Ja dat heeft ze gedaan door Danny en Knorretje te likken natuurlijk, Duhh!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef PH52 het volgende:
Alle gekheid op een stokje, ik denk dat de comclusie gerechtvaardigd is dat er van enige adoratie van Yvonne voorlopig nog geen sprake is, hier en daar wat voorzichtige pogingen tot inlikken, maar daar blijft het bij.
Misschien moet er maar eens iets PR-errigs gedaan gaan worden, op deze manier komen we nergens.
Hoe ben je overigens rood geworden ? Of had ik dat al us gevraagd ?
Komt wel ongeveer neer op wat ze zelf daarover vertelde, niet precies, maar de rode draad is duidelijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:43 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze gedaan door Danny en Knorretje te likken natuurlijk, Duhh!!![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:40 schreef Bolletje... het volgende:
Owq en ff ontopic...
Yvonnejouw neuk ik natuurlijk het liefste
your worst nightmare.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef trommeljosti het volgende:
wie de neuk is yvonne
Jerruhhh!!!quote:
Je collega zit hier ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef trommeljosti het volgende:
zal toch wel mee vallen
Dat dééd ik toch ook?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef PH52 het volgende:
Moet dat nou, kan het niet gewoon vrl platonisch blijven![]()
Ik had het vnl over die bolle, die druipt zowat van het scherm af.quote:
Zeg, beetje rustig tegen een dame hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik had het vnl over die bolle, die druipt zowat van het scherm af.
prefereer je lege flessen of volle flessen tussen je lippen!?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jerruhhh!!!lekker ding, ik sta over 5 minuten bij je voor de deur !
Trek jij alvast een flesje open, trek ik alvast iets uit...
Vol schat, volquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
prefereer je lege flessen of volle flessen tussen je lippen!?.
Niks, alleen, dit was toch een adoratie topic voor Yvonne ? De term adoratie suggereert aanbidding op een hoger niveau, en dan bedoel ik niet sex in een lift ofzo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zeg, beetje rustig tegen een dame he![]()
Maar iedereen doet het hier met elkaar, wat is daar nou mis mee?
damnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
oke, sorry, ik zal t niet meer over sex hebben..
Yvonne..ik adoreer je op hoger niveau
Uhh, kijk ik net in dr fotoboek. Tering, wat een lekker wijf !! Daar wil ik ook wel een beschuitje mee etenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef Bolletje... het volgende:
oke, sorry, ik zal t niet meer over sex hebben..
Yvonne..ik adoreer je op hoger niveau
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |