Je hebt een goddammit iSight, pak dan een spiegel!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef Tijn het volgende:
Ik heb geen camera.
Accutijd is trouwens ongeveer 4 uur. Met alles uit en het scherm flink gedimd. Valt me mee, ik had op een uur minder gerekend.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef Tijn het volgende:
Oh ja, ik heb al 2 dagen m'n MacBook en hij is veeeeeeeeeet
Maar verder issie veeeeeeeeeeeet
Specs ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef SilverStar het volgende:
ik zit ook achter m'm Mac mini intel. *dolgelukkig is![]()
Waardoor het beeld van de spiegel weer in de camera valt, wat op het scherm wordt getoond en opnieuw op de spiegel komt. Feedback, wheeeequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je hebt een goddammit iSight, pak dan een spiegel!
Ongeveer even lang als ik met mijn PB G4 doe. Dat brengt ons aantal intel-mac-gebruikers inmiddels toch al op 4...?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef Tijn het volgende:
Ik heb geen camera.
Accutijd is trouwens ongeveer 4 uur. Met alles uit en het scherm flink gedimd. Valt me mee, ik had op een uur minder gerekend.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
Iedereen aan de intel! misschien moeten we een eigen intel apple slowchat starten. die oude ppc users kunnen ons niet bijhouden
Mot je een tik voor je mik ofzo ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
Iedereen aan de intel! misschien moeten we een eigen intel apple slowchat starten. die oude ppc users kunnen ons niet bijhouden
Sneller ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef SilverStar het volgende:. zou adobe cs2 op dit minimacje net zo snel zijn als op een laptop met 1.4 GHz met 512 MB ram?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:43 schreef Tijn het volgende:
Al dat gemiep om Photoshop altijd. Whooo, plaatjes bewerken! Lekker belangrijk
exactquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef super-muffin het volgende:
Niet alleen PS, maar ook Illustrator, InDesign, Flash & Dreamweaver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |