De Yanmar 879 cc motor is vrij algemeen gebruikt, dus ik had keus zat. ik ben vor degen met de leukste plaatjes gegaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:51 schreef M5 het volgende:
ik had deze verwacht
[afbeelding]
YANMAR 15hp Series met 879 cc
Boh dat gaat een geile wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
Nog minder dan 100 SC's en ik kan m'n moeders Corsa gebruiken voor de OP
973 cm3
Oh men! ik heb die spange kont zelfs volgeladen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt oog-in-oog gestaan met dat geile racemonster eh![]()
En gewoon zonder problemen dezelfde ultieme prestaties leveren ehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh men! ik heb die spange kont zelfs volgeladen! [afbeelding]
Alsof het niets is iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En gewoon zonder problemen dezelfde ultieme prestaties leveren eh![]()
Als je in een sportieve bui bent druk je zelf het knuppetje even in de + en de -quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opel![]()
![]()
![]()
Bij autoweek staat ook "semi-automaat"
Vraag me af wat er zo semi aan is
Neh het knuppeltje gaat sneller dan gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je in een sportieve bui bent druk je zelf het knuppetje even in de + en de -waarna hij pas na 3 seconde iets uitvoert..
Trackdays
Da's idd van een koude kermis thuis komen ja in z'n Corsa'tjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh het knuppeltje gaat sneller dan gewoon
En de eerste keer dat moeders erin reed.... M'n pa had gewoon gezegd dat ze een nieuwe auto kreeg met automaat, dus zij stapt in, alles mooi enzo, gaat cruisen, maar had verwacht dat het net zo'n automaat zou zijn als bij de Volvo
Viel dat even tegen
WOW!! wel 19 minuten overwerk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef vlad het volgende:
kutstagaires
![]()
nu pas naar huis omdat hij de boel verneukt heeft![]()
en wie is er mooi om half 5 vandoor gegaan omdat hij een bus moest hebben?![]()
ik ben niet vrolijk maar mag wel naar huis nu![]()
![]()
daar gaat het me niet om.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
WOW!! wel 19 minuten overwerk?BELACHELIJK
inderdaad, een echte held werkt gewoon van 5:00 tot 22:00quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
WOW!! wel 19 minuten overwerk?BELACHELIJK
Dan bel je zn stagebegeleider op om te vertellen dat het een kutkneus, en vraag je hem waarom hij je met een incapabel stuk stront op hebt gescheept.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef vlad het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om.wordt vaak genoeg 6 uur en daar hoor je me niet over klagen
hoort erbij.
waar ik over klaag is dat ik de bende van die stagaire moet opruimen/klaar maken en dat hij onderwijl er mooi vandoor gaat om half 5. dat vind ik gewoon streken, ook omdat hij smorgens pas om een uur of 9 begint omdat hij anders te vroeg z'n nest uit moet.
daar klaag ik om![]()
En je mist dan ook nog bijna 150 pk bij zo'n overstapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's idd van een koude kermis thuis komen ja in z'n Corsa'tje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |