abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:19:58 #201
150092 JoshuaJero
Leuker, harder, beter
pi_41305556
oke heb het forum aangepast, nu moet ie ook 1024 x 768 goed doen
itokoforum.com - Gadgets, Girls & Lifestyle
pi_41481876
quote:
op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef eer-ik het volgende:
lijkt mij een prima idee, ik denk dat het dan ook een stuk rustiger wordt.
de layout en het systeem zijn weer aangepast. de overbodige zooi hebben we er uit gegooid, die keren misschien later nog terug. we willen ons eerst richten op huisdier-profielen, en verder nog even niets.
ook hebben we de honderden categorieen en rassen eruit gegooid.

de layout is (hopelijk) wat "speelser" geworden, dat was iig de bedoeling.

hier nog een keer de link: http://www.huisdierportal.nl/
pi_41482868
quote:
op maandag 4 september 2006 14:51 schreef piles het volgende:

[..]

de layout en het systeem zijn weer aangepast. de overbodige zooi hebben we er uit gegooid, die keren misschien later nog terug. we willen ons eerst richten op huisdier-profielen, en verder nog even niets.
ook hebben we de honderden categorieen en rassen eruit gegooid.

de layout is (hopelijk) wat "speelser" geworden, dat was iig de bedoeling.

hier nog een keer de link: http://www.huisdierportal.nl/
just comment:
de hoofdcategorieën, doe de plaatjes of allemaal donker, of allemaal half doorzichtig... niet beiden ... voor de rest ziet er leuk uit probeer wat meer kleuren dan alleen blauw te gebruiken
pi_42491096
ook graag een sitecheckje van mijn site

enkele maanden geleden had ik een idee om een website te maken en nu eindelijk, na 2 maand programmeren kan ik hem aan jullie voorstellen .

even kort schetsen waarvoor de site dient:
het is de bedoeling dat men advertenties kan plaatsen om webdesigners te vinden voor bv. een project. webdesigners (en programmeurs) kunnen zoeken tussen de advertenties. ook kan je mbv filters zoeken naar webdesigners. een plaats waar webdesigner en bedrijf elkaar kunnen ontmoeten dus.

nu had ik graag dat jullie je mening gaven over oa het volgende:
- layout
- snelheid (en hoe te verbeteren als het te traag gaat)
- navigatie
- code (html en css - valide)

alvast bedankt .
bytebox
pi_42491297
quote:
op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef fate het volgende:

bytebox
- de lijn onder je header, hoort die zo pixel-achtig? probeer m eens vloeiend te maken
- die :: in je menu
- heb je toestemming om de msn-messenger icoontjes te gebruiken? maak er zelf, want bij deze denk ik niet aan de beschikbaarheid, maar aan de msn-status
pi_42491531
quote:
op zondag 8 oktober 2006 20:54 schreef piles het volgende:

[..]

- de lijn onder je header, hoort die zo pixel-achtig? probeer m eens vloeiend te maken
- die :: in je menu
- heb je toestemming om de msn-messenger icoontjes te gebruiken? maak er zelf, want bij deze denk ik niet aan de beschikbaarheid, maar aan de msn-status
-ik krijg die lijn niet minder-pixelachtig om één of andere reden . als iemand een tip heeft om die beter te krijgen . (ik gebruik psp)
-wat zou je er dan in de plaats zetten?
-mm ik zal eens zoeken naar andere icoontjes maar ik heb niet meteen een idee voor een goed icoontje
pi_42491806
quote:
op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef fate het volgende:

[..]

-ik krijg die lijn niet minder-pixelachtig om één of andere reden . als iemand een tip heeft om die beter te krijgen . (ik gebruik psp)
-mm ik zal eens zoeken naar andere icoontjes maar ik heb niet meteen een idee voor een goed icoontje
- anti-alias ofzo ik ben ook geen designer, maar dit kan echt niet
- wie zegt dat er wat moet staan
- als het maar iets met rood en groen is
pi_42494464
quote:

[..]

- voor de eerste opmerking zie http://xs307.xs.to/xs307/06400/header.jpg
- voor de tweede inderdaad niks
- voor de derde kijk eens goed op b.v. http://www.maxpower.ca/free-icons/2006/03/05/

en ik weet niet of je website nou z'n duidelijke doelgroep heeft.
pi_42496997
quote:

[..]

kijk eens voor icoontjes hier:
http://www.famfamfam.com/lab/icons/
pi_42574962
- bedankt msx-hinter, ik heb je header gebruikt .
- ik heb die :: verwijderd en alles links uitgelijnd.
- ik heb andere icoontjes gebruikt én in het groen - rood .

zijn er verder nog enkele opmerkingen over dingen die ik best kan veranderen of die ik beter kan doen?
alvast bedankt

bytebox
pi_42585529
- tables veranderen in div's (liefst via extern stylesheet)
- knopjes van w3c aan onderkant weglaten, dat "gelooft" men wel.
- adsense beter instellen, komen nu allerlei relatiesites in voor, nerds zijn contactgestoord waar worden daar liever niet op gewezen.
- verder lees eens practical webdesign (= engels tijdschrift) heeft meestal goede teksten over google en css en dergelijke.
pi_42588407
wat voor freelance?
begrafenisonderneming?

gooi er wat meer kleur door heen.

en ik vind de navigatie onderin erg onlogisch en waarom geen logo?
pi_42588540
quote:
op woensdag 11 oktober 2006 20:31 schreef super-muffin het volgende:
wat voor freelance?
begrafenisonderneming?

gooi er wat meer kleur door heen.

en ik vind de navigatie onderin erg onlogisch en waarom geen logo?
think out of the box, het hoeft niet altijd standaard te zijn weetje..
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:34:07 #215
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_42591144
het hoeft ook niet standaard te zijn, maar dit is wel heeeeeeeel erg donker hoor
verder vind ik de opzet wel netjes, navigatie onderin stoort me niet, maar ik voel me er niet prettig bij om naar die donkere shit te kijken om eerlijk te zijn.
tot zover m'n opbouwende kritiek
Signature.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:11:32 #216
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_42592776
quote:
op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef wudstik het volgende:

[..]

je kunt inderdaad een schilderij ontwerpen, sneeuwwit, zonder verdere afbeeldingen, verder ook zonder lijst en zonder haakje om 'm op te hangen. die hang je dan op een sneeuwwitte muur, maar bij gebrek aan haakje dondert hij dan op je eveneens sneeuwwitte vloer. maar dat maakt niet uit, want je ziet 'm toch niet. leuk man, dat thinking out of the box.

wel, in feite is dat leuk, maar dit slaat nergens op. dit is afwijkend willen zijn om het afwijkend willen zijn. leidt nergens toe en is zelfs nogal deerniswekkend.

maar sterkte, héél veel sterkte met je freelance-praktijken.
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 22:14:25 #217
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_42592910
quote:
op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef lkw het volgende:

[..]

je kunt inderdaad een schilderij ontwerpen, sneeuwwit, zonder verdere afbeeldingen, verder ook zonder lijst en zonder haakje om 'm op te hangen. die hang je dan op een sneeuwwitte muur, maar bij gebrek aan haakje dondert hij dan op je eveneens sneeuwwitte vloer. maar dat maakt niet uit, want je ziet 'm toch niet. leuk man, dat thinking out of the box.

wel, in feite is dat leuk, maar dit slaat nergens op. dit is afwijkend willen zijn om het afwijkend willen zijn. leidt nergens toe en is zelfs nogal deerniswekkend.

maar sterkte, héél veel sterkte met je freelance-praktijken.
Signature.
pi_42602814
quote:
op woensdag 11 oktober 2006 19:37 schreef wudstik het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/10/28313370387.jpg]afbeelding][/url]

word mijn nieuwe freelance ding site

[edit]

gelukkig is het dikke schijtkwaliteit, dankjewel putfile
tja hij is gewoon erg donker en je kan er niet omheen dat mensen dan aan duistere dingen gaan denken. buiten dat staat er alleen tekst op je site. je weet dat veel mensen nauwelijks tekst lezen op internet? het liefst hebben mensen zo kort mogelijk teksten en als het even kan gewoon een rijtje met een opsomming.
een foto bovenin je site die betrekking heeft op je freelance zaken zou lang niet gek zijn, en maak die letters gewoon wit ofzo. het contrast is namelijk erg slecht te noemen tussen de letters en achtergrond.
en ben je niet iets belangrijks vergeten te doen? als ik www.cont4ct.nl intik is dat nog niet geregistreerd.
pi_42606665
quote:
op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef wudstik het volgende:

[..]

oke dat ben ik het met je eens.

maar probeer kortere teksten neer te zetten, want dit gaat niet gelezen worden. en iets meer contrast er in dus.
pi_42832090
hi,

ik heb twee subdomeinen aangemaakt op mijn site:

http://blog.jouwnieuws.nl (gratis blog + foto album)
http://foto.jouwnieuws.nl (gratis foto dump)

willen jullie gewoon eens kijken of je een accountje kan aanmaken / foto kan plaatsen?
pi_42832352
pi_42833053

upload lekker snel.
maar waarom voor jullie kiezen als je ook tinypic.com hebt bijvoorbeeld?
(en hoe willen jullie hier geld van maken?)
pi_42833173
quote:
op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef fate het volgende:

alvast bedankt .
bytebox
ik wilde de opdracht van die header bekijken, maar dat gaat niet als je niet ingelogd bent.
dus dan maar niet

ik denk dat je de advertenties gewoon zichtbaar moet stellen en dat je pas moet inloggen als je wilt reageren...
pi_42836451
quote:
op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef skorpija het volgende:
[[url=http://foto.jouwnieuws.nl/uploads/291bb112da.gif]afbeelding][/url]

upload lekker snel.
maar waarom voor jullie kiezen als je ook tinypic.com hebt bijvoorbeeld?
(en hoe willen jullie hier geld van maken?)
omdat het lekker snel upload. (wij willen geen geld)
pi_42837873
quote:
op vrijdag 20 oktober 2006 15:04 schreef revel het volgende:

[..]

omdat het lekker snel upload. (wij willen geen geld)
nog even een opmerking

ik keerde net terug naar jullie site, en ik zie in de bovenste blauwe balk geen text meer.
dit komt doordat ik bij mijn vorige bezoek op die linkjes had geklikt en ze nu als 'reeds bezocht' weergegeven worden (en dit is ook blauw, bijna dezelfde kleur als de balk).
misschien kan je dat nog veranderen?

verder zie ik dat je de "faq" gekopieerd hebt van: http://www.uploadfile.info/aboutus.php

niet echt netjes, wel makkelijk
alhoewel ik me afvraag waarom je ze in het engels hebt, terwijl je url duidelijk nl's is...
pi_42861621
over traagheid internetpagina voornamelijk bij inbellen

weet iemand hoe je het oplost met deze pagina: http://www.hw109.nl/podium-cb.net/ om hem sneller te maken voor mensen die nog met een modem inbellen? de achtergrond is 178 kb wat nogal veel is voor een modem om binnen te laden. volgens mijn tool, coolpage, duurt het 39 seconden bij inbellen voordat de pagina er helemaal staat terwijl aangeraden wordt binnen 10 seconden bij inbellen. voor mijn adsl verbinding is de pagina geen probleem (1024/512 kbps).
pi_42874170
ik heb een site voor een online fifa 07 toernooi.

http://www.raymania.nl

wat vinden jullie ervan? op -en aanmerken?

de clubprofielen moeten nog gedaan worden, de layouts zijn niet overal gelijk.

wat ik zelf beter wil hebben is:
  • de teksten op de index en spelregels uitlijnen (dus niet naar links) zodat de zinnen evenlang zijn. geen idee hoe ik dit moet doen.
  • banner nog verbeteren.
  • inschrijfformulier en contactformulier op eigen server oid.
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      zondag 22 oktober 2006 @ 11:35:25 #228
    39240 jagermaster
    stof en water, dat ben ik
    pi_42880822
    quote:
    op zaterdag 21 oktober 2006 13:52 schreef bluezman het volgende:
    over traagheid internetpagina voornamelijk bij inbellen

weet iemand hoe je het oplost met deze pagina: http://www.hw109.nl/podium-cb.net/ om hem sneller te maken voor mensen die nog met een modem inbellen? de achtergrond is 178 kb wat nogal veel is voor een modem om binnen te laden. volgens mijn tool, coolpage, duurt het 39 seconden bij inbellen voordat de pagina er helemaal staat terwijl aangeraden wordt binnen 10 seconden bij inbellen. voor mijn adsl verbinding is de pagina geen probleem (1024/512 kbps).
    op slechtere kwaliteit opslaan, kijken of een ander formaat voor de afbeeldingen een kleinere grote geeft.
    Where's my fear???
    pi_43165421
    ivm een dns-change het volgende verzoek.

zouden een aantal mensen willen kijken bij welke server ze terecht komen op het domein http://ccc.routecraft.com/

de nieuwe server is 82.150.135.178
    de oude server was: 217.19.16.131

op dit moment lijkt tweakdsl de wijziging nog niet door te hebben. een aantal grotere access providers al wel.

de dns-change is afgelopen dinsdag gedaan, maar bij widexs was deze maar door 1 uit de drie nameservers goed opgeslagen. widexs heeft inmiddels de andere twee ook bijgewerkt te hebben, alleen dit willen we graag zeker weten.
    pi_43166038
    quote:
    op donderdag 2 november 2006 11:16 schreef roönaän het volgende:
    ivm een dns-change het volgende verzoek.

zouden een aantal mensen willen kijken bij welke server ze terecht komen op het domein http://ccc.routecraft.com/

de nieuwe server is 82.150.135.178
    de oude server was: 217.19.16.131

op dit moment lijkt tweakdsl de wijziging nog niet door te hebben. een aantal grotere access providers al wel.

de dns-change is afgelopen dinsdag gedaan, maar bij widexs was deze maar door 1 uit de drie nameservers goed opgeslagen. widexs heeft inmiddels de andere twee ook bijgewerkt te hebben, alleen dit willen we graag zeker weten.
    pinging ccc.routecraft.com [82.150.135.178] with 32 bytes of data:

vanaf de zaak.
    tweakdsl kan ik pas vanaf thuis testen voor je.
    pi_43166100
    quote:
    op donderdag 2 november 2006 11:41 schreef godlike02 het volgende:

[..]

pinging ccc.routecraft.com [82.150.135.178] with 32 bytes of data:

vanaf de zaak.
    tweakdsl kan ik pas vanaf thuis testen voor je.
    thanxs. tweaks draaien we hier zelf onder, dus dat merken we vanzelf. de vraag is echter of tweaks de enige is of niet.
    pi_43170157
    quote:
    op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef roönaän het volgende:

[..]

thanxs. tweaks draaien we hier zelf onder, dus dat merken we vanzelf. de vraag is echter of tweaks de enige is of niet.
    bij chello ook het nieuwe adres.
    ook bij multikabel staat het al goed.

tweak is normaal toch snel.
    pi_43170331
    customer.cambrium.nl geeft de oude nog
      donderdag 2 november 2006 @ 15:07:15 #234
    39240 jagermaster
    stof en water, dat ben ik
    pi_43172272
    quote:
    op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef roönaän het volgende:
    customer.cambrium.nl geeft de oude nog
    weet niet heo je het hebt ingesteld, maar verwijs andes met behulp van een a record in je dns van je oude server naar je niewe toe.(vergeet de mail en subdomeine ook niet zo door te verwijzen) na een paar uurtjes (2 of 3 of zo) wordt dit al actief.

edit
    ccc.routecraft.com [82.150.135.178] with 32 bytes of data: geeft time outs
    customer.cambrium.nl [217.19.16.130] with 32 bytes of data: gemiddeld 11 ms
    verbinding-lokaal: planet
    Where's my fear???
    pi_43174553
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    pingen naar ccc.routecraft.com [82.150.135.178] met 32 byte gegevens:

time-out bij opdracht.
    time-out bij opdracht.
    time-out bij opdracht.
    time-out bij opdracht.

ping-statistieken voor 82.150.135.178:
        pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
        (100% verlies).
    c:>ping customer.cambrium.nl

pingen naar customer.cambrium.nl [217.19.16.130] met 32 byte gegevens:

antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=21 ms ttl=58
    antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=22 ms ttl=58
    antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=21 ms ttl=58
    antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=22 ms ttl=58

ping-statistieken voor 217.19.16.130:
        pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
        (0% verlies).de gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
    iseconden:
        minimum = 21ms, maximum = 22ms, gemiddelde = 21ms
    pi_43174938
    pingen kan kloppen. zit een firewall voor.
    pi_43176070
    default server: customer.cambrium.nl
    address: 217.19.16.131

> ccc.routecraft.com
    server: customer.cambrium.nl
    address: 217.19.16.131

non-authoritative answer:
    name: ccc.routecraft.com
    address: 82.150.135.178
    pi_43176272
    volgens tweakers duurt het nog tot morgen 12u, ivm de ttl op de widexs dns-server.
    sught. naja.
      vrijdag 3 november 2006 @ 00:27:54 #239
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_43193225
    hier in sneek iig de nieuwe roon(wat laat, maar toch )
    Hatsjoe!
    pi_43199540
    http://zeros.wwzapper.com

een site die gericht is op een heel jong publiek. jaaroverzichten voor iedereen die herinneringen heeft aan de jaren 2000 t/m 2005 (ik spreek expres níet van 'nostalgie'). begin volgend jaar komt er ook een 2006-gedeelte bij. het is de zustersite van mijn nineties-site.

uiterlijk heeft hij kort geleden al een grote metamorfose gehad, en daar ben ik ook tevreden over, maar ik vraag me af een beetje af hoe ik hem inhóudelijk aan zou moeten pakken. ik heb het gevoel dat dat veel beter kan dan zoals het er nú uit ziet. omdat de lezers er niet echt nostalgische gevoelens bij kunnen hebben (misschien bij de eerste twee jaren...), moet de benadering wat anders zijn dan bij mijn nineties-site.

heeft iemand tips over hoe je leuke jaaroverzichten in elkaar zet over een (redelijk) recent verleden? hoe maak je zoiets leuk voor - veelal - piepjonge lezers?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2006 11:28:33 ]
    pi_43352868
    http://meetme.be/

het concept lijkt me simpel en dat is ook net de bedoeling!
    ben zelf best tevreden van de simpele look & feel, maar misschien is er wat te weinig te beleven? verder niet helemaal zeker over het principe dat je zelf eerst een foto moet plaatsen, alvorens je kan meedoen. zou dat mensen afremmen? what about ads? storen die? en welke zaken moeten er zeker nog bij? opbouwende kritiek meer dan welkom!

site is trouwens gemaakt met photoshop/homesite/topstyle, in die volgorde en maakt gebruik van php & mysql. gehost in de vs, dus eigenlijk vrij pokketraag...
    Weaseling out of things is good. It's what separates us from the other animals....except weasels.
    cloink - not just the sound of your jaw hitting the floor...
    pi_43380269
    ik heb deze site opgezet
    domeinnaam door mij gekocht en vrienden van me hebben de software geregeld.
    zelf heb ik de lay out een beetje gemaakt en ik zou graag willen weten of ik nog wat moet veranderen aan de layout

worldwii.net

het is dus een site over de wii. ik heb iemand gevonden die stukjes wil schrijven dus nu begint het inhoudelijk ook wat te worden
    pi_43380398
    quote:
    op woensdag 8 november 2006 11:22 schreef cloink het volgende:
    http://meetme.be/

het concept lijkt me simpel en dat is ook net de bedoeling!
    ben zelf best tevreden van de simpele look & feel, maar misschien is er wat te weinig te beleven? verder niet helemaal zeker over het principe dat je zelf eerst een foto moet plaatsen, alvorens je kan meedoen. zou dat mensen afremmen? what about ads? storen die? en welke zaken moeten er zeker nog bij? opbouwende kritiek meer dan welkom!

site is trouwens gemaakt met photoshop/homesite/topstyle, in die volgorde en maakt gebruik van php & mysql. gehost in de vs, dus eigenlijk vrij pokketraag...
    ik weet niet of je die stippellijntjes kan aanpassen maar ik zou zelf die stippellijntjes weghalen of vervangen door strakke lijnen, want die stippellijntjes komen wat goedkoop over (maar dat is maar mijn mening )
    pi_43754599
    ik wil graag een sitecheck op http://vissen.bruggema.nl

voor zover bijna xhtml valid (als je niet let op warnings van & ipv &).

doel van de site, vis records ed samen brengen..

let niet op type foutjes ed... daar wordt nog aangewerkt.. gaat nu om functionaliteit ed...

opmerkingen graag!! suggesties? beter! klachten! kom maar op!
    quote:
    ie is goed
    ff ziet er nog niet echt uit
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_43755213
    in safari is het ook niet goed
    en je hebt je icoontjes in je menu opgeslagen met kleurprofiel, nu zie ik kleur verschil in het grijze gedeelte van je en je achtergrond.

in ff heb ik de times, in safari de arial (?)

verder zit het er geweldig uit.
    pi_43766316
    argh safari ook al niet, nou scheelt dat ik die niet eens geinstalleerd heb

en die icoontjes zien er goed uit in ie/ff maar dan is de padding weer niet goed in ff iemand een link naar hack?

ik zal nog eens kijken hoe ik het lettertype voor alle brouwsers het zelfde krijg

tnx voor je comments! anyone more!
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
    pi_43767136
    ik weet niet zo 1 2 3 een hack.

maar het is makkelijker om eerst je site te bouwen voor firefox en daarna pas voor ie eventuele hacks en filters toe te passen. omdat ff zich meer aan de webstandaarden houd dan ie.
    pi_43876740
    correct, maar het probleem is dat ruim 90% van de gebruikers ie gebruiken. daar speel ik dan toch liever op in... en de meeste gebruikers zullen echt niet pc freaks zijn maar goed... tis wel knudde dat het niet klopt in ff...
    Like trump...
    pi_43884275
    quote:
    op zaterdag 25 november 2006 13:08 schreef chandler het volgende:
    correct, maar het probleem is dat ruim 90% van de gebruikers ie gebruiken. daar speel ik dan toch liever op in... en de meeste gebruikers zullen echt niet pc freaks zijn maar goed... tis wel knudde dat het niet klopt in ff...
    de meeste mensen gebruiken inderdaad ie maar als je een site maakt voor bv. webdesigners of voor modding ofzo, dan moet je ervan uitgaan dat het percentage ff gebruikers kan oplopen tot meer dan 50%. je moet dus ook kijken naar de doelgroep van je gebruikers. als je een site maakt voor 55+, kan je misschien toch maar beter voor ie-compatibiliteit opteren.
    het beste is natuurlijk om de site voor zowel ie als ff goed te maken..
      zaterdag 25 november 2006 @ 19:19:11 #250
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_43884976
    quote:
    op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef chandler het volgende:
    ik wil graag een sitecheck op http://vissen.bruggema.nl

voor zover bijna xhtml valid (als je niet let op warnings van & ipv &).

doel van de site, vis records ed samen brengen..

let niet op type foutjes ed... daar wordt nog aangewerkt.. gaat nu om functionaliteit ed...

opmerkingen graag!! suggesties? beter! klachten! kom maar op!
    [..]
    ziet er lekker strak en simpel uit. werkt idd niet helemaal lekker in ff. voor de rest allemaal netjes. als dit mer een site is voor kennisen en vrienden die toch geen ff gebruiken dan is het niet de moeite om het naar ff over te zetten anders zou ik het wel over wegen.
    phluphy for president!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')