Blueray is er ook alquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:46 schreef FP128 het volgende:
Hey, ik zag laatst bij de FRS een dvd-serie liggen met Planet Earth. Dat is'm toch? Prijs was niet onaardig. Doen kopen of nog ff wachten op blueray?
De BBC versie die ik heb heeft geen Nederlandse ondertitels helaas.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef w8jij17 het volgende:
En nog altijd is hij niet uitgezonden. Zijn de plannen van de EO inmiddels van de baan, of komt er binnenkort nog een zender die 'm uit wil zenden?
En is de versie op dvd al met Nederlandse ondertiteling beschikbaar? Ik wil 'm kopen!
Heb er niks van gemerkt of gelezen. Ziet er allemaal prachtig uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De BBC versie die ik heb heeft geen Nederlandse ondertitels helaas.
Mbt de Bluray versie: ik las recensies dat de beelden lang niet allemaal HD zijn. Dat valt dus wel mee?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:03 schreef Adelante het volgende:
Ook maar de dvd Planet Earth bij play besteld, 24 euro voor 10 uur meesterlijke beelden.
Gegristencensureerd of de normale?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De EO gaat eindelijk Planet Earth uitzenden, vanaf oudejaarsavond.
Waarschijnlijk de Gristengecensureerde. Maar je moet die set ook gewoon kopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gegristencensureerd of de normale?
Leukk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De EO gaat eindelijk Planet Earth uitzenden, vanaf oudejaarsavond.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:45 schreef nelisb het volgende:
Net bij Amazon.co.uk gekocht.
15,67 pond inclusief verzendkosten
http://www.amazon.co.uk/Planet-Earth-Complete-BBC-Disc/dp/B000EXZL4I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1230835515&sr=8-1
Geen geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |