Ik kan niet alles beantwoorden!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nog een aantal vraagjes voor ik weer naar school vertrek:
* Als je baby in de buik nou heel beweeglijk is, is de baby dat dan ook buiten de buik?
* Mijn oma en mijn vader zijn allebei Rhesusnegatief, ben ik het dan ook?
* Kopen jullie je zwangerschapskleding of improviseren jullie het zelf?
* Waar krijg je harde buiken van? (hoe vermijd ik het?)
* Als ik een definitieve bevallingsdatum heb, mag ik dan ook in het lijstje?
Tot zover weer!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
* Als je baby in de buik nou heel beweeglijk is, is de baby dat dan ook buiten de buik?
geen idee
Daar ga je volgens mij op getest worden, je hoeft het niet te zijn, ligt ook aan je moeder
na 12 weken was improviseren bij mij onmogelijk geworden. En zwangerschapskleding zit dan zo veel lekkerder! (Bij H&M is het ook best betaalbaar)
Ik overal van... maar vooral traplopen e.d. Het is een beetje te vermijden door je niet te veel in te spannen en niet te veel te stressen, maar is erg persoonsafhankelijk. Heb je er al last van dan?
Ja hoor!![]()
Tot zover weer!
Niet dat het met nietrokers niet gezellig is, maar ik heb de ervaring, zowel binnen familie als vriendenkring, dat het minder gezellig is als de rokers buiten gaan roken of zenuwachtig zitten te zijn tot ze weer kunnen roken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Tosca het volgende:
Bij ons thuis wordt er binnen nooit gerookt, door niemand en toch is het wel gezellig hoor.
Niemand doet er moeilijk over, ze weten dat ze op het balkon moeten gaan staan en als ze daar moeite mee hebben, komen ze maar niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ze zeggen van wel. Ik heb ook zo'n beweeglijk poppetje, ik ben benieuwd hoe dat straks zal zijn.quote:* Als je baby in de buik nou heel beweeglijk is, is de baby dat dan ook buiten de buik?
Dat wordt gecontroleerd bij je eerste bezoek aan de verloskundige (wanneer ga je?). Dan wordt bloed afgenomen en naar een laboratorium gestuurd daar kijken ze dat soort dingen na (ook of je ziektes hebt zoals HIV of je rode hond anti-stoffen hebt etc.)quote:* Mijn oma en mijn vader zijn allebei Rhesusnegatief, ben ik het dan ook?
Ik koop het, je kunt improviseren in het begin met een elastieksluiting.quote:* Kopen jullie je zwangerschapskleding of improviseren jullie het zelf?
Door je te druk te maken. Veel te hard werken, veel stress etc. Te vroeg en veel harde buiken kunnen een teken zijn dat je het rustiger aan moet doen. En daarmee heb je dus ook het antwoord op hoe je het moet vermijdenquote:* Waar krijg je harde buiken van? (hoe vermijd ik het?)
Je bevallingsdatum zal nooit definitef worden tot de dag zelfquote:* Als ik een definitieve bevallingsdatum heb, mag ik dan ook in het lijstje?
- de beweeglijkheid wil niets zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Tot zover weer!
Dank je Sjakquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:07 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja, ikke! Ik heb het gisteren even aan de VK gevraagd. Het is (waarschijnlijk) een tussenribspier die beklemd raakt door je buik. Kun je niets aan doen helaas.
Hier roken ze ook al niet binnen. Ze moesten wel een beetje wennen aan zo'n 'nieuwerwets 'idee.. Oma zei :'In mijn tijd wadiewadiewa'.. en ze stak er nog 1 op ( bij haar thuis...quote:Tosca - vrijdag 17 maart 2006 @ 10:03
Bij ons thuis wordt er binnen nooit gerookt, door niemand en toch is het wel gezellig hoor.
Niemand doet er moeilijk over, ze weten dat ze op het balkon moeten gaan staan en als ze daar moeite mee hebben, komen ze maar niet.
Sorryquote:
Nou, ik was in 5 weken tijd 4 kilo aangekomen en dat gaat dan wel erg snel. Het KAN wijzen op zwangerschapssuiker, ik denk dat ze het daarom in de gaten houden (samen met urine) en als ze iets vermoeden kan er bloed onderzoek gedaan worden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:48 schreef sjak het volgende:
Belana, ik heb nog een vraagje aan je. Jouw verloskundige zegt dat je te veel aankomt. Waar baseert ze dat op? Hoeveel mag je dan nu zo'n beetje aangekomen zijn? Wat zou je er aan kunnen doen? Wat is het gevaar van "te veel" aankomen?
20 tot 39 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:09 schreef PM-girl het volgende:
Hoe liggen de prijzen van een postitiebroek bij HM? Bij promiss enzo hier, en miss etam rond de 40 euro.
Er zijn natuurlijk opmerkingen en opmerkingen maar ik vind best dat een verloskundige iemand er op mag wijzen dat er een verhoogd risico is op zwangerschapssuiker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef Ladylike het volgende:
vind het raar dat mensen echt opmerkingen krijgen van de VK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |