Nee, netwerk verbinding gewoon op aan en project bijwerken, de jobs die dan op "bezig met uploaden" staan, krijgen na de update de status 'staat klaar om te rapporteren. Als je je project bijwerkt/update dan worden alle jobs met status 'rapporteren' verstuurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:08 schreef gateway het volgende:
[..]
inladen lukt niet???? (of doe ik iets verkeerd?? hoe moest dat ookalweer??)
ik heb gewoon Project update gedaan, met network op none..
Al gelukt??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef JapyDooge het volgende:
ik ga ook weer es meedoenop moment 1 maar over paar dagen 3 pc's die mee kunnen doen
is er ook een PocketPC Versie?
moest flushen om nieuwe jobste krijgen (zonde dat mun pc hele dag aan is zonder werk he)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:34 schreef mcintosh het volgende:
Volgens mij ben ik al te laat of niet gateway, aan de score te zien in de stats
Ja na laatste update van vandaag, voor stats van morgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef gateway het volgende:
[..]
moest flushen om nieuwe jobste krijgen (zonde dat mun pc hele dag aan is zonder werk he)
Wat doen we / jij ? toch nog flushen??
maar dan op de site gewoon de oude laten staanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:23 schreef devzero het volgende:
En voor de verandering zal ik mijn onderschrift weer eens aanpassen
aangepast op de wikiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef valing het volgende:
link naar fokschaapje kan ook weg,
chris heef het namelijk doorgelinkt naar de fokschaap site
ben er druk mee bezig... staan ter beoordeling voor fjolle en eronymus klaar (ze weten wel waaar als het goed is) en dan plaatst ik de link hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:41 schreef valing het volgende:
[..]
maar dan op de site gewoon de oude laten staan![]()
[..]
aangepast op de wiki
dan wat anders:
waar blijven die foto's van de meet, of wil niemand die (laten) zien![]()
Ik onder hou de fokschaap site nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:41 schreef valing het volgende:
maar dan op de site gewoon de oude laten staan![]()
14-3-2006 23:13:02 Desktop BOINC : [2] 21:18:34 (rosetta@home) Too many backoffs - fetching master filequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:01 schreef mcintosh het volgende:
De "donderdag-ben-ik-jarig-maar-mijn-jobs-waren-maar-houdbaar-tot-woensdag " is een feit![]()
Op 1000 punten na de dagscore van vandaag geflushed![]()
ja, ze gaan nu richting boinc.bakerlabquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:18 schreef mcintosh het volgende:
Vreemd, helemaal geen problemen hier, ook nooit gehad eigenlijk...
Komt vast wel goed allemaal!
welkom , er is helaas nog geen xbox versie anders hadden we de xbox ook kunnen inzettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb me ook maar eens geregistreerd![]()
zo vaak gebruik ik mijn xbox toch niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welkom , er is helaas nog geen xbox versie anders hadden we de xbox ook kunnen inzetten
Wat er staat is dat een (stampede) team uit minimaal 3 mensen moet bestaan. Het gaat om stampede teams niet om reguliere subteams.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:02 schreef valing het volgende:
[..]
als ik het zo lees hebben we dus mensen buiten het subteam nodig?
Welkom terugquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Croga het volgende:
En het verloren schaap keert ook maar weer terug...... Mijn machientjes zijn al aan het voorbereiden om mee te stampeden, dus de komende dagen zul je mij hier en daar wel weer wat zien droppen....
Mooi grazen maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Croga het volgende:
En het verloren schaap keert ook maar weer terug...... Mijn machientjes zijn al aan het voorbereiden om mee te stampeden, dus de komende dagen zul je mij hier en daar wel weer wat zien droppen....
Ja, dat lees ik ook. Niet dat de huidige subteams gemengd moeten worden ofzo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef Eronymus het volgende:
Voor oprichten van stampede team zijn minimaal 3 leden nodig.
Toch nog iemand die leestquote:Het aantal teams is trouwens beperkt, dacht ong 6.![]()
quote:Er zullen maximaal 6 tot 8 teams mee kunnen doen, indien er meer teams mee willen doen zullen de kleinste teams opgedeeld worden in de grotere teams.
Er is vast wel iemand met skype die iets over fokschaap wil vertellen.quote:Er komt een FP bericht.... waarschijnlijk net voor aanvang. Radio is nog niet zeker maar er moet dan wel iemand van fokschaap zijn die ze te woord staat... (besides iischots die wat over rosetta zou vertellen).![]()
Ik ben al druk aan het ronselen hier en daar, helpt allen meequote:Gezien de massale maar voor een deel late aanmelding van FOK-kers, is het mss handig als jij zorg draagt voor het snel aanmaken (met minimaal twee crunchers van buiten jouw team)
Ga jij je aanmelden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:47 schreef joosd het volgende:
mij hoef je niet te ronselen hoor![]()
voor alle oud bekenden
O RLYquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:45 schreef Eronymus het volgende:
Hela al iemand nagedacht over de stampede teamnaam?
*hoofdpijn*quote:
't zal wel aan mij liggen maar ik zag dus echt niemand die op je gereageerd had, vandaar nog es ff dat vraagjequote:
Ik ben bang dat niemand iets beters weet en er een weinig fantasievolle naam zal komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:52 schreef Eronymus het volgende:
[..]
't zal wel aan mij liggen maar ik zag dus echt niemand die op je gereageerd had, vandaar nog es ff dat vraagje![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand iets beters weet en er een weinig fantasievolle naam zal komen![]()
quote:
Dat gaat nog niet, aangezien ik nog niet zeker weet of Joosd zich al aangemeld heeft, en zo ja weet ik nog niet onder welke naam..quote:
nog iemand nodig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat gaat nog niet, aangezien ik nog niet zeker weet of Joosd zich al aangemeld heeft, en zo ja weet ik nog niet onder welke naam..
Whoehoequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef Chris.nl het volgende:
Zet mijn naam ook maar in het stampede rijtje.. tot 1 april
![]()
Jah, gewoon weer Chris.nl als dat kan... eind maart zorg ik dat mijn pctje Rosetta draait.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Whoehoe
Ga je onder chris.nl Rosetta in?
Dan hebben we nu alleen nog maar een naam voor ons team nodig en kunnen we ons aanmelden!!
Ik heb meteen het team uitgeroepen, naam kan nog veranderd worden, ik ben gevoelig voor veel weerstandquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Jah, gewoon weer Chris.nl als dat kan... eind maart zorg ik dat mijn pctje Rosetta draait.
Vorige stampede vond ik ook erg leuk![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef mcintosh het volgende:
Jongens welke naam gaat het worden??
The Fok! Flock
of
Het Lam Foks
...
Ik sta open voor andere namen... maar dat bekt nietquote:
Tuurlijk is dat toegestaan! Gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:18 schreef HBM het volgende:
Ga ik dit keer ook meestampen in het fokteam, mits dat is toegestaan natuurlijk
(user : [DPC]Division_Brabant~OldButNotSoWise)
maar Fok!Flock is weer zo serieusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik sta open voor andere namen... maar dat bekt niet
Mooi, ik zal me onthouden van de stemming, en de uitslag is bindendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:19 schreef devzero het volgende:
Poll: Welke naam moet gebruikt worden bij de stampede?Het Lam Foks The Fok! Flock
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Whehe, mja das waar... ik bemoei me er niet meer mee, en morgen om deze tijd hebben we een nieuwe naam, en wel degeen die hier gekozen wordtquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:21 schreef HBM het volgende:
Fok Rosetta Lam
ik weet niet maar er is iets waardoor ik het anders lees als een team naam
whehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:21 schreef HBM het volgende:
Fok Rosetta Lam
ik weet niet maar er is iets waardoor ik het anders lees als een team naam
1 2 3 4 5 6 | [Fokschaap]_McIntosh_ _mcintosh_ Chris.nl Chris.nl Croga ??? OldButNotSoWise ??? |
Inderdaad, wie gaat dat FP stukje verzorgen/schrijven/zorgen dat het gepost wordt..??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:33 schreef Fjolle het volgende:
Begrijp ik de regels van de stampede nu goed en kunnen mensen zich alleen maar tot en met 28 maart aanmelden voor een van de top-teams? Zoja dan moeten we hier rekening mee houden ivm de FP-post en eventueel radio-optreden.
Genoteerdquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | _Xbox_Master_ [DPC]FOKschaap~_Xbox_Master_ Chris.nl [DPC]FOKschaap~Chris.nl HBM [DPC]Division_Brabant~OldButNotSoWise Joosd Joosd (onder voorbehoud) Croga [DPC]FOKschaap~Croga Devzero [DPC]FOKschaap~Devzero Maggie [DPC]FOKschaap~Maggie Fjolle [DPC]FOKschaap~Fjolle Gateway [DPC]FOKschaap~Gateway Valing [DPC]FOKschaap~Valing mcintosh [DPC]FOKschaap~_mcintosh_ |
Ik zie dat ik al ben ingedeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:42 schreef mcintosh het volgende:
[ code verwijderd ]
Hopelijk ben ik niemand vergeten, dit zijn de mensen waarvan ik weet dat ze met The Fok! Flock meedoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |