?
Volgens mij was de erkenning van Bosnie als apart land door de internationale gemeenschap het daadwerkelijke begin, als je al over een "begin" kan praten...
Ik heb dit kunnen vinden en er staat nog veel meer op internet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:13 schreef Skorpija het volgende:
hmmm, ik moet zeggen dat ik van dat gedeelte bijzonder weinig af weet.. Heb je toevallig een bron waar ik daar meer over kan lezen (o.a. ook de beschieting van Dubrovnik?
Dat moet dan dus van voor '91 zijn...
Die "10 daagse oorlog " in Slovenie was idd mede het gevolg van de blamage die het JNA daar leed tegen de rebellen. Ik heb erover gelezen in het boek "War on the Balkans". Dat boek is het lezen waard.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:36 schreef Skorpija het volgende:
" Het meeste zware materieel bleven de Serven echter houden."
Logisch toch? Je gaat toch geen zwaar materieel aan je tegenstanders geven
In dat stukje staat maar een beperkt iets...
Wist je dat de JNA juist in Slovenie omsingeld werd in hun barakken? En dat ze met de staart tussen hun benen juist terug naar Servie moesten. HIerdoor is er ook nooit oorlog gevoerd in Slovenie..
In Servie/Vojvodina is er ook zo goed als geen oorlog geweest. Heel klein stukje dicht bij de Kroatische grens wel, maar niet zo hevig. Het hevigst was het in Bosnie en Kroatie (en ook niet overal in Kroatie, met name Krajina en Slavonie).
Lees eens:
http://home.tiscali.nl/sb008024/Rik/LeugensJoego.htm
Dit is een briljante opmerking, die precies de kern van deze zaak aangeeft: het algemeen onvermogen om verschillende individuën van elkaar te onderscheiden, als ze vaak in één adem genoemd worden. Zoals, Bassie niet weg te denken is van Adriaan en Suske niet weg te denken is van Wiske, zo is het blijkbaar sommige mensen ook niet weggelegd om een onderscheid te kunnen maken tussen twee moordlustige Bosnisch-Servische nationalisten en een communistische anti-westerse Joegoslavië-president.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Straks gaan we Mladic en Karadic ook nog vereren. IK vereer sowieso niemand. Milosevic was een bandiet die eerder te laat is gestorven dan te vroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |