Heb ik ook gedaan, maar ik vroeg me af of hij het nu ook weer kon. Ik kan namelijk instellen of na mijn edit de gebruiker zelf ook nog kan editten of niet. Maar ik denk niet dat dat na 2 dagen nog werkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent toch mod, wijzig het zelf ff![]()
niks jou meet,ik kom ook. dan zou ik nooit mogen komenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En je moet eerst aan mij vragen of je mag komen tis mijn meet namelijk![]()
Betaal je dan ook alles?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal? Twee dagen bijkomen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo jammer dat het op een vrijdag is!
Kun je vrij vragen of zo?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo jammer dat het op een vrijdag is!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef c0nd0r het volgende:
Ik geloof dat ik het al gevraagd had maar waarom sta ik bij de twijfelaars?
Zet maar bij de komers hoor!
nu niet, zou wel handig zijn op zichquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef Litso het volgende:
Kan je de OP trouwens nu wel wijzigen Remlof? Probeer es?
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar ik vroeg me af of hij het nu ook weer kon. Ik kan namelijk instellen of na mijn edit de gebruiker zelf ook nog kan editten of niet. Maar ik denk niet dat dat na 2 dagen nog werkt.
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegt![]()
maar het is standaard dat de OP na een x aantal uur niet meer aangepast kan worden door de TS
Dan was er waarschijnlijk nog niet veel gereageerd in je topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!
48 uur was het geloof ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik kon laatste een OP nog na 24 uur editen!
ow alom gerespecteerde en grote paultjuhhh, zou ik misschien eventueel als ik zin heb enzo, naar uwen meet mogen komen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgende week maar even bellen en vragen of ze een lange tafel hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah het gaat nog steeds door!
Is dat restaurant wel berekend op zoveel baggeraars?![]()
Ik weet volgende week zeker of ik kan komen of niet![]()
Hebben ze. Maar reserveren is wel zo handig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgende week maar even bellen en vragen of ze een lange tafel hebben![]()
En de tussenstand van de komer sdoorgeven![]()
Paultjuhhh, misschien kan je een topic openen waarin je bodyguards zoekt voor de meet![]()
Voor wie zou ik een bodyguard nodig moeten hebben danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Paultjuhhh, misschien kan je een topic openen waarin je bodyguards zoekt voor de meet![]()
als je in utrecht stijl gaat ben je niet veilig,anders doe ik je niksquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Voor wie zou ik een bodyguard nodig moeten hebben dan!?!?
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......quote:
Wedden van niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kunt het er ook kopen,sloeber![]()
.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......
Ik geloof namelijk niet dat ze dat daar fatsoenlijk bier hebben....
[..]
als je het zo gaat stellen niet neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Omdat ik anders een paar speciale belgische bieren mee naar binnen smokkel......
Ik geloof namelijk niet dat ze dat daar fatsoenlijk bier hebben....
[..]
Wedden van niet?
Alleen een sjaaltje okquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als je in utrecht stijl gaat ben je niet veilig,anders doe ik je niks.
tof!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mensen mijn rooster is binnen! En ik heb vrij!![]()
Zet mij maar op het lijstje van mensen die komen!![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
tof!
litso of any mod, zet em er effe bij!
Je gaat zelf in de plomp stomme ajaciedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
die gaat met je mee de plomp in dan.
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je gaat zelf in de plomp stomme ajacied
wat ging jij eraan doen dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebben![]()
Remlof, jij had suggesties voor het stappen na het eten?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk niet dat die gare ajacied in utreg zo'n grote bek gaat hebben![]()
leuke kroegen zat toch in utreg? België bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Remlof, jij had suggesties voor het stappen na het eten?![]()
Ik moet echt de laatste trein terug hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
leuke kroegen zat toch in utreg? België bijvoorbeeld...
Nachttrein?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik moet echt de laatste trein terug hebben![]()
Half 12 is dat dus![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 05:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dat is dus de nachttrein,lieve schat.
en danquote:Op zondag 19 maart 2006 11:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Misschien is het een idee om eerder af te spreken? Rond half 7 of zo?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dan hebben we meer tijd om van elkaar te genieten
![]()
Ja. Check OPquote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:
Komen er nog lekkere chicks?
Mei_stiertje is best een knap meiskequote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:
Uhu.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Mei_stiertje is best een knap meiske.

moemoe hoeft de gracht niet in.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhu. [afbeelding]
Kan ik trouwens niet weg uit het lijstje met twijfelaars? Ik kom toch wel
Wat gaan we nu eigenlijk doen behalve eten en Paultjuuh en moemoe in de gracht tiefen?
Nou ok dan. Maar paultjuuhhhh wel. Liefst vastgebonden en met een zware steen om zn nek.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ok dan. Maar paultjuuhhhh wel. Liefst vastgebonden en met een zware steen om zn nek.
Als een mod zo vriendelijk wil zijn om de OP aan te passenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhu. [afbeelding]
Kan ik trouwens niet weg uit het lijstje met twijfelaars? Ik kom toch wel
Wat gaan we nu eigenlijk doen behalve eten en Paultjuuh en moemoe in de gracht tiefen?
Gewoon doen!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Slarioux het volgende:
Mmmm 7 april. Wie weet.
*zet Slari op het 'zegt op het allerlaatst toch wel af' lijstje*quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Slarioux het volgende:
Mmmm 7 april. Wie weet.
Ik kom.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Q. het volgende:
Gewoon komenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:18 schreef Renesite het volgende:
ik hoor tussen de
verkapte-ik-wil-niet-komen-maar-wel-aandacht-users
Ja, maar ik wil het ook melden, anders krijg ik geen aandachtquote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gewoon komen![]()
Je kunt de OP zelf aanpassen toch?
Kom jij ookquote:
zou JIJ het erg vinden?quote:
het lijkt me zo raar, allemaal mensen die je alleen van internet kent...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom zou dat eng zijn?![]()
Als ik Paultjuhhh was, dan zeg ik: "Ja"![]()
Dat vind ook ik het engquote:
DePresident, is dat wat?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat vind ook ik het eng![]()
Kun je je niet voorstellen als BrauN ofzo![]()
Is ook raar, maar we zijn tenminste met velenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lijkt me zo raar, allemaal mensen die je alleen van internet kent...
Aha, strength in numbers, slimquote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is ook raar, maar we zijn tenminste met velen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |