Ik begrijp ook niet goed wat RM-rf dacht toen 'ie schreef wat 'ie schreef.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer voeren schoonmakers die sollicitatiegesprekken?![]()
En bedankt, ga nou de kip maar marinerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet goed wat RM-rf dacht toen 'ie schreef wat 'ie schreef.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Copycat het volgende:
Jaja, en dan moet ik zeker op mijn knieën voor je bureaustoel plaatsnemen!
Blieb blieb... information overload... does not compute... blond ... no nerd... blieb blieb...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:38 schreef RM-rf het volgende:
'Die-hard Cooling en Overclocking' of eerder de Processoren en MoBo-kant wel ziet zitten, of juist DeveloppersTools and Environments ....
Ik wil wel (één van) de bladen van VNU vol schrijven! Hoewel... de leuke zijn naar Sanoma gegaan, geloof ik...quote:Maar juist dat doortastende recht-toe-recht-aan en het eigen initiatief is een erg goede eigenschap![]()
![]()
Dat zien we graag bij de VNUMensen die ook carriere willen maken en daar bereid zijn veel voor te doen
wow, je weet wel hoe je een twiekjuh op kunt windenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:48 schreef Copycat het volgende:
Blieb blieb... information overload... does not compute... blond ... no nerd... blieb blieb...
Ja, en daarna die usb stekker dr in en hup, gegevens overpompen zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wow, je weet wel hoe je een twiekjuh op kunt winden![]()
'k Zou je bijna willen openschroeven en overclocken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |