Omdat Apple een half jaar te vroeg was met z'n Intel producten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:26 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik heb een Intel Xvid, Divx en AC3-plugin voor Quicktime geinstalleerd. Het is allemaal nog experimenteel en beta enzo en dat is te merken, want er werkt nauwelijks iets. Wat een gekut. Dan maar een nightly van VLC installeren
Waarom zijn die developers zo sloom?Ze hadden vanaf de zomer al een Intel devkit kunnen hebben.
Ik denk dat het vroeger introduceren van Intel Macs het proces alleen maar heeft versneld. Anders hadden we precies hetzelfde gekut gehad, maar dan in de zomer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat Apple een half jaar te vroeg was met z'n Intel producten.![]()
quote:Latest Update
Contest has been won - updates to follow shortly. All further donations will go into an account to sustain the open source project that will be launched with the initial solution.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
OnMac geeft aan dat de contest om windows op een intel mac te draaien gewonnen is
[..]
Gevalletje van 'because we can'.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:47 schreef Tomasso het volgende:
Nou joeppie, windows op een Mac
Wat is er zo goed aan?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:47 schreef Tomasso het volgende:
Nou joeppie, windows op een Mac
Wat is er zo goed aan?
Heel goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:04 schreef allsystemshalt het volgende:
Oehhhhh heb op een 2-de-hands powerbook geboden![]()
![]()
tromgeroffel rrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef Hugster het volgende:
BHFH zoektocht naar een nieuwe auto...BHFH = Kwekson
Dat zou Geqxon willen... dat hij BHFH was...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef Hugster het volgende:
BHFH zoektocht naar een nieuwe auto...BHFH = Kwekson
windows?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij weet welke software Walter gebruikt? Nou dan...
en statistiek-toeli voor Windows. Die draait ie ookquote:
Voor HTML gebruik ik dit . Doe het ook nog amper, dus het voldoet wel. Volgens mij is hij er ook voor Intel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:01 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand een goede html/php editor voor de mac? graag universal
Macromedia Dreamweaver 8 (Universal? Geen idee)quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:01 schreef tonks het volgende:
Heeft iemand een goede html/php editor voor de mac? graag universal
Ik ben dus NIET blijquote:Mijn nog net geen 1 jaar oude Powerbook moet nu voor de 3e keer een nieuwe een nieuwe topcase hebben.
Dit omdat de muistoets (Hoe heet zo'n ding eigenlijk?) kapot is. De eerste 2x was er bij het indrukken een harde klik te horen en bleek er iets afgebroken beide keren is de hele bovenkant van de Powerbook vervangen, de zgn. topcase.
Nu geeft hij (na 2 weken!) weer problemen. Het lijkt het erop dat er er aan alle kanten nog gewoon op geklikt kan worden maar precies in het midden kan de toets geeft hij geen klikje en kan hem ook maar een heel klein eindje indrukken zonder klikje, hij functioneert echter wel gewoon.
Ik begin er behoorlijk wanhopig van te raken aangezien de garantie bijna verloopt, en ik geen zin heb om de aankomende 2 jaar nog 6 keer op eigen kosten een nieuwe topcase te bestellen...
Hebben meer mensen deze klachten?
Of doe ik iets verkeerd?
Ik gebruik hem dagelijks vrij intensief, maar dat zou toch geen probleem moeten zijn?
hey i-spy ben je er ook weer? GEZELLIGGGquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:41 schreef editor2 het volgende:
ff los van je ellende had je dit kunnen weten en is ook al tot in den treure vertelt. NOOIT herhaal NOOIT de eerste revisie Mac's kopen. Er is altijd wel iets aan mis. Toch hebbie eigenwijsjes die het eerste exemplaar willen en dan achteraf klagen dan zus en zo niet goed is.
Ik weet wel dat elke gekocht artikel goed moet zijn maar als je weet dat er altijd kinderziektes zijn met eerste exemplaren dan ben je een echte dreadlock loser als je er toch een koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |