Yvonne nee!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:19 schreef yvonne het volgende:
Vaarwel, ik ga nu springen, Sara gaat haar geliefde verwennen, het leven heeft op deze manier geen zin meer
biertje voor onder het vallen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:19 schreef yvonne het volgende:
Vaarwel, ik ga nu springen, Sara gaat haar geliefde verwennen, het leven heeft op deze manier geen zin meer
Het kwartje moest even vallen hierquote:
Nee Yvonne!quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:19 schreef yvonne het volgende:
Allang aangepastquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pas je OP eens aan.
Ziet er zo niet uit met die linkfout. En dat voor een FA
met een krat leffe op de brug kun je tijd rekken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Snel, wie zet er een trampoline onder de brug?
Ik kwam thuis van m'n werk en las al zoiets op m'n msn ja. Ik zal het voortaan uitzetten als ik niet achter de pc zit.quote:
ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:39 schreef sararaats het volgende:
wie wil getuige zijn van een mooi moment?
Huh?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:17 schreef PH52 het volgende:
Een en ander teruglezende wordt het topiconderwerp mij steeds dierbaarder.
Goedemorgen Yvonne, uitgeslapen![]()
Yvonne is lief!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Vanwaar deze ommezwaai?
* yvonne is nu achterdochtig
Is er even afhankelijk van wat jij een mooi moment noemtquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:39 schreef sararaats het volgende:
We staan allemaal te popelen om erachter te komen. Echt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:39 schreef sararaats het volgende:
Het was met name het zakpakken en bierslempen wat 't h'm deedquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Vanwaar deze ommezwaai?
* yvonne is nu achterdochtig
Oh boy! M'n reputatie wat doe je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het was met name het zakpakken en bierslempen wat 't h'm deed![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |