haartoffeequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef renz0r het volgende:
De kontkorsten van je collega's!
Dé nietmachine, Biancavia!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Biancavia het volgende:
Nietjes uit het nietmachine.
tipex is idd wel een hele goeie. ik ga ook gelijk op zoek naar lijmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:51 schreef Janetje het volgende:
-Een half opgegeten mars van een collega van me, onder mijn bureau.
-De stapels papieren van m'n collega, op mn bureau.
-Tipex.
-Een stapel lege papieren koffiebekers.
-Plakband.
-Poeder uit het poederblusapparaat.
.. en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Hey, don't fuck with Tux!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
zoiets hebben we ook op kantoor staan, alleen vind ik het een beetje zielig om hem te slachten
hoe moet ik dan fokken slimboquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:56 schreef Gebs het volgende:
De verschillende kabels die in je computer zitten
Ja, gebruikt wc papier is trouwens het bestequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoe moet ik dan fokken slimbo![]()
is wc-papier trouwens ook goed te doen?
WaCo (Wasbenzine Cola 0quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zie tot mijn verbazing ook een fles met wasbenzine staan
They hope you'll burn..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
tipex is idd wel een hele goeie. ik ga ook gelijk op zoek naar lijm
er staat niet eens een brandblusser op kantoor![]()
of ze hebben hem gewoon verstopt voor mij, omdat ze weten dat ik er anders aan ga lopen zuigenquote:
Ja, Hoe raad jed dat zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef c0nd0r het volgende:
Je begint je nu wel ECHT te vervelen op je stage niet?
ik ben al een paar weken geleden begonnen met me ECHT te vervelenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef c0nd0r het volgende:
Je hebt het.. Of je hebt het nietquote:
Ik ook maar om nu potentiële diners op mijn kantoor te gaan zoekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:26 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
ik ben al een paar weken geleden begonnen met me ECHT te vervelen![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dé nietmachine, Biancavia!
[afbeelding]
nee hoor, heb gewoon hongerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef c0nd0r het volgende:
niet hier. anders zou ik plakband en tipex niet als opties beschouwenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef WesleyW het volgende:
Op het kantoor heb je vaak koffiekoekjes. Gewoon hele mand meenemen.
Toch wel hoor, geef maar toequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
niet hier. anders zou ik plakband en tipex niet als opties beschouwen![]()
Was dat nu zo moeilijk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ok ik heb ze allemaal al opgevreten goed?![]()
een beetjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was dat nu zo moeilijk?
Lucht het nou niet op nu je er gewoon openlijk over kunt praten?
Dat is de volgende stap, wat vind je in eten? Troost? Liefde?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een beetje![]()
maar ik ben nog steeds op zoek naar eten![]()
Werk je niet toevallig in een snackbar?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
naar aanleiding van mijn klaagtopic Heb dus honger
wat is nou een beetje redelijk eetbaar op kantoor?
- we hebben hier een plant staan.
- links van me staat een rol plakband.
- foto's van mijn collega's
- tekening die zijn gemaakt door de kinderen van mijn collega's
iemand nog meer suggesties?
een middel om dat geborrel in mijn buik te stoppenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap, wat vind je in eten? Troost? Liefde?
Of stilt het je behoefte om keihard je oma te fisten?
wil je dat ik daar nog antwoord op geef?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Werk je niet toevallig in een snackbar?
Dan is het ernstiger dan ik dacht!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een middel om dat geborrel in mijn buik te stoppen
OK, hoofdkantoor testcentrum Masterfoods dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wil je dat ik daar nog antwoord op geef?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |