de layout en het systeem zijn weer aangepast. de overbodige zooi hebben we er uit gegooid, die keren misschien later nog terug. we willen ons eerst richten op huisdier-profielen, en verder nog even niets.quote:op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef eer-ik het volgende:
lijkt mij een prima idee, ik denk dat het dan ook een stuk rustiger wordt.
just comment:quote:op maandag 4 september 2006 14:51 schreef piles het volgende:
[..]
de layout en het systeem zijn weer aangepast. de overbodige zooi hebben we er uit gegooid, die keren misschien later nog terug. we willen ons eerst richten op huisdier-profielen, en verder nog even niets.
ook hebben we de honderden categorieen en rassen eruit gegooid.
de layout is (hopelijk) wat "speelser" geworden, dat was iig de bedoeling.
hier nog een keer de link: http://www.huisdierportal.nl/![]()
- de lijn onder je header, hoort die zo pixel-achtig? probeer m eens vloeiend te makenquote:op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef fate het volgende:
ook graag een sitecheckje van mijn site![]()
bytebox
-ik krijg die lijn niet minder-pixelachtig om één of andere redenquote:op zondag 8 oktober 2006 20:54 schreef piles het volgende:
[..]
- de lijn onder je header, hoort die zo pixel-achtig? probeer m eens vloeiend te maken
- die :: in je menu![]()
- heb je toestemming om de msn-messenger icoontjes te gebruiken? maak er zelf, want bij deze denk ik niet aan de beschikbaarheid, maar aan de msn-status
- anti-alias ofzoquote:op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef fate het volgende:
[..]
-ik krijg die lijn niet minder-pixelachtig om één of andere reden. als iemand een tip heeft om die beter te krijgen
. (ik gebruik psp)
-wat zou je er dan in de plaats zetten?
-mm ik zal eens zoeken naar andere icoontjes maar ik heb niet meteen een idee voor een goed icoontje![]()
- voor de eerste opmerking zie http://xs307.xs.to/xs307/06400/header.jpgquote:op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef fate het volgende:
[..]
-ik krijg die lijn niet minder-pixelachtig om één of andere reden. als iemand een tip heeft om die beter te krijgen
. (ik gebruik psp)
-mm ik zal eens zoeken naar andere icoontjes maar ik heb niet meteen een idee voor een goed icoontje![]()
kijk eens voor icoontjes hier:quote:op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef fate het volgende:
[..]
. (ik gebruik psp)
think out of the box, het hoeft niet altijd standaard te zijn weetje..quote:op woensdag 11 oktober 2006 20:31 schreef super-muffin het volgende:
wat voor freelance?
begrafenisonderneming?
gooi er wat meer kleur door heen.
en ik vind de navigatie onderin erg onlogisch en waarom geen logo?
je kunt inderdaad een schilderij ontwerpen, sneeuwwit, zonder verdere afbeeldingen, verder ook zonder lijst en zonder haakje om 'm op te hangen. die hang je dan op een sneeuwwitte muur, maar bij gebrek aan haakje dondert hij dan op je eveneens sneeuwwitte vloer. maar dat maakt niet uit, want je ziet 'm toch niet. leuk man, dat thinking out of the box.quote:op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef wudstik het volgende:
[..]
think out of the box, het hoeft niet altijd standaard te zijn weetje..
quote:op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef lkw het volgende:
[..]
je kunt inderdaad een schilderij ontwerpen, sneeuwwit, zonder verdere afbeeldingen, verder ook zonder lijst en zonder haakje om 'm op te hangen. die hang je dan op een sneeuwwitte muur, maar bij gebrek aan haakje dondert hij dan op je eveneens sneeuwwitte vloer. maar dat maakt niet uit, want je ziet 'm toch niet. leuk man, dat thinking out of the box.
wel, in feite is dat leuk, maar dit slaat nergens op. dit is afwijkend willen zijn om het afwijkend willen zijn. leidt nergens toe en is zelfs nogal deerniswekkend.
maar sterkte, héél veel sterkte met je freelance-praktijken.
tja hij is gewoon erg donker en je kan er niet omheen dat mensen dan aan duistere dingen gaan denken. buiten dat staat er alleen tekst op je site. je weet dat veel mensen nauwelijks tekst lezen op internet? het liefst hebben mensen zo kort mogelijk teksten en als het even kan gewoon een rijtje met een opsomming.quote:op woensdag 11 oktober 2006 19:37 schreef wudstik het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/10/28313370387.jpg]afbeelding][/url]
word mijn nieuwe freelance ding site
[edit]
gelukkig is het dikke schijtkwaliteit, dankjewel putfile
oke dat ben ik het met je eens.quote:op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef wudstik het volgende:
[..]
think out of the box, het hoeft niet altijd standaard te zijn weetje..
ik wilde de opdracht van die header bekijken, maar dat gaat niet als je niet ingelogd bent.quote:op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef fate het volgende:
ook graag een sitecheckje van mijn site![]()
alvast bedankt.
bytebox
omdat het lekker snel upload. (wij willen geen geld)quote:op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef skorpija het volgende:
[[url=http://foto.jouwnieuws.nl/uploads/291bb112da.gif]afbeelding][/url]
upload lekker snel.
maar waarom voor jullie kiezen als je ook tinypic.com hebt bijvoorbeeld?
(en hoe willen jullie hier geld van maken?)
nog even een opmerkingquote:op vrijdag 20 oktober 2006 15:04 schreef revel het volgende:
[..]
omdat het lekker snel upload. (wij willen geen geld)
op slechtere kwaliteit opslaan, kijken of een ander formaat voor de afbeeldingen een kleinere grote geeft.quote:op zaterdag 21 oktober 2006 13:52 schreef bluezman het volgende:
over traagheid internetpagina voornamelijk bij inbellen
weet iemand hoe je het oplost met deze pagina: http://www.hw109.nl/podium-cb.net/ om hem sneller te maken voor mensen die nog met een modem inbellen? de achtergrond is 178 kb wat nogal veel is voor een modem om binnen te laden. volgens mijn tool, coolpage, duurt het 39 seconden bij inbellen voordat de pagina er helemaal staat terwijl aangeraden wordt binnen 10 seconden bij inbellen. voor mijn adsl verbinding is de pagina geen probleem (1024/512 kbps).
pinging ccc.routecraft.com [82.150.135.178] with 32 bytes of data:quote:op donderdag 2 november 2006 11:16 schreef roönaän het volgende:
ivm een dns-change het volgende verzoek.
zouden een aantal mensen willen kijken bij welke server ze terecht komen op het domein http://ccc.routecraft.com/
de nieuwe server is 82.150.135.178
de oude server was: 217.19.16.131
op dit moment lijkt tweakdsl de wijziging nog niet door te hebben. een aantal grotere access providers al wel.
de dns-change is afgelopen dinsdag gedaan, maar bij widexs was deze maar door 1 uit de drie nameservers goed opgeslagen. widexs heeft inmiddels de andere twee ook bijgewerkt te hebben, alleen dit willen we graag zeker weten.
thanxs. tweaks draaien we hier zelf onder, dus dat merken we vanzelf. de vraag is echter of tweaks de enige is of niet.quote:op donderdag 2 november 2006 11:41 schreef godlike02 het volgende:
[..]
pinging ccc.routecraft.com [82.150.135.178] with 32 bytes of data:
vanaf de zaak.
tweakdsl kan ik pas vanaf thuis testen voor je.
bij chello ook het nieuwe adres.quote:op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef roönaän het volgende:
[..]
thanxs. tweaks draaien we hier zelf onder, dus dat merken we vanzelf. de vraag is echter of tweaks de enige is of niet.
weet niet heo je het hebt ingesteld, maar verwijs andes met behulp van een a record in je dns van je oude server naar je niewe toe.(vergeet de mail en subdomeine ook niet zo door te verwijzen) na een paar uurtjes (2 of 3 of zo) wordt dit al actief.quote:op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef roönaän het volgende:
customer.cambrium.nl geeft de oude nog
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | time-out bij opdracht. time-out bij opdracht. time-out bij opdracht. time-out bij opdracht. ping-statistieken voor 82.150.135.178: pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4 (100% verlies). c:>ping customer.cambrium.nl pingen naar customer.cambrium.nl [217.19.16.130] met 32 byte gegevens: antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=21 ms ttl=58 antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=22 ms ttl=58 antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=21 ms ttl=58 antwoord van 217.19.16.130: bytes=32 tijd=22 ms ttl=58 ping-statistieken voor 217.19.16.130: pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (0% verlies).de gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill iseconden: minimum = 21ms, maximum = 22ms, gemiddelde = 21ms |
ik weet niet of je die stippellijntjes kan aanpassen maar ik zou zelf die stippellijntjes weghalen of vervangen door strakke lijnen, want die stippellijntjes komen wat goedkoop over (maar dat is maar mijn meningquote:op woensdag 8 november 2006 11:22 schreef cloink het volgende:
http://meetme.be/
het concept lijkt me simpel en dat is ook net de bedoeling!
ben zelf best tevreden van de simpele look & feel, maar misschien is er wat te weinig te beleven? verder niet helemaal zeker over het principe dat je zelf eerst een foto moet plaatsen, alvorens je kan meedoen. zou dat mensen afremmen? what about ads? storen die? en welke zaken moeten er zeker nog bij? opbouwende kritiek meer dan welkom!![]()
site is trouwens gemaakt met photoshop/homesite/topstyle, in die volgorde en maakt gebruik van php & mysql. gehost in de vs, dus eigenlijk vrij pokketraag...![]()
quote:ie is goed
ff ziet er nog niet echt uit
de meeste mensen gebruiken inderdaad ie maar als je een site maakt voor bv. webdesigners of voor modding ofzo, dan moet je ervan uitgaan dat het percentage ff gebruikers kan oplopen tot meer dan 50%. je moet dus ook kijken naar de doelgroep van je gebruikers. als je een site maakt voor 55+, kan je misschien toch maar beter voor ie-compatibiliteit opteren.quote:op zaterdag 25 november 2006 13:08 schreef chandler het volgende:
correct, maar het probleem is dat ruim 90% van de gebruikers ie gebruiken. daar speel ik dan toch liever op in... en de meeste gebruikers zullen echt niet pc freaks zijnmaar goed... tis wel knudde dat het niet klopt in ff...
ziet er lekker strak en simpel uit. werkt idd niet helemaal lekker in ff. voor de rest allemaal netjes. als dit mer een site is voor kennisen en vrienden die toch geen ff gebruiken dan is het niet de moeite om het naar ff over te zetten anders zou ik het wel over wegen.quote:op dinsdag 21 november 2006 17:43 schreef chandler het volgende:
ik wil graag een sitecheck op http://vissen.bruggema.nl
voor zover bijna xhtml valid (als je niet let op warnings van & ipv &).
doel van de site, vis records ed samen brengen..
let niet op type foutjes ed... daar wordt nog aangewerkt.. gaat nu om functionaliteit ed...
opmerkingen graag!!suggesties? beter! klachten! kom maar op!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |