en natuurlijk de Euro, waardoor we allemaal veel minder te besteden hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Nederlandse troepen op een missie sturen, en dan aanklagen als ze iemand neerschieten
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en natuurlijk de Euro, waardoor we allemaal veel minder te besteden hebben
als jij ook maar half zo slim was of half zo hard werkte als deze twee lieden, dan zou je geen uitkering hoeven trekken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef vanthof het volgende:
Het is goed dat we nu weten hoe veel autochtonen echt over allochtonen denken. Veel autochtonen zijn niet te vertrouwen. Ze denken dat ze zo superieur zijn. Misselijk makend. En dan hemelen ze zulke onbenullen als balkenende en rutte op. Daar wordt je toch niet goed van. Ik en veel andere allochtonen zullen dit niet vergeten.
niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De Euro natuurlijk, we hebben nu een munt die niet in pas loopt met de Nederlandse economie. Het politieke kopstuk die de Nederlandse deelname heeft afgedwongen mag wmb subiet worden opgehangen.
Ah, aziaten vallen niet onder allochtoon begrijp ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:43 schreef pmb_rug het volgende:
wat vind je van het FEIT dat allochtonen onevenredig vaak betrokken zijn bij criminaliteit, schooluitval en armoedevoorzieningen?
en wat vind je van het feit dat dit bij Aziaten bijna niet het geval is?
ik had het over gastarbieders en bedoelde dus specifiek turken en marocs.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:47 schreef Furby het volgende:
[..]
Ah, aziaten vallen niet onder allochtoon begrijp ik.
niks geen papagaaien gedrag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:27 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
![]()
![]()
kun je dat hard maken door cijfers? (koopkracht, inflatie, etc.)
of baseer je het op de prijs die je voor een biertje betaalt in de horeca![]()
![]()
![]()
papegaai![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niks geen papagaaien gedrag.
Gewoon een voldongen feit waar minister zalm ook niet meer onderuit kon.
Je overschreeuwd jezelf. De Duitse economie is de Nederlandse niet, verder is het een kwestie van tijd voordat de Euro uit elkaar spat door misbruik ervan door ondermeer Italie. Dank je wel Europa.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:44 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
niet?
waarmee dan wel? Duitsland? ja!
oh, maar NEderland is al jaren gekoppeld aan Duitsland monetair betreft dus er is in feite niks veranderd? nee, did.
Deze allochtoon is blij dat er eindelijk over de misbaksels gesproken mag worden. Normale allochtonen hebben een slechte naam door de misdragingen van een aantal minderheden. Jarenlang mocht hier niet over gesproken worden en is de discussie logischerwijs richting borrelpraat verschoven. Nu er eindelijk openlijk gesproken mag worden over misselijke Marokkaanse gastjes andere parasieten blijkt dat veel mensen er zo over denken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef vanthof het volgende:
Het is goed dat we nu weten hoe veel autochtonen echt over allochtonen denken. Veel autochtonen zijn niet te vertrouwen. Ze denken dat ze zo superieur zijn. Misselijk makend. En dan hemelen ze zulke onbenullen als balkenende en rutte op. Daar wordt je toch niet goed van. Ik en veel andere allochtonen zullen dit niet vergeten.
Hij quotte dan ook iemand anders.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik had het over gastarbieders en bedoelde dus specifiek turken en marocs.
Jij bent de eerste die over allochtonen in dit topic begintquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef vanthof het volgende:
ik dacht dat ik om cijfers vroeg en of het hard kunt maken.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
whahahah nu heb ik je helemaal platgelud
![]()
![]()
Mensen die arbeidsongeschikt zijn vallen niet onder de algemene ouderdomswet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:18 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik vind AOW een slechte beslissing. Veel mensen zitten er onterecht in. Natuurlijk zijn er wel een groepje terecht totaal arbeidsongeschikt, maar de meeste mensen hebben een ziekte tussen de oren.
Landbouwsubsidies is ook heel erg. Een EU-koe krijgt meer subsidie dan een hongerende afrikaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |