quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef piere het volgende:
Koop dan een auto kneus
zodat je op de A13 en A4 gewoon aan kunt sluiten? Nee, bedankt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef piere het volgende:
Koop dan een auto kneus
Dat is nog service als ProRail de zaak sloopt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef Thetallguy het volgende:
De NS zet bussen in
En mij al die tijd met deze schunnige gedachten opschepen he ! KWAL !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef renz0r het volgende:
Jup, al is algemeen bekent dat dat een lemming is van een oud topic en dat ik enigskind ben.
tankpasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef TheSorrow het volgende:
Je hebt een auto met tankpas, wat zeik je nou man, josti![]()
![]()
ga lopen aansteller.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef renz0r het volgende:
Jup, al is algemeen bekent dat dat een lemming is van een oud topic en dat ik enigskind ben.
OT: Als er bussen in worden gezet, waarom dan niet hier?
Dat is ie zeker !quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
RenzOr, was jij niet diegene met dat vingerende zusje ?
Dat is wel erg overdreven, ze moeten gewoon is een normaal management aanschaffen die wat aan de problematiek doet. Misschien is er voor de volgende generatie nog hoopquote:
Als jij het parkeer geld betaal voor de hele dag...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef TheSorrow het volgende:
![]()
Ik heb geen bus gezien hoor tussen alphen /gouda en alle daar tussen gelegen plaatsen .quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef Thetallguy het volgende:
De NS zet bussen in
Ja joh! En het erge is dat ik er niks aan kan doenquote:
Ik heb begrepen dat een aannemer een kabel heeft beschadigd bij het plaatsen van een geluidsscherm, en dat daar de ellende mee is begonnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:52 schreef Blik het volgende:
Fout van Prorail dus, niet van de NS
(volgens komt 75% van de vertragingen door knulligheden van Pro rail)
Tuurlijk, in de grootste bedrijven worden managers hun auto afgenomen wegens bezuinigingen en dan zou de grootste FOK! josti wel even een auto met tankpas hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:23 schreef TheSorrow het volgende:
![]()
auto's zijn milieu vervuilend.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:59 schreef piere het volgende:
Koop dan een auto kneus
Offtopic: Wie van ons 2 is hier nou de josti, ik heb een tankpas, jij nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Tuurlijk, in de grootste bedrijven worden managers hun auto afgenomen wegens bezuinigingen en dan zou de grootste FOK! josti wel even een auto met tankpas hebben..
Renz0r moet niet zoveel fantaseren.
Ja, daarom zitten er ook zoveel mensen inquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:32 schreef Oesie het volgende:
idd, weg met de NS... met het hele OV trouwens. Wat een grafuitvinding is het.
Gelukkig heeft Nederland dat puike autosnelwegennet nog, waar je nooit vertraging oplooptquote:
Motor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:01 schreef MREn het volgende:
[..]
zodat je op de A13 en A4 gewoon aan kunt sluiten? Nee, bedankt...
Als er een stel gemeente of electro paupers je glasvezel-kabel naar de mallemoer helpen, doe je er als Prorail zijnde weinig tegen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:00 schreef Sirolf het volgende:
Een oorzaak als een computerstoring, kapotte wissel, uitgelopen werkzaamheden of wat dan ook is altijd de schuld van Prorail, aangezien het gehele spoornetwerk hun eigendom is. De NS zorgt enkel voor de stations en de treinen. Herinner je je nog die computerstoringen bij Utrecht 2x eind vorig jaar? Die kwamen door een uitvallende computer bij Prorail. Ook hebben er een dag lang geen treinen gereden doordat Prorail staakte en dus de seinen niet wilde bedienen.
Eigenlijk is het dus raar dat de overheid de NS afrekent op een niet-gehaald stiptheidspercentage, want daarvoor moeten ze bij een gedeelte van de overheid (ProRail dus) zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |