quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef piere het volgende:
Koop dan een auto kneus
zodat je op de A13 en A4 gewoon aan kunt sluiten? Nee, bedankt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef piere het volgende:
Koop dan een auto kneus
Dat is nog service als ProRail de zaak sloopt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef Thetallguy het volgende:
De NS zet bussen in
En mij al die tijd met deze schunnige gedachten opschepen he ! KWAL !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef renz0r het volgende:
Jup, al is algemeen bekent dat dat een lemming is van een oud topic en dat ik enigskind ben.
tankpasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt een auto met tankpas, wat zeik je nou man, josti![]()
![]()
ga lopen aansteller.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef renz0r het volgende:
Jup, al is algemeen bekent dat dat een lemming is van een oud topic en dat ik enigskind ben.
OT: Als er bussen in worden gezet, waarom dan niet hier?
Dat is ie zeker !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
RenzOr, was jij niet diegene met dat vingerende zusje ?
Dat is wel erg overdreven, ze moeten gewoon is een normaal management aanschaffen die wat aan de problematiek doet. Misschien is er voor de volgende generatie nog hoopquote:
Als jij het parkeer geld betaal voor de hele dag...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt een auto met tankpas, wat zeik je nou man, josti![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |